Golf Automaatti

millaisia kilometrejä

Hei

Millaisia kilometrimääri ovat ihmiset ajelleet volkkarin(golf) automaateilla? onko murheita ollut?

9

6156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drugan

      reilut 140 000 mittarissa ilman mitään ongelmia. tosin alkupään kilometrit ajoi joku muu... taitaa olla manuaalilaatikot historiaa minun osalta. sen verran leppoisaa ajoa automaatilla - varsinkin kaupunkiajossa.

      • vioista mitään

        Minulla Golf TDI 96 kW tiptronicilla. Auto nykii 80 - 110 nopeuksilla, aivan kuin vaihteisto yrittäisi vaitaa kuutoselle, vaikka vaihteita on vain viisi tai vaihtoehtoisesti jättää yhden sytytyksen väliin. Olen käynyt 5 kertaa VV-autossa, kaasupoljin on vaihdettu, mutta nykimisen syytä ei ole löytynyt.
        Korjaamo on antanut ymmärtää, että tämä on ainut nykivä tapaus heillä, mutta nettikeskusteluista olen löytänyt montakin vastaavaa tapausta.


      • on ylestä ymmärtämättömyys
        vioista mitään kirjoitti:

        Minulla Golf TDI 96 kW tiptronicilla. Auto nykii 80 - 110 nopeuksilla, aivan kuin vaihteisto yrittäisi vaitaa kuutoselle, vaikka vaihteita on vain viisi tai vaihtoehtoisesti jättää yhden sytytyksen väliin. Olen käynyt 5 kertaa VV-autossa, kaasupoljin on vaihdettu, mutta nykimisen syytä ei ole löytynyt.
        Korjaamo on antanut ymmärtää, että tämä on ainut nykivä tapaus heillä, mutta nettikeskusteluista olen löytänyt montakin vastaavaa tapausta.

        Sitä tuntee olonsa tyhmäksi, kun vikoja ei oteta tosissaan ja varsinkin jos vika ei ilmene juuri silloin kun auto on huollossa. Itse olen tuskaillut levotonta ohjausta joka on nyt sitten ilmeisesti volkkarille ominaisuus :)


      • Jeesus
        on ylestä ymmärtämättömyys kirjoitti:

        Sitä tuntee olonsa tyhmäksi, kun vikoja ei oteta tosissaan ja varsinkin jos vika ei ilmene juuri silloin kun auto on huollossa. Itse olen tuskaillut levotonta ohjausta joka on nyt sitten ilmeisesti volkkarille ominaisuus :)

        ...ettei korjaamo osaa korjata vikaa joka ei korjaamoreissulla esiinny!

        Mieti itse, jos kerron sinulle auton ohjauksen olevan lerppu ja tunnoton, osaatko itse korjata vian tai edes löydätkö sitä?
        Itselleni kerran naisasiakkaat toivat auton (BMW) jossa oli hirveä meteli nopeuden ollessa n. 80km/h. Ajoin ja ajoin, ei mitään vikaa. "Vika" olikin sitten rengasmelu, joka nyt ei ollut melu, vaan ihan normaali taustahumina.

        Eli asiakkaat ovat tyhmiä, yritä siinä sitten palvella idioottia, joka ei tiedä mistään mitään, mutta on varma että korjaamo ei osaa mitään ja on vielä kallista palvelua. Silti kiikuttaa kasansa aina samaan paikkaan ja valittaa.


    • volkkaristiristiterroristi

      VW Golf, 1,6 aut. Vm 88, eli golfII koppa

      Ollut omassa käytössä alusta saakka ja mittarissa 170, laattikko huoleettu ajallaan. Varmaa viimeinen asia joka menee siitä autosta.

      • Nimetön

        on aivan toinen kuin nämä nykyiset tietokoneohjatut laatikot, niitä vielä osataan tarvittaessa korjata, mutta näistä uusien autojen oppivista laatikoista korjaamot eivät ymmärrä mitään.


    • akh

      Mulla on nelivaihteinen laatikko ja se on toiminu ihan hyvin pitäis vain käydä tarkistamas laatikon öljyt oon vaihdattanu kerran öljyt (300€/60tkm)merkkiliikkees. Tipronikki on siitä paree että siihen ei kuulemma tarvi vaihtaa öljyjä vain lisätä tarvittaes.

    • 1213

      Jo toinen automaatti menossa, ensin Bora 1.6 aut (nelilovinen) ajoin 3 vuotta/50000 km ei mitään vikaa ja nyt Golf 1.6 aut (kuuslovinen)ajettu tähän mennessä 16000 km eikä mitään vikaa tässäkään.En voi muuta kuin suositella

    • Jussi5

      Moi!Minulla on 93 Golffi automaatti,mielestäni 1-2selle menee hyvin 3pitää ajaa 70kmh silloin vaihtaa D ajettaessa vauhtia pitää olla 100kmh sitten vaihtaa.Onko mahdollista säätää,että vaihtaisi aikaisemmin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe