Tietoa siitä,että onko Even vanhat tuotokset saatavilla cd-levynä?
Mulla silloin aikanaan oli c-kasettina oisko nyt ollu nimeltään Rankkasateessa...mut kuiteskin siinä oli todella upeita biisejä.Varsinkin Nico...olen yrittänyt mettästää kyseistä tuotosta,mutta en löydä...ees googlettamalla.
Pakko saada se jostain.
Onks
14
1059
Vastaukset
- voi syyssateita muistella...
kera mainion "Rankkasateessa"-albumin. warner sarjassa 20 parasta vuodelta 1998. löytyy netissä esim epesiltä. ko loistotuotteelta löytyy EVEn eittämättä parhaimmistoa....
- elikkä tuo
c:eesi vaihtuisi cd:ehen...
- Mary-Ann
Hyvin varustetuista kirjastoista ainakin luulis löytyvän! Tai siis ainakin Raision kirjastosta löytyy, mut luulis et muistakin... Mut jos asut Raision liepeillä, suuntaa toki matkasi sinne!
- .......
Even kaikki levyt löytyy Cd:nä paitsi Saura levyä tietääkseni ei ole cd:nä. tolla rankkasateessa levyllä tarkoitat kai 20- suosikkia kokoelmaa!
Anttiloissakin joskus nähnyt Even levyjä ja hyvin varustetuista levykaupoista luulisi löytyvän.- eve!
even ensimmäinen levy nimeltään eve monta hyvää hittiä ...(alaston kaupunki, odota ,taivaan valtakunta ,tuhat yötä, nico ,rankkasateessa aavikon ruoska, tämä yö, tuu tänään taas ,rakkauden siivet) toinen levy laulava muukalainen (huuda mua ,kun meri tyyntyy, mary ann ,laulava muukalainen, kuiskausten silta ,viimeinen syksy, intiaani ,viesti ,eksyneen toive)
kolmas levy elikkä saura (ja ainiin tosiaan vain lp;nä koska levy yhtiö oli kuulemma sanonut jo tuota tuottaessaan että sitä ei cd tehdä harmi koska on paras minusta!!!) ja se sisältää biisit (ilman sua, afrikka, en pysty muuttumaan, pieni ihminen, mikset jää, elä kuin näkijä ,saura, kuningasaika, teksasista pariisiin)
ja sitten viimeinen muttei kuitenkaan vähäisin kuun poika luca biisit=(kuun poika luca, syyskuu, gotta move, vastavirtaan, yx elämä, elä kuin näkijä ,jos sä rakastat, peace and love ,mr money ,kultainen joki)
siinä on neljä even levyä ja unohtamatta kokoelmaa joka kantaa nimeä;20 suosikkia rankkasateessa...sinkkujakin evellä cd nä on mm.eve gotta move peace and love ja eve jos sä rakastat alaston kaupunkikin on ja tuo viimeinen syksy löytyy myös sellaisen 2000 luvulla tekemältä poika bändiltä nimeltä boom..even biisi tosin!!!! hyviä osto paikkoja mm.
huutonet siellä on tälläkin hetkellä ainakin lp ja kasettina tuota ensimmäistä ja varmaan tuota rankkasadettakin myynnissä http://www.aironmusiikki.fi/main.asp?tyyppi=tuotehaku
ja tuolta saat laulavan muukalaisen ja ja 20 suossikkia hyvään hintaan ja luotettavasti uutena ..!ja ei kuule tarvitsekkaan pulittaakaan paljoa!..sauran löyäminen samoinkuin kuun poika lucankin oli itselleni vaikeaa ja kallistakin mutta näin jälkeen päin nyt en niitä antaisi pois mistään hinnasta ja kannatti pulittaa sekin rahasumma eveen!..MITÄPÄ EN EVEN TAKIA TEKISI ! on sen verran laatu ukko!. - cd:nä
"Even kaikki levyt löytyy Cd:nä paitsi Saura levyä tietääkseni ei ole cd:nä."
Saura julkaistiin cd:nä 1988. KRÄKCD 39.
Todella vaikea löytää nykyään. Itse ostin jo 90-luvulla käytettynä. - ...........
cd:nä kirjoitti:
Todella vaikea löytää nykyään. Itse ostin jo 90-luvulla käytettynä.Tuota en tiennyt että Saura on Cd:nä, nyt olen hieman viisaampi taas :)
- vielä,
cd:nä kirjoitti:
Todella vaikea löytää nykyään. Itse ostin jo 90-luvulla käytettynä.biisilistan cd:ltä ?
Onko sama kuin LP:llä ? - biisilista
vielä, kirjoitti:
biisilistan cd:ltä ?
Onko sama kuin LP:llä ?"Onko sama kuin LP:llä ?"
En tiedä mikä biisien järjestys on LP:llä kun en ole koskaan sellaista omistanut.
CD:n biisijärjestys :
1. Ilman Sua 4´29
2. Afrikka 4´16
3. En Pysty Muuttumaan 3´47
4. Pieni Ihminen 4´14
5. Mikset Jää 4´54
6. Elä Kuin Näkijä 4´30
7. Saura 5´18
8. Kuningasaika 4´07
9. Teksasista Pariisiin 4´18
Fazer Finnlevy 1988 KRÄKCD 39. - ..........
biisilista kirjoitti:
"Onko sama kuin LP:llä ?"
En tiedä mikä biisien järjestys on LP:llä kun en ole koskaan sellaista omistanut.
CD:n biisijärjestys :
1. Ilman Sua 4´29
2. Afrikka 4´16
3. En Pysty Muuttumaan 3´47
4. Pieni Ihminen 4´14
5. Mikset Jää 4´54
6. Elä Kuin Näkijä 4´30
7. Saura 5´18
8. Kuningasaika 4´07
9. Teksasista Pariisiin 4´18
Fazer Finnlevy 1988 KRÄKCD 39.On sama biisilista kuin LP versiossaki!!!! :)
- tiedosta ;)
.......... kirjoitti:
On sama biisilista kuin LP versiossaki!!!! :)
Toivotaan että Saura julkaistaisiin uudestaan remasteroituna cd:nä. Tulihan ne kaksi ekaakin remasteroituina.
Sopisi hyvin julkaistavaksi vaikka yhdessä Even tulevan soolokiekon kanssa... - aijdll
tiedosta ;) kirjoitti:
Toivotaan että Saura julkaistaisiin uudestaan remasteroituna cd:nä. Tulihan ne kaksi ekaakin remasteroituina.
Sopisi hyvin julkaistavaksi vaikka yhdessä Even tulevan soolokiekon kanssa......sauraa cd:nä tulla, ainakaan levy-yhtiön mukaan. Joku oli sieltä jo kysynyt.
- oli kysynyt
aijdll kirjoitti:
...sauraa cd:nä tulla, ainakaan levy-yhtiön mukaan. Joku oli sieltä jo kysynyt.
Warnerilta. Jos vaikka Dingon nykyinen levy-yhtiö Edel innostuisi sen julkaisemaan???
Riippuu tietysti paljonko oikeudet maksaa jne...
- ensituotos EVE...
...näkyy löytyvän useammaltakin asiaan paneutuneelta ja osaavalta levykaupustelijalta CD:nä. mainiosta musiikkipaketista, josta löytyy tuo Nicokin tehtiin muistaakseni warnerin toimesta uusipaistos 2002. tuolloin itsekin korvasin vinyylini pikkulätyllä. Suosittelen!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817