Niin, tarvitsen halloween tarinan nopeasti minkä voin kertoa ylihuomenna kun juhlimme halloweenia perheen kanssa haluaisin saada sen jo tänään. Kiitos jo etukäteen.
Halloween tarina mulle!
2
1712
Vastaukset
- kirjailija.
mikset tee itse?
- Kaatrohjgpr
Nainen tuli raskaan työpäivän jälkeen kotiin ja istui sohvalle katsomaan televisiota. Hetken kun hän oli katsellut televisiota huomasi hän, että televisosta näkyi ihan kreisin miehen kasvot. Nainen ei välittänyt siitä ja jatkoi katselemista. Tunnin kuluttua hän kuitenkin soitti poliisin ja poliisit käskivät naisen tulla asunnostaan rauhallisesti ulos. Ulkona poliisist kertoivat, että mielipuoli oli karannut vankilasta ja selvisi että tämä mies ei ollut ikkunan takana ulkona vaan sohvan takana. Nainen ei vain ollut huomannut tätä pikkuseikkaa, koska oli nähnyt miehen televisoruudusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683