onko kaksonen tällainen?

iines20v

sain eilen käsiini erään horoskooppi kirjan josta rupesin lukemaan mieheni (kaksonen) horoskooppia... tekstin edetessä tulin aina vain surullisemmaksi... onko kaksonen todella tallainen? tässä muutamia lauseita kirjasta... voisiko joku kertoa miten on?

1. kaksosmies välttää täydellistä sitoutumista ja naisen on syytä alistua tähän.
-enkö siis koskaan saa sanoa hän on MINUN ja vain MINUN?-

2. rohkaisun sana on paikallaan jos kaksosmies on ollut uskollinen yli vuoden! mutta onko hän ollut? mistä sen tietää?
-pitäisikö minun kokoajan pelätä, että mieheni pettää minua?-

3. naisen ei pidä koskaan arvostella miehen ystäviä. hänellä ei ole pienintäkään aikomusta luopua heistä!
-mies kyllä kertoo keistä kavereistani pitää, mutta minäkö en saa?-

4. ...avoliitto saattaa johtaa ongelmiin. Olet ehkä korviasi myöten rakastunut, mutta jos olet tyypillinen kaksonen sinun on varsin pian vaikea vastustaa muita eri sukupouolta olevien houkutuksia...
-taas tätä pettämis asiaa-miksi?-

5. uskollisuus ei ole kaksoselle helppoa ja sinun on turha asettaa itseäsi jatkuvasti asemaan jossa tämä puute käy yhä ilmeisemmäksi.
-ja taas uskottomuutta.. ja mitenköhän tuo viimeinen virke pitäisi ymmärtää?-

6. harmiton(?) jatkuva flirttailu saattaa aiheuttaa päänvaivaa toiselle...
-ja tämän olen kokenutkin-
...hänellä on taipumusta flirttailuun, mutta tämä kuuluu hänen luonteeseensa, joten siihen ei ole syytä suhtaustua vakavasti...
-entäs jos e vituttaa suunnattomasti???-

jnejne... sitten pari ttältä palstalta poimittua lausetta...

7. "Vaihteleva luonne. Vaihtaa partneriakin mielensä mukaan. Tosin ei tahdo pettää sinua, vaan katsoo vapauttaan miehen oikeudeksi. Ei kannata edes yrittääkään rajoittaa hänen vapauttaan! Se istuu kiinni selkäytimessänsä!"
"Ymmärrä, että hän on riippuvainen vapaudestaan, jota hän pitää oikeutenaan. Vankeudessa (liian vartioituna tai liian yksitoikkoisessa suhteessa) hän tulee kuolemaan tai "karkaamaan".
-joopajoo... siis poikien iltoja pitää saada pitää vai?-

8. Et voi omistaa kaksospoikaa. Et voi olla hänen ainoa naisensa. Älä yritäkään!
-siis mitä? no jakaako hänet pitäisi? kenen kanssa?-

9. Jos et ole itsenäinen nainen, jolla on oma toimeentulo ja kiinnostava työ ja vapaa- aika, niin älä valitse kaksospoikaa. Pieni, kiltti, uskollinen kotona odottava vaimo ei kestä elämää kaksospojan kanssa. Sinulla pitää olla omia ystäviä ja oma piiri, jossa tunnet itsesi tuvalliseksi. Kaksospojan syli ei ole turvapaikka epävarmalle pienelle enkelille. Vain vahvat naiset kestävät sellaisia suhteita!
-enpä tullut hyvälle tuulelle tästäkään-

10. Jos tahdon partneriksesi uskollisen miehen, joka seuraa perässäsi tai viihtyy rinnallasi vuosi vuoden jälkeen, niin valitse jonkin muun. Kaksospojalla on tarvetta olla poikajengissänsä vielä 90- vuotiaanakin - päivittäin! Hänellä on salaisuuksia yksityiselämästään, joskin on avomielinen luonteeltaan muissa asoissa. Hänellä on oma elämänsä yhteisen elämänne rinnalla. Älä edes yritäkään rajoittaa sitä. Hän ei ole rajoitettavissasi - kuinka yritätkin!
-nyt pian tulle jo itku :`/ -

sitten vielä eräs kommentti... :
"Kuvittelinpa minäkin ettei näillä horoskoopeilla mitään merkitystä ole..luotin kaksosmieheen ja sain särkyneen sydämen.. Kovasti osaa leperrellä mutta petti samalla ja etsi koko ajan uusia "tuttavuuksia"..kihloihinkin mentiin ja kyllä kaduttaa! Kuka kertois mitä miesten päässä liikkuu..voiko ihmistä rakastaa jos silti haluaa muita samalla?"

siis näiden kaikkien yhteen vedoksi voisi siis sanoa että:
-kaksonen on oikein pettäjistä pettäjin...
-haluaa monta naista... joka baari reissun jälkeen uuden.. (vaikka siis seurustelisi)
-ei voi sietää oman kullan kainalossa kiehnäämistä kauenpaa kuin yhden halin verran
-kaksosta ei määräillä! (enkö siis voi käskeä häntä pesemään pyykkinsä ati edes siirtämään ne pykkikoriin lattialta?)

loppuun pitää vielä lisätä, että minähän siis olen skorpioni... voiko suhteestamme tulla mitään?
olenko tyypillinen skorpioni näiden murheideni kanssa?

22

6467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut ja kokeillut

Juu, kaikki kirjoittamasi on astroloogisia totuuksia.

Kaksonen on tähtitaivaan ikuinen teini. Uhmaikäinen ja vapauteen riistautuva, koko ajan yrittämässä itsenäistyä ja irrottautua vanhoista kuluneista säännöistä.

Skorpiooneista sanotaan, että he ovat tulisia, mustasukkaisia ja voivat raivostua. Siis kaksospojan ei pitäisi leikitellä skorpioonineidon kanssa. Sanotaan, että jos skorpiooni ei ole kirurgi, niin hän voi olla vaikkapa murhaaja.

Hanki itsellesi omia elämän kokemuksia, ettet masentuisi aivan mielettömästi, kun huomaat, että horoskooppi oli oikeassa.

• melli *

Ei pidä mielestäni paikkaansa. Tulisin ja tuuliviirisin suhteeni on ollut scorpionin kanssa. Minun kokemukseni on se että suhde voi olla kaksosen ja scorpionin välillä lyhyt, mutta erittäin antoisa ja tarttuva (kumpikaan ei kykene eron jälkeenkään pästämään pitkään aikaan irti). Siitä ajasta en kyllä luopuisi mistään hinnasta! Tulta ja tappuraa! Rakkautta.

• on paskaa

tuossa lukemassasi horoskooppikirjassa, mutta jotakin totta.
      Mustasukkainen skorpioni ei sovi kaksoselle.Kaksonen rakastuessan on uskollinen,vaikka tuleekin ihmisten kanssa hyvin toimeen ja on seurallinen.Mutta jos et luota häneen saat sanoa adios. Mikään ei ärsytä niin paijon kuin epäluottamus.
      Skorpparin ja kaksosen luonteet ovat liian kaukana toisistaan. Etsi vaikka härkä tai rapu seuraksesi.

• -ärrrr-

te ihmiset tosiaan valitte elämänkumppaneita horoskooppien perusteella? ja usko kun niissä sanotaan "olet luonteeltasi täysin vääränlainen esim. kaksosmiehelle" huhhuijjaa.. elämä ja elämänkokemukset muovaa ihmistä ja ajatusmaailmaa, ja se on yksilöllistä

• yleensä

Kaksoseta löytyy 2 kertaa enemmän hyvää
      kuin muista merkeistä. Pidä se aina mielessäsi!

Kokenut 2-poika

• ...haisee...

Oma kehu haisee, mutta täytyy sanoa, että olen todella ihastnut erääseen ystävääni, joka on kaksosmies 40 . Todella ihana ihminen! Olen häntä vanhemmpi ja olemme lapsuuden aikaisia naapureita. Tunnen hänet oikein hyvin.
        Luulen, että minussa on luonnollinen varoituskello, joka pirisee heti hälyyttävästi tavatessani sellaisia ominaisuuksia omaavan miehen. En voisi ajatellakaan henkilökohtaista seuraa näitten komeitten ja hauskojan kaksospoikien kanssa. Minulla on tarvetta tuntea itseni turvalliseksi suhteessani.

Minua harmistuttaa, kun tämä mies on koko ajan uskoton vaimolleen. Hän tosin rakastaa vaimoaan ja lapsiaan ja tekee paljon työtä perheensä hyväksi. Mutta, mutta, hän on järjestelmällisesti uskoton. Hänellä on "joka satamassa toisia koteja", siis naisten luona, joita hän tapaa jatkuvasti monien työmatkojensa yhteydessä. Siitä on tullut hänelle systeemi. Luulen, että hän itse ei ajattele sitä ollenkaan uskottomuutena. Omissa ajatuksissaan hän on uskollinen ja hyvä aviomies ja perheenisä. Toisten naisten luona asustelemisesta on tullut elämäntapa, jonka luulen auttava häntä jaksamaan kaikki ne yksinäiset illat, joita töissään matkustelevalla miehellä on monen monta.

Juuri tämän miehen tapauksessa ei aviovaimolla ole minkäänlaista pienintä epäilystä siitä, kuinka aviomiehensä toinen puolisko käyttäytyy kodin ulkopuolella.

Tämä kaksosmies on todellakin pokerinaama (kaunis sellainen) ja voi kauniilla silmillään vedota naisen tunteisiin - myös vakuuttaa hänet uskollisuudestaan - jota sanaa ei oikeastaan edes osaa tavata!

Tiedän että hän on tällainen, mutta en voisi kuvitella häntä toisenlaisena. Hän on mitä on - ja se on hänen elämänsä!

• Kokenut 2-poika
        ...haisee... kirjoitti:

Oma kehu haisee, mutta täytyy sanoa, että olen todella ihastnut erääseen ystävääni, joka on kaksosmies 40 . Todella ihana ihminen! Olen häntä vanhemmpi ja olemme lapsuuden aikaisia naapureita. Tunnen hänet oikein hyvin.
        Luulen, että minussa on luonnollinen varoituskello, joka pirisee heti hälyyttävästi tavatessani sellaisia ominaisuuksia omaavan miehen. En voisi ajatellakaan henkilökohtaista seuraa näitten komeitten ja hauskojan kaksospoikien kanssa. Minulla on tarvetta tuntea itseni turvalliseksi suhteessani.

Minua harmistuttaa, kun tämä mies on koko ajan uskoton vaimolleen. Hän tosin rakastaa vaimoaan ja lapsiaan ja tekee paljon työtä perheensä hyväksi. Mutta, mutta, hän on järjestelmällisesti uskoton. Hänellä on "joka satamassa toisia koteja", siis naisten luona, joita hän tapaa jatkuvasti monien työmatkojensa yhteydessä. Siitä on tullut hänelle systeemi. Luulen, että hän itse ei ajattele sitä ollenkaan uskottomuutena. Omissa ajatuksissaan hän on uskollinen ja hyvä aviomies ja perheenisä. Toisten naisten luona asustelemisesta on tullut elämäntapa, jonka luulen auttava häntä jaksamaan kaikki ne yksinäiset illat, joita töissään matkustelevalla miehellä on monen monta.

Juuri tämän miehen tapauksessa ei aviovaimolla ole minkäänlaista pienintä epäilystä siitä, kuinka aviomiehensä toinen puolisko käyttäytyy kodin ulkopuolella.

Tämä kaksosmies on todellakin pokerinaama (kaunis sellainen) ja voi kauniilla silmillään vedota naisen tunteisiin - myös vakuuttaa hänet uskollisuudestaan - jota sanaa ei oikeastaan edes osaa tavata!

Tiedän että hän on tällainen, mutta en voisi kuvitella häntä toisenlaisena. Hän on mitä on - ja se on hänen elämänsä!

Valitettavasti se en ole minä.
        Olen kokeneempi ja siten kiltimpi ja uskollisempi kotinössö.

• 2x kaksoset

Kuittaan kaksosmiehestäni vain tuon kohdan, että ei halua sitoutua, siis mennä naimisiin. Hän voi asua avoliitossa ja on uskollinen. Kaksosmies huomaa kauniin naisen ja flirttailee mielellään, mutta ei ole mikään sänkyyn kaataja-tyyppi. Hän on iloinen velikulta, jossa luulen, että on enemmän hyviä kuin huonoja puolia, sillä itse en ainakaan löydä yhtä positiivista, iloista koheltajaa, joka saa minut hyvälle tuulelle, joka pitää kainalossa ja tykkää halia, kuin kaksosmieheni. Myös muut kuten nouseva merkki, kuun asennot yms. syntymä hetkellä vaikuttaa, eli jos kaksosella on esim. nouseva merkki krapu, niin tälle kaksoselle koti ja perhe on tärkeintä maailmassa jne. Ota selvää, älä anna yleistysten pilata suhdettanne ja varsinkaan horoskooppikirjojen joissa on yhtä paljon yleistyksiä kuin on kirjoittajiakin.

• kaksosLeidi

...mukaan, kun seurustellut kaksosmiehen kanssa, ei olleet tuollaisia - tuo sopii enemmin Minuun kuin tuntemiini kaksosmiehiin :)

Paitsi toi määräily ;) se sopii..heh.

• nimimerkki

Ihminen joka ei pysty sitoutumaan, on vammautunut lapsuudenkodissaan. Rakkaudettomuutta, hyljeksintää, vähättelyä, epävarmuutta. (traaginen avioero, isä katoaa kuvioista, äiti haukkuu isää ja lapsi ottaa murheet itseensä)

Jatkuva flirtti ja uuden kokemuksen haku,hyväksyntä, mitä ei omalta vanhemmaltaan lapsena saanut, sitä haetaan sitten teininä, keneltä tahansa.

• Gem-86

Oletpa asenteellinen. Asennettasi vahvistaa joku etäinen astrologi, jolla ei tunnu olevan mitään rakentavaa sanottavaa. Kuuntelet mieluummin hänen ääntään kuin oman sydämesi ääntä. Etsit vain vahvistusta epäilyillesi, etkä pyri löytämään kaveristasi mitään hyvää. Sanoisin, että sinä olet suhteessanne se heikko lenkki.Et kai koskaan voi oppia elämää omien kokemuksiesi kautta? Vai oletko sinä se osapuoli, jossa ei ole mitään vikaa ja siksi voit katsoa miestäsi alaspäin?

Järjenkin jo pitäisi sanoa, että yleistykset eivät sovi yhteenkään ihmiseen. Mutta kun olet rajoittunut ajattelultasi...flop!

Jos olisin miehesi, jättäisin sut välittömästi. Ota itsllesi uusi mies tuosta astrologista, jonka mielipiteisiin sokeasti uskot! Sinusta puuttuu "oma ajattelu" syvyys ja korkeus, analyytisyys.
      Mustavalkoisesta ei voi saada värikästä.

(Juuri tällaisten tapausten takia harvoin enää vierailen näillä palstoilla. Ennakkoluulojen heittelyä edestakaisin. Mitä se hyödyttää.)

• jonh norris

Pitää paikkansa, mutta elämä jonkun muun rinnalla olisi yksitoikkoista ja olen huomannut, että kaksonen on loputon energiavarasto. Elämänkumppanina mahtava (ei uskollinen), mutta rakastettava ja olet usein universumin onnekkain nainen, mutta freedomia EI SAA RAJOITTAA

• weqr

täyttä paskaa niinku horoskoopit suurimmaksi osaksi muutenkin.
      itse olen kaksonen eikä noista mikään kuvannut luonnettani ainakaan pikaisesti selattuna.

• iines20v

niin mitenkäs tuon nousevan merkin? joasta joku puhui niin saa selville? onkos vielä muita juttuja joista voisi päätellä jotain?

• 2xkaksonen

Täydellinen syntymäaika, kellon aika ja syntymäpaikka niin saat tietää nousevan merkin, marsin ja venuksen yms. asennot syntymähetkellä. Tulet löytämään häneltä varmaan jostakin myös skorpionia, yllätyt miten paljon meissä on muitakin merkkiä. Itsellä tosin aika moni on kaksosessa, eli todellinen kaksonen olen, enkä kuittaa noita sinun lainauksia omalla kohdallani.

• hep

Luin hiukan sinun miehestäsi joka on kaksonen ja päätin vastata siihen koska itse olen kaksonen (nainen) ja tunnen monta eri kaksosta joten tämä merkki on todella tuttu!!Joten ensinnäkin sitoutumisesta jos kaksonen todella välittää jostakin ihmisestä hän haluaa sitoutua ja ei kyllä kovinkaan helposti petä toista!!!Kaksonen on vain kova flirttailemaan mutta se on lähes aina viatonta pikku flirttiä välttämättä kaksonen ei edes itse tiedosta sitä jos hän flirttailee jonkun kanssa koska se tulee kaksoselle niin luonnostaan...Kaksonen ei tarkoita sitä pahalla!!!Ymmärrän kyllä että tämä Flirttailu muiden kanssa saattaa hiukkaa ottaa päähän mutta jos kaksoselle asettaa liikaa kahleitä elämään niin hän todellakin pitkästyy ja siitä on leikki kaukana!!!Silloin räiskyy ja salamoi!Aina pitäisi tapahtua jotakin uutta ja
      piristävää...Jos elämä on
      liian tasaista kaksonen kyllästyy helposti ja se saattaa ajaa hänet pettämään toista tai jättämään toisen!!!Itse seurustelin yhden jätkän kaa puolitoista vuotta mutta jätin hänet koska elämä oli liian tasapaksua en jaksanut sitä se todella tympäsi minua!!Jos elämässä ei tapahdu tarpeeksi se saattaa jopa masentaa kaksosta!!!Itselläni ei ainakaan ole kokemusta pettämisestä en ole ikinä pettänyt enkä voisi kuvitellakkaan että niin tekisin mielummin sitten vaikka jätän ihmisen jos elämä on tylsää kuin että petän toista!!!Koska se jättäisi toiseen ison haavan!!!Ystävät ovat myös kaksoselle erittäin rakkaita ja tärkeitä ja niistä jkaksonen pitääkin kiinni kynsin hampain hän ei luopuisi ystävistään mistään hinnasta ei vaikka mikä olisi!!!!Tottakai poikien illat ovat ok mutta hyvähän kumppanin on tietää tarkemmin että missä mennään ja tietysti jos toinen saa viettää iltoja kavereiden kanssa niin tottakai toisellekkin osapuolelle on suotava tämä vapaus!!!On vain pystyttävä luottamaan toiseen...itse ainakin voin itsestäni sanoa että jos olisin varattu ja pettäisin kumppaniani niin en pystyisi pitämään siyä sisälläni vaan kertoisin kyllä!!!Itse olen todella rehellinen ja luotettava!!!!Oikeastaan kaksoset ovat rehellisiä!!Uskollisuudesta en tiedä mutta jos kaksonen pettää niin eihän sitä pysty kauaa salaamaan ja se paistaa läpi sen näkee...Kaksonen on tunneihminen jolla on hyvin vahvat tunteet kaksosen siis näyttää tunteensa hyvin vahvasti kaksonen ei pysty peittelemään ilon niinkuin ei surunkaan tunteita!!!Kaksosella o todella bvaihteleva luonne ja vilkas mielikuvitus hän saattaa nyt haluta tehdä jotain toista asiaa ja viiden minuutin päästä taas toista jne...Ja se on rasittavaa jos mikä heh :)Se on totta niinkuin sanoit että kaksosen elämää ei voi rajoittaa ja jos kaksosen pitää ikään kuin kahleissa eli liian vangittuna niin kaksonen ikään kuin tukehtuu ei saa ilmaa ja silloin peli on game over!!!En tietenkään tarkoita että pitaisi alistua kaikkeen mitä kaksonen sanoo/pyytää tai mitä hänen luonteensa sisältää mutta paras neuvvo on että menee päivä kerrallaan ja kyllä kaksonen itse tietää mikä on oikein ja mikä väärin ja jos taas sitten jotakin väärää pääsee tapahtumaan niin kaksonen tietää kylläö seuraukset!!!!Kaksoselle paras merkki on oinas jos katsotaan luonteita kaksonen on kova menemään ja oinas osaa vetää sopivan tullen jarrua kun kaksosen meno kiihtyy...mutta tästä syntyykin riita kaksosen ja oinaan välille kaksonen pääsee juuri vauhtiin niin oinas tulee ja hiljentää sen!!Mutta luonteelta muutan ovat unelma pari!!!En halua loukata mutta skorppioni ja kaksonen ei TODELLAKAAN KÄY YHTEEN!!!EI EI EI!!Mutta toivon että näistä vihjeista olisi jotain apua!!!

