Edullinen hotelli Lontoosta?

Daikoku

Hei!

Olisiko kenelläkään tiedossa kohtuuhintaista ja -tasoista hotellia keskustan tuntumasta yhdelle hengelle? Kiitos avusta.

13

6068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allu

      Itse vietin viikon Hyde Park Court Hotel:ssa (www.hydeparkcourthotel.com/hotel.asp. ihan ok hotelli, hyvällä paikalla ihan Paddingtonin aseman vieressä ja bussipysäkki löytyi hotellin kulmalta. Oma suihku ja wc :) Kokolattiamatot tosin pölysi ja kovaa niinkuin melkein jokaisessa hotellissa Englannissa.. Myös Hyde Parkkin ihan lyhyt matka aamukävelylle. Aampala kans ihan ok, kahvia, teetä, smäpylää, croissanttia, muroja, mysliä, mehuja.

      • --Sampo--

        Toihan näyttiaika kivalta hotellilta tai ainakin niitten sivut oli aika jees.. Mitäs kautta varasit, suoraan vai jonkun välityssysteemin kautta.. Ja mites toi hinta, sivuilla tais olla 49£ per yö, saitko sillä vai..


      • Allu
        --Sampo-- kirjoitti:

        Toihan näyttiaika kivalta hotellilta tai ainakin niitten sivut oli aika jees.. Mitäs kautta varasit, suoraan vai jonkun välityssysteemin kautta.. Ja mites toi hinta, sivuilla tais olla 49£ per yö, saitko sillä vai..

        Joo, ihan ok hotelli ja ystävällinen pakistanilainen henkilökunta. Yölläkin pystyi kirjautumaan sisään. Mun lento oli vasta puolen yön maissa Lontoossa, mutta soitin hotelliin etukäteen ja kerroin, että tulen kyllä, mutta vasta puolenyön jälkeen. Huoneesta löytyi vedenkeitin ja teetä/pikakahvia/maitojauhetta. Huone siivottiin joka päivä. Mä varasin hotellin muistaakseni www.londonhotels.comin kautta, mutta sama hinta vaikka varaa suoraan hotellista. Ja yö maksoi sen 49 puntaa eli hyvä hinta/laatusuhde, luxusta ei voi odottaa :) Hotellia rempattiin juuri ulkoapäin, mutta rakennustöiden äänet eivät häirinneet. Hotellissa oli paljon ryhmiä mm. Espanjasta ja Tanskasta juuri tuolloin kun minä olin siellä. Mölyä ei silti ollut yhtään :) Hyviä pubeja ja ravintoloita oli vaikka kuinka paljon tällä alueella. Bussimatka ydinkeskustaan ei kestänyt kauaa. Myös metropysäkkejä oli lähellä mm. Edgware Road.


    • Teemup

      Varasin hotellin osoitteesta: www.ratestogo.com

      Tein varauksen edellisenä päivänä kuin lähdin ja sain ihan kivan yhden hengen huoneen halvalla. Listahintaan verrattuna hinta oli reilusti alle puolet. Hotelli sijaitsi Bayswaterin alueella ja sijainti oli mielestäni hyvä (Princes Square) eli metroasemia, ravintoloita ja kauppoja suht lähellä, mutta itse hotelli oli rauhallisella paikalla. Kannattaa ainakin tsekata.

    • sijainti tärkein

      Olen eilen tullut kotiin Lontoosta. Asuin tosi halvassa hotelissa -REGENT PALACE:issa. Siis sijainti oli niin upea, ihan Piccadilly Circuksessä. Huoneet olivat siistit, sängyt ihan ok. Positiivinen kokemus.

      • hotelissa ollut.....

        ollaan kerran oltu ja kohta menossa toisen kerran ihan ok nyt oli 2hh 2 yötä=106e yht.sijainti ehdottomasti paras


      • star86
        hotelissa ollut..... kirjoitti:

        ollaan kerran oltu ja kohta menossa toisen kerran ihan ok nyt oli 2hh 2 yötä=106e yht.sijainti ehdottomasti paras

        EI KANNATA MENNÄ! Loistava sijainti myönnettäköön mutta muuten aivan täysi murju. Kerran siellä yöpynyt. Ystäväni huoneessa oli mm. hometta. Kannattaa käydä katsomassa www. tripadvisor.com sivut, joissa löytyy muiden siellä yöpyneiden kommentteja ja aikas mielenkiintoisia kuvia :/


      • paljon matkustanut
        star86 kirjoitti:

        EI KANNATA MENNÄ! Loistava sijainti myönnettäköön mutta muuten aivan täysi murju. Kerran siellä yöpynyt. Ystäväni huoneessa oli mm. hometta. Kannattaa käydä katsomassa www. tripadvisor.com sivut, joissa löytyy muiden siellä yöpyneiden kommentteja ja aikas mielenkiintoisia kuvia :/

        Milloin olet ollut siellä? Mä olin siellä viime viikolla, ja ihan ok oli. Lontoossa on muutenkin niin kallista, niin mä en ymmärrä miksi hotellihuoneesta pitäisi maksaa ennemmmän kuin pitää. Mä en ainakaan tee muuta siellä kun nukun.


      • Raipe
        paljon matkustanut kirjoitti:

        Milloin olet ollut siellä? Mä olin siellä viime viikolla, ja ihan ok oli. Lontoossa on muutenkin niin kallista, niin mä en ymmärrä miksi hotellihuoneesta pitäisi maksaa ennemmmän kuin pitää. Mä en ainakaan tee muuta siellä kun nukun.

        Ehkä sen takia kannattaa maksaa lisää jos huoneesta löytyy hometta tai erinäisiä luonnon elämiä... (ks. Tripadvisor)

        Itsekin tuolla olleena voin sanoa, että silloin tuli viihdyttyä eikä tarhat "täkissä" (tai sen kaltaisessa, ei voi peitoksi luokitella) haitanneet koska sijainti on loistava. Mutta Tripadvisorin kuvia nähneenä en kyllä menisi toista kertaa!

        Löytyy Lontoosta muitakin, en halua viedä 10 punnan säästön takia tuliaisina kotiin mitään torakoita, kiitos. Vaikka vain myös nukun siellä.


      • Raipe
        Raipe kirjoitti:

        Ehkä sen takia kannattaa maksaa lisää jos huoneesta löytyy hometta tai erinäisiä luonnon elämiä... (ks. Tripadvisor)

        Itsekin tuolla olleena voin sanoa, että silloin tuli viihdyttyä eikä tarhat "täkissä" (tai sen kaltaisessa, ei voi peitoksi luokitella) haitanneet koska sijainti on loistava. Mutta Tripadvisorin kuvia nähneenä en kyllä menisi toista kertaa!

        Löytyy Lontoosta muitakin, en halua viedä 10 punnan säästön takia tuliaisina kotiin mitään torakoita, kiitos. Vaikka vain myös nukun siellä.

        Sulkevat muuten ko. hotellin tämän vuoden lopussa. Kattokaa vaikka hotellin nettisivuilta.


    • budjettimatkaaja
      • london

        kannattaa katsoa!


      • aina näin
        london kirjoitti:

        kannattaa katsoa!

        http://www.londontown.com/ niin pääsee suoraan sivustolle
        http://www.generatorhostels.com/london/
        http://www.makupalat.fi/Categories.aspx?classID=cd8854ae-7077-482e-a32d-f595b003d186


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe