Löytyykö Iisalmesta tai lähikunnista koirien trimmaajaa, joka taitais niin nyppimis että leikkauspuolen?
Koirien trimmaajaa
15
3503
Vastaukset
- iisalmessa
siilinjärvi on lähinnä ja sit kuopio.
- trimmeri
Minkäsmoisia rekkuja on rodultaan...? nimimerkillä saattas jopa löytyä trimmeri täältä iisalmesta!
- Karvaturrit
Snautseri ja bichon
- trimmeri
Karvaturrit kirjoitti:
Snautseri ja bichon
Onko rekut tarkoitus siisiä näytelmiä varten vai ihan kotitrimmiin?
Kuopiosta kävi ainakin jossakin vaiheessa villakoirakasvattaja trimmailemassa Iisalmessa koiria, en tiedä käykö vielä. Mun käsittääkseni häneltä onnistui melkein rotu kuin rotu, näyttelytrimmistä en ole varma. - *jeesss*
trimmeri kirjoitti:
Onko rekut tarkoitus siisiä näytelmiä varten vai ihan kotitrimmiin?
Kuopiosta kävi ainakin jossakin vaiheessa villakoirakasvattaja trimmailemassa Iisalmessa koiria, en tiedä käykö vielä. Mun käsittääkseni häneltä onnistui melkein rotu kuin rotu, näyttelytrimmistä en ole varma.pemolla toimii keskiviikko ja torstai aamuisin koirien ja kissojen trimmausta, pesua ym hoitoa, mutta ei siellä mitään ammattilaisia olla vielä. Mutta hyvin muuten tekevät hommat, suosittelen.
- tuleva asiakas
*jeesss* kirjoitti:
pemolla toimii keskiviikko ja torstai aamuisin koirien ja kissojen trimmausta, pesua ym hoitoa, mutta ei siellä mitään ammattilaisia olla vielä. Mutta hyvin muuten tekevät hommat, suosittelen.
Voisiko Pemon Tassula tehdä töitä myös iltaisin?
Silloin olisi varmaankin asiakkaita tulossa lisää.
Mistä kautta voi varata aikoja?
- Kajaanissa
Kajaanissa on snautserien trimmaajia ainakin kaksi, toinen on eläinhotellin omistaja, toista en nimeltäkään tiedä. Netistä löytyy ainakin Juliuksen koirahotellin tiedot...
- mikä käy
Iisalmessa autotallissa koiria trimmaamassa on niin tyly etten toista kertaa sinne koiraani vie. Haukkui niin koiran kuin omistajankin. Siilinjärvellä on hyvä ja asiakaspalveluun soveltuva trimmaaja.
- trimmaajasta
mikä käy kirjoitti:
Iisalmessa autotallissa koiria trimmaamassa on niin tyly etten toista kertaa sinne koiraani vie. Haukkui niin koiran kuin omistajankin. Siilinjärvellä on hyvä ja asiakaspalveluun soveltuva trimmaaja.
Hei, mistä saisin sen Siilinjärveläisen trimmaajan yhteystiedot?
- hyvinmeneen
trimmaajasta kirjoitti:
Hei, mistä saisin sen Siilinjärveläisen trimmaajan yhteystiedot?
Jo vain maahan muuttaneet osaa rlimmata kenet vaan.
Otappa yhteytys henkilöihin.
"yhteys alkaa, juoksu jalkaa" nim kokemuksella.hyvinmenee
- Pyökki
Kuka osais Iisalmessa nyppiä norfolkin terrierin, ei näyttely trimmiä vaan turkkia vaan siistimmäksi.
- öhöhöh
Minä voisin trimmata,on kokemusta monesta auton trimmauksesta niin ei kai joku kapinen rakki ole sen kummasempi trimmata pitkään loikkaan
- Karvaturrit
Koiratki on jo kuollu..
- olauskoi
Kyllä taas ensi keväänä saa koiran paskoja väistellä
- Koirul
Syyskuussa trimmaamo Takkumafia avannut uuden trimmaamon Iisalmen keskustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81945
- 38912
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831