Huomenna.
Kärpät julkaisee uuden pakin.
14
1198
Vastaukset
- ...
Miks ihmeessä pitää jatkuvasti kirjottaa näitä turhia viestejä, joissa ei kerrota yhtään mitään??
Odotettavissa on, että Kärppien pakkiosasto saa vahvistuksia ennemmin tai myöhemmin. Ja kun se tapahtuu, virallinen tiedote varmasti annetaan.
Jos taas uskallat kertoa nimen(/t) ja sopimuksen pituuden(/t), niin silloin näistä viesteistäsi saattaisi olla iloa muillekin tämän palstan lukijoille.- samaa
mieltä. aivan turhaa shittiä kirjottaa tänne. jokkainen joka yhtään seuraa kärppiä, voi päätellä nuo samt mitä raksila tänne kirjottaa...
PELLE, vähä niinku ROSEWATER - Laura1
samaa kirjoitti:
mieltä. aivan turhaa shittiä kirjottaa tänne. jokkainen joka yhtään seuraa kärppiä, voi päätellä nuo samt mitä raksila tänne kirjottaa...
PELLE, vähä niinku ROSEWATERSiinä on sellainen kirjoittaja,jonka kaltaisia haluaisin palstoilla olevan enemmän. Asiantunteva ja perustelee hyvin juttunsa. Ois hienoa osata analysoida hänen laillaan:)
samaa kirjoitti:
PELLE, vähä niinku ROSEWATERExä muuten väitti aivan samaa.
Tämä on keskustelua (tai tulisi olla), jossa jokainen saa kirjoittaa oman mielipiteensä omilla sanoillaan. Oikeassa olemisen pakkoa ei ole ja minä olen niin kova äijä, että minulla on varaa olla väärässä. Sillä uskallan esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.- älä nyt rupee poraan
rosewater kirjoitti:
Exä muuten väitti aivan samaa.
Tämä on keskustelua (tai tulisi olla), jossa jokainen saa kirjoittaa oman mielipiteensä omilla sanoillaan. Oikeassa olemisen pakkoa ei ole ja minä olen niin kova äijä, että minulla on varaa olla väärässä. Sillä uskallan esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.taisit löytää sen exsäsi täältä suomi24 keskustelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=20500000000129177 älä nyt rupee poraan kirjoitti:
taisit löytää sen exsäsi täältä suomi24 keskustelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=20500000000129177Oi niitä aikoja...
Exän löysin naistentansseista.
Mistä tuo ketju oikein löytyi? Jos en ole väärin ymmärtänyt, en ole ainoa, jonka keskustelut ovat rönsyilleet sinne sun tänne.- nim.merk.
rosewater kirjoitti:
Exä muuten väitti aivan samaa.
Tämä on keskustelua (tai tulisi olla), jossa jokainen saa kirjoittaa oman mielipiteensä omilla sanoillaan. Oikeassa olemisen pakkoa ei ole ja minä olen niin kova äijä, että minulla on varaa olla väärässä. Sillä uskallan esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.oliko nimimerkkiä vai ei. eihän siitä tiedä kuka kyseessä on. sullakaan ei ole julkinen nimimerkki...
nim.merk. kirjoitti:
oliko nimimerkkiä vai ei. eihän siitä tiedä kuka kyseessä on. sullakaan ei ole julkinen nimimerkki...
Julkinen nimimerkki? Profiilisivuni on kiinni, mutta nimimerkkini kai on kaikkien nähtävillä.
Kyseessä on hieman kuin kantabaarin asiakaskunta. Toisten oikeita nimiä ei välttämättä tiedä, vain lempinimet. Silti sitä mielellään vaihtaa tiettyjen asiakkaiden kanssa mielellään kuulumisia ja mielipiteitä. Toisista taas ei ole niin väliä.
- Rotuaari
Pelin jälkeen pitäisi tiedottaa uudesta pakista.
- Rajakylä
Kärpillä kotipeli. Ottelun tulos lienee selvä heti pelin jälkeen.
- taas nähtiin
ei oo uudesta pakista kuulunu mitään!!!???
- Tynkäläinen
Iikka sai kenkää ässistä, suuntaakohan se ouluun? :)
- Rotuaari
Ross Lupaschuk.
- Raksila
Kärpät tiedotti juuri. Upeaa , mahtavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192