Okei..olen homo,mitä sitten! Mutta en voi olla
hiljaa niinkin mehukkaasta tarinasta kuin Villen ja Juho Juntusen "seikkailuista",tässä tapauksessa DTM:n vessassa.
Itse DTM:ssä ahkerasti(ylpeänä)käyvänä IHMISENÄ(homo on myös sellainen),käyn myös tarpeillani vessassa.
Vessassa yllätin Ville Valon(söpö) sekä Juhon(jaa-ahh..)harrastamassa sitä,mitä vain kaksi miestä voi kauneimmillaan harrastaa.
Heti kun he huomasivat minut kuului naurettavasti
ja häpeillen sanat:"mitä vittua sä toljotat?".
Tästä kimpaantuneena sekä Juhon päällekäymisestä
vassaan heidät.
Homous on normaalia,ei sairasta. Mutta peittely
on halveksittavaa.
Pärjäillään.
Ville Valo ja Juntunen
11
1718
Vastaukset 11
- häh
siis kuka on Ville Valo?Mitä tämmöiset kuuluu julkkis-palstalle,urpo!
- not freak
kuinka monta jälkeläistä on syntynyt homoliitosta.ei taida olla ainuttakaan että se siitä normaaliudesta.
- tiedetään
j.juntunen tykkää pojista.
- Juho
tiedetään kirjoitti:
j.juntunen tykkää pojista.
Totta, mutta ei se kenenkään päälle uskalla käydä, siksi tuo juttu ei kovin uskottava ole.
Juntunen pelkää ja vapisee jos joku vähänkin isottelee.
Ja tykkää se naisistakin. - haha
oletko mustasukkainen nahkapöksymies?
- a.l.g
Itse näin heidän suutelevan ja kähmimässä toisiaan
ei-hetero ravintolassa. Ihmettelen että suurempi media on vaiennut heistä.
Kyllä totuus tulee vielä väkisinkin julki!!- seuraaja
Kyllä sen kohta kaikki tietää. Toimittajaystäväni on myöskin kiinnostunut aiheesta...
- anonyymi
Juntunenhan kirjoitti sen kirjankin HIM:istä, joka ilmestyi joulumarkkinoille. Ovat tehneet Valon kanssa tiivistä yhteistyötä kirjan parissa, mutta enpä olisi arvannut että näin intiimiä yhteistyötä... :) heh
- Ent.him-diggari
anonyymi kirjoitti:
Juntunenhan kirjoitti sen kirjankin HIM:istä, joka ilmestyi joulumarkkinoille. Ovat tehneet Valon kanssa tiivistä yhteistyötä kirjan parissa, mutta enpä olisi arvannut että näin intiimiä yhteistyötä... :) heh
Näin se menee ja tottahan tuo on.
Jos kaupungilla kulkee läpät silmillä ja korvilla,
ei näistä tiedä.
Itse en enään voi/pysty kuuntelemaan Him:iä.
Niin rankka juttu tämä on minulle.
- utelias
mitä ne sit teki? Kun tuo "mitä vain kaksi miestä voi kauneimmillaan harrastaa" on vähän epämääräsesti sanottu. Nussivatko? Vai tekivätkö jotain muuta?
- seuraaja
Et kai ole tyhmä vai leikitkö?
Jätetäänpä tämä sinun mielikuvituksesi varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001600
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä391165Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23930Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita164761Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13740Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja200695- 46679
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13657Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39588- 33580