• kokeiltu on

Niin...olen elämäni aikani itkenyt eniten juuri nyt, suhteessa kaksoseen. Hän on ehdottomasti surkein tilannetajultaan. Loistava hän on kaksoiselämän viettämisessä. Ekan kirjoittajan viesti voisi olla kynästäni. Kaksosmiehen hyvät puolet ei riitä kattamaan negatiivisia, koska ne saavat niin murheelliseksi ja omanarvontunto laskee. Kaksosmies on automaatti puhuja, joka on väittää valkoista mustaksi ja puhua itsensäkin ulalle. Kaunistelee kaunistelemistaan, rehelllisyyttä on turha hakea. Ja niitä naisia on elämä täynnä. Jää kiinni, muuten ei kerro. *huokaus*

• Mää vai

Vaikka kaksonen kuvataankin hivenen huikentelevaisena horoskoopissa. Ei yhteen mieheen kuitenkaan koko rotumääritelmän virheet mahdu. saattaa se silmä silloin tällöin vilkahtaa, tai hymy irrota pyytämäti. Eiks siinä kirjassa tosiaankaan kerrottu hyvistä ominaisuuksista, apuva!

• pietro58

Hiukan on etsitty luonnetta? Itse puhun omasta puolestani kaksosmiehenä. Olen ystävällinen, luotettava, avoin jne..
      Toinen puoli: Käperryn jos minua loukataan,saatan haluta jotain mutta en aina osaa päättää mitä.
      Eli positiivisuutta ja negatiivisuutta tasapainossa kait...
      Eli meissä on kaksi puolta.
      Rakkaussuhteissa itse olen ainakin ollut aina ehdottoman lojaali.
      Mutta miehissä on eroja uskoaksieni onko kaksonen,scorppioni,kala tms...

• Pusuautomaatti32

Kerroit jostain höpöhöpö kirjasta, jossa oli kuvailtu kaksosen luonnetta näin. Mieti nyt ensin, onko miehesi todellakin sellainen vai uskotko höpöhöpö kirjaa. Rohkaisuksi voin kuitenkin kertoa, että olen juuri sellainen kuin kaksoset kuvaillaan. On meissä kuitenkin hyviäkin puolia.. :))

• gemininini

ihan lyhyesti ja ytimekkäästi kaksosena voin sanoa että kyllä pystyy sitoutumaan, olla pettämättä, kestää omistushaluisuuden (nyt puhuu kokemuksen ääni koska oon TODELLA sitoutumiskammoinen) JOS saa haastetta kumppanistaan (eli pistää samalla mitalla takasin ;) ja kumppani ymmärtää että flirtti ei useinmiten tarkoita yhtikäs mitään sen enempää kuin hauskanpitoa. Itselläni on vain se että haluan tuntea että viehätysvoimani on edelleen tallella vaikka onnkin oma kulta kainalossa.

Toivottavasti oli apua!

• kaksosnainen

moikka!

seukkasin skorppari miehen kans puolvuotta kunnes hän jätti minut koska poti sitoutumiskammoa. suhteen jälkeen sain kuulla että hänellä oli ollut 3 muuta naista lisäkseni.

horoskoopissa luki että jos skorppari rakastaa, ei se petä, että skorppari mieheen voi luottaa kuin kallioon,tiesin että mies rakasti minuu mutta petti silti, joten eipä kannata kauheasti uskoa mitä sanotaan. itse kaksosnaisena olen uskollinen ja päinvastaista mitä kaksosmiehestä sanotaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe