Haasteet on kivoja. Tämä "faninovellit" keskustelu ei näytä kovin aktiiviselta, joten tuskin kukaan edes vaivautuu lukemaan tätä. Jos lukee, niin olis kiva, jos antais jonkun (mielellään HP) haasteen.
Ja luulenpa, ettei kukaan vastaa mun haasteeseen, joten EHKÄ kirjoitan sen ite, jos viitsin.Ihan omaksi huviksi.
Noniin, tässä tää haaste (HP) sitten:
-suunnilleen semmoinen
romantiikka-deathfic (en muista noita lajeja)
mutta siinä EI saa sanoa "Minä rakastan sinua",
mutta PITÄÄ sanoa (jossain kohti) My name is Malfoy, Draco Malfoy.
-paritukset (inhottava sana) ainakin Draco-Mary Sue
-tarinassa on oltava uusi taikapaikka
-Harryn&kumppanien 7. lukuvuosi tai loma ennen sitä
Toisaalta on hyvä, ettei kukaan lue näitä viestejä näillä flegmaattisilla sivuilla. Kukaan ei ainakaan lue mun tarinaa sitten, joka tulee olemaan SURKEA, jos näkee päivänvalon.
haasteita! (siis haasteficcejä)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
joku
1
366
Vastaukset
- Sinipiika
Okei, ajattelen samaan aikaa, kuin kirjoitan, eli voi olla vähän sekoa...
Lajina slash (jos sua ei se häiritse)
Parina Sirius ja Remus
Tapahtuu niiden kouluaijan jälkeen tai aivan viimeisillä luokilla.
Ei saa sisältää sanoja; tyrmä, Dumbledore, silkki, lyödä (ei siis myöskään yhdyssanoja, joissa nämä esiintyvät!)
Pitää sisältää sanat: Kalkaros, viha, lusikka, ihmissusi, syrjintä (ihan missä muodossa vaan)
Aivan seko haaste, kirjoita jos haluat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849