Bleakin Caleb,laulaja on ihana,harmi vain,että olen ehkä PIKKUISEN liian nuori hänelle ;D
Toivottavasti Caleb löytää sen oikean,kuka muu tykkää Bleakista?
Bleak/Caleb
13
5710
Vastaukset
- -good girl-
Täällä on yksi tyttö, joka myös suorastaan rakastaa Bleakia. Heidän musansa on niin ihanaa, erityisesti tykkään biiseistä Stains, Burns inside ja Good girl. Fate on kansssa loistava! Ja Caleb aivan älyttömän hyvännäköinen pohjoisen poika...
- Black\Rose
Tykkään kovasti Bleakista ja levy oli jo niin lähellä päätyä minun levyhyllyyni tässä puolisen vuotta sitten. Ei, pystyin hillitsemään itseni, mutta nyt on alkanut vanha suola janottaa, kun rakastuin iki-ihanaan Fate-biisiin. Kaunis! :D
- Neitipienoinen
Eli, minkä ikäinen Caleb sitten on? :O
Itse en ole saanut selville, voitteko kertoa? :) - Black\Rose
Neitipienoinen kirjoitti:
Eli, minkä ikäinen Caleb sitten on? :O
Itse en ole saanut selville, voitteko kertoa? :)En tiiä minkä ikänen... Hmm, jotain päälle kakskymppinen varmaan. Sen kai muistan oikein, että se Rovaniemellä asuu. Tai jotain. En tiiä! Fanitan yleensä vaan Bleakin musaa, mutta olis kiva tietää jäsenistä jotain. Varmaan fanisivuilta ja googlesta löytyy tietoo.
- nekku
minä rakastan sinua caleb!!!!!! olen 20.olet tosi söpö!monta vuotta olet??
- Piah~~
taitaa olla abouttiarallaa 26-27vee...
- nekku
Piah~~ kirjoitti:
asia kunnossa
- mmm
Piah~~ kirjoitti:
löysin jonkun ikivanhan keskustelun kaapelist,ja näin teijän miettineen sen ikää, kaapeli o 28
- kitten^^^^
mmm kirjoitti:
löysin jonkun ikivanhan keskustelun kaapelist,ja näin teijän miettineen sen ikää, kaapeli o 28
Caleb on kylläkin 26 vuotias :D
- hahahhH
kitten^^^^ kirjoitti:
Caleb on kylläkin 26 vuotias :D
Niinpä. -83.
- Anonyymi
hahahhH kirjoitti:
Niinpä. -83.
Ei todellakaan ole mikään -83 :D 70-luvulla syntynyt Setämies se on.
- Janni / Lahti
Caleb tosiaan on hyvin komea nuori mies. :)
Bleakin musiikki on todella hyvän kuuloista, ja sopii juuri mun korvaan ;)
Lavaesiintyminen on mielestäni oikein hyvä.
Ja CALEB. ;D
*erittää isoja, tummanpunaisia sydämiä jotka poksahtelee* Nam. - Anonyymi
Mitä nuorempi sen parempi on hänen juttunsa.. kannattaa pysyä kaukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698