Iltapahoinvointi?

pahoinvoija

Tervehdys! Olen ihan alkumetreillä raskaudessani, laskujeni mukaan viikkoja on 5 3. Nyt onkin yllättänyt pahoinvointi, joka ei luulojen mukaan tule aamulla vaan illalla!!? Aamulla ja päivällä olo on mitä mainioin, mutta illansuussa iskee pahoinvointi joka pakottaa sänkyyn. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

10

16224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumipallo__

      mulla on kans sama homma... vaikka on kyllä sitten välillä ollut pahaolo myös aamulla ja koko päivänki, mutta illalla enimmäkseen, ja iltasin sitten yleensä oksennanki :/ juuri tälläkin hetkellä kuvottava olo, pitänee mennä kohta nukkumaan...mulla viikkoja 12 3, jospa tämä kohta helpottais ;)

    • Bumble-B

      Ihmetyttää oikeesti kuka on keksinyt termin aamupahoinvointi kun varmaan suurin osa odottavista äideistä kuitenkin voi pahoin melkein mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Mullakin oli alussa illat pahimmat ja läpi raskauden aamut on olleet niitä parhaimpia hetkiä, silloin ei okseta koskaan. Joten ihan normaalia on, onnea odotukseen! :)

    • myös,,,

      Iltapahoinvointia ja välillä koko päivänkin.Aamut ovat ok.Nyt mennään 11.viikolla ja tuntuu että etova olo olis jo pikkasen helpottanut?!Ekassa raskaudessa oli myös iltapah.vointia.

    • Catri-Iina

      Ihan sama homma. Aamulla olo oli mitä mainioin, iltapäivästä alkoi hiljalleen etoa ja iltaa kohti olo vaan huononi. Ne kerrat kun oksensin, tapahtui illalla.

    • Tuleva äippä

      Mulla alkaa pahoinvointi illalla tasan kello 6 ja päättyy tasan kello 8. Omituista mutta ainakin tietää mitä milloinkin tapahtuu ja sen että anopin ruokapöydässä ei kannata olla tuohon aikaan. Tänään tuli kuudes viikko täyteen. :)

    • rv 28+1

      Mulla pahoinvointi tuli aina vasta iltaa kohden...Töissäkin iltavuorot sen takia hankalia...En tosin onneksi kertaakaan oksentanu, oli muuten vaan hontelo ja huono olo...

    • vaavi07

      Minullakin oli iltapahoinvointia. Oikeastaan se alkoi kuvotuksella töissä iltapäivällä ja oksensin aina klo 20.00 - 23.00 välillä. Raskausviikkoja tänään on 16 3. Oksentelin alkuraskauden aikaan noin kuukauden ja sitten se loppui kun tulin toiselle raskauskolmannekselle. Ensimmäinen lapsemme on tytär ja hänen aikaan minulla oli aina aamupahoinvointia, oksentelin silloin noin puolesta tunnista tuntiin heti herättyä ja sitten olo oli koko päivän ok aina seuraavaan aamuun asti. Silloinkin oksentelin noin kuukauden ajan.
      Voimia ja iloista odotusaikaa kaikille tuleville äideille ja isillekin!

    • Janoinen

      Itselläni oli suunnilleen viikoilla 8-13 iltapahoinvointia sellaisina päivinä, kun en ollut muistanut juoda riittävästi. Vesi ja kivennäisvesi auttoivat parhaiten, mutta mehujakin tuli juotua. Juomaa kului yleensä n. 3 dl tunnissa. WC:ssä ei silti tarvinnut käydä normaalia enempää, eli ilmeisesti aineenvaihdunta on vain tuolloin niin tehokasta, että juotu neste "haihtuu". Samalla tavallahan kesähelteellä tulee paha olo iltaa kohti, jos ei muista juoda. Ei varmaankaan auta kaikilla, mutta onnekseni minulla auttoi ja pahoinvointipäiviä oli vain muutamia.

    • sama homma

      Itse voin pahoin 24/7 ekat 13 viikkoa mutta iltaisin pahoinvointi oli ehdottomasti voimakkainta! Aamulla oli paras olo! Että se siitä "aamu"pahoinvoinnista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe