Mikkelissä?
parhaat naistenvaateliikkeet
16
3326
Vastaukset
- Kepuko
Kisabaari. Parhaat teryleenit, tuulipuvut ja "hiekka pestyt" farkut. Miinuksena persausten kohdalla rusotus.
- shoppailija2
H&M, Benetton, Chriss ja Lindex. Toki muitakin löytyy, mutta tuossa ehkä ne parhammat.
- ajattelinkikin että
eikö Mikkelissä ole lainkaan asiallisissa naistevaateliikkeissä asioivia.
Tuo Chriss jäi mietityttämään. Mitä merkkejä löytyy?
- ainakin
myyjien takia jätän käymättä uudelleen. Olivat siinä liikkeen edessä tupakalla kun menin sinne asioimaan. Jo pelkästään se sai minut voimaan pahoin, kun toinen heistä sitten tuli vielä niin voimakkaasti tupakalle haisten ja alentavasti katsoen "palvelemaan".
Ei kiitos, ei koskaan enään. - Mar
Oletko mahdollisesti pyörähtänyt Blue Mango nimisessä vaateliikkeessä? Se sijaitsee Pusan kulman liikekeskuksessa...
- blue mango
se ole nuorten naisten/tyttöjen vaateliike? Ikähaarukka siinä 13-20.
- Mar
blue mango kirjoitti:
se ole nuorten naisten/tyttöjen vaateliike? Ikähaarukka siinä 13-20.
Ei todellakaan ikähaarukka ole 13-20...Ihan laidasta laitaan siellä käy asiakkaita...Itsekin olen yli kolmekymppinen...
Tietysti jos on hirvittävän iso kokoinen henkilö niin sillon sinne on kyllä melkein turha mennä, mutta kannattaa käydä vilkaisemassa... - sitten
Mar kirjoitti:
Ei todellakaan ikähaarukka ole 13-20...Ihan laidasta laitaan siellä käy asiakkaita...Itsekin olen yli kolmekymppinen...
Tietysti jos on hirvittävän iso kokoinen henkilö niin sillon sinne on kyllä melkein turha mennä, mutta kannattaa käydä vilkaisemassa...Ne mainokset mitä olen nähnyt lehdissä (missä joku 17v tyttö) ovat sitten hämänneet. Enkä ole koskaan edes käynyt liikkeessä! :P
- Mar
sitten kirjoitti:
Ne mainokset mitä olen nähnyt lehdissä (missä joku 17v tyttö) ovat sitten hämänneet. Enkä ole koskaan edes käynyt liikkeessä! :P
Joo mene ihmeessä käymään siellä, sieltä löytyy vaikka minkämoista vaatetusta...
- Keppana-pete
Mar kirjoitti:
Joo mene ihmeessä käymään siellä, sieltä löytyy vaikka minkämoista vaatetusta...
siellä, vai mistä moinen mainostus? Ei se nyt mitenkään erityisen tasokas paikka mielestäni ole.
Lähinnä muistuttaa jotain Intialaista basaaria - muodin perään..
Keppana-pete kirjoitti:
siellä, vai mistä moinen mainostus? Ei se nyt mitenkään erityisen tasokas paikka mielestäni ole.
Lähinnä muistuttaa jotain Intialaista basaariano on kyl aika kaukana intian basaarista, mut eihän kaikki ymmärrä tän hetken muotijuttuja ja että jotkut haluu pukeutua muuhunkin ku fitin ja henkan massavaatteisii mitä on jo joka toisella. kyl mä ainakin käyn ennemmin mangossa tai chrississä ni saa yksilöllisiä ja hyvännäköisiä muodissa olevia vaatteita..
- Mar
Keppana-pete kirjoitti:
Lähinnä muistuttaa jotain Intialaista basaariaAnteeksi kamalan paljon jos sinuu häiritsee että tykkään käydä kyseisessä vaateliikkeessä ostoksilla..sit toisekseen alkuperäinen kysymyshän oli mistä löytyy mikkelistä kunnon vaateliikeitä ja ehdotin yhtä mistä itse pidän...Että näin...
- en tarkoittanut
Blue mangoa. Vaan savilahdenkadun varrella sijaitsevaa liikettä.
- täällä
en tarkoittanut kirjoitti:
Työmatkani kävelen ko. Savilahdenkadun vaateliikkeen ohi ja usein olen kotiintulon yhteydessä vedellyt ilmasia sauhuja, ovat eukot juuri sillon "tutilla" posket lommoilla.
Olen ihmetellyt, että kumma kun ei tule miettimälläkään mieleen, että missä keskustassa olisi törmännyt samaan: myyjät röökillä kaupan ovella.
Tapahan se on tuokin erottua, mutta ei eikä paras mahdollinen... - Mar
en tarkoittanut kirjoitti:
Juu en mä uskonutkaan et olisit tarkoittanut Blue Mangoa tos tupakka hommassa...Siinä on aika vaikee käydäkin tupakalla oven edessä tai jos polttaiskin niin täytyis polttaa sisällä...
- Savilahdenkatua
täällä kirjoitti:
Työmatkani kävelen ko. Savilahdenkadun vaateliikkeen ohi ja usein olen kotiintulon yhteydessä vedellyt ilmasia sauhuja, ovat eukot juuri sillon "tutilla" posket lommoilla.
Olen ihmetellyt, että kumma kun ei tule miettimälläkään mieleen, että missä keskustassa olisi törmännyt samaan: myyjät röökillä kaupan ovella.
Tapahan se on tuokin erottua, mutta ei eikä paras mahdollinen...kaksi-kolme kertaa päivässä, kun kulmilla asun. Olen melkein varma mitä liikettä tarkoitat, sillä siinä edessä on usein yksi tai kaksi naista tupakilla. Ei ihmekään, jos asiakkaat kaikkoavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038