Huomenna.
Kärpät julkaisee uuden pakin.
14
1220
Vastaukset
- ...
Miks ihmeessä pitää jatkuvasti kirjottaa näitä turhia viestejä, joissa ei kerrota yhtään mitään??
Odotettavissa on, että Kärppien pakkiosasto saa vahvistuksia ennemmin tai myöhemmin. Ja kun se tapahtuu, virallinen tiedote varmasti annetaan.
Jos taas uskallat kertoa nimen(/t) ja sopimuksen pituuden(/t), niin silloin näistä viesteistäsi saattaisi olla iloa muillekin tämän palstan lukijoille.- samaa
mieltä. aivan turhaa shittiä kirjottaa tänne. jokkainen joka yhtään seuraa kärppiä, voi päätellä nuo samt mitä raksila tänne kirjottaa...
PELLE, vähä niinku ROSEWATER - Laura1
samaa kirjoitti:
mieltä. aivan turhaa shittiä kirjottaa tänne. jokkainen joka yhtään seuraa kärppiä, voi päätellä nuo samt mitä raksila tänne kirjottaa...
PELLE, vähä niinku ROSEWATERSiinä on sellainen kirjoittaja,jonka kaltaisia haluaisin palstoilla olevan enemmän. Asiantunteva ja perustelee hyvin juttunsa. Ois hienoa osata analysoida hänen laillaan:)
samaa kirjoitti:
PELLE, vähä niinku ROSEWATERExä muuten väitti aivan samaa.
Tämä on keskustelua (tai tulisi olla), jossa jokainen saa kirjoittaa oman mielipiteensä