Niin, tarvitsen halloween tarinan nopeasti minkä voin kertoa ylihuomenna kun juhlimme halloweenia perheen kanssa haluaisin saada sen jo tänään. Kiitos jo etukäteen.
Halloween tarina mulle!
2
1698
Vastaukset
- kirjailija.
mikset tee itse?
- Kaatrohjgpr
Nainen tuli raskaan työpäivän jälkeen kotiin ja istui sohvalle katsomaan televisiota. Hetken kun hän oli katsellut televisiota huomasi hän, että televisosta näkyi ihan kreisin miehen kasvot. Nainen ei välittänyt siitä ja jatkoi katselemista. Tunnin kuluttua hän kuitenkin soitti poliisin ja poliisit käskivät naisen tulla asunnostaan rauhallisesti ulos. Ulkona poliisist kertoivat, että mielipuoli oli karannut vankilasta ja selvisi että tämä mies ei ollut ikkunan takana ulkona vaan sohvan takana. Nainen ei vain ollut huomannut tätä pikkuseikkaa, koska oli nähnyt miehen televisoruudusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835