Hei ihmiset!!
Joko hyllyistänne löytyy pulse dvd!? Itse olen sitä nyt muutamia päiviä kuunnellut ja ihan ok pläjäys ekstroineen! Muutaman kerran on tämän tytön mieleen tullut ajatus, että olisipa ollut hienoa päästä tuonne keikalle! Vielä mieluummin olisin halunnut olla paikalla kun ukkelit vetivät keikan bändin alkuaikoina!
PULSE DVD
3
577
Vastaukset 3
- Dazed but not Confused
Ei löydy dvd -muodossa mutta koneelta löytyy. Todella loistava.
- papparainen
Enpä ollut tuolla keikalla mutta saman konserttikiertueen keikalla Ullevilla Göteborgissa kylläkin. Menin stadionille pari tuntia ennen konsertin alkua ja parkkeerasin seisomaan parinkymmenen metrin päähän paikasta johon Gilmour tuli soittamaan. Vettä satoi, onneksi sade lakkasi kun konsertti oli kestänyt vajaat puoli tuntia. Oli siinä tunnelmaa laulaa "We don't need no education..." noin 50000 muun kanssa aitoon säestykseen. Elämäni vaikuttavin audiovisuaalinen tapahtuma (jos ei syntymää oteta huomioon).
Ero dvd-konserttiin oli ainoastaan kappaleiden soittojärjestyksessä. Myöskään Dark side of the moonia ei kuultu kokonaan kuten dvd:llä. - ilonpilaaja2
itse en tykkää pink floydin biiseistä the wall in jälkeen, learnin to fly on ok mutta ei sitten kyllä muuta.
itselleni kolahti dark side of the moon ja shine on your crazy diamont ja the wall aikoinaan.
itse diggaan enemmän roger watersin pink floydista ja watersin in the flesh on mielestäni parempi kuin pulse. ei niin paisuteltu ja kaikki biisit on huippuja ja musiikki on pääasiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51985
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.133734En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
- 46500
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa36489- 42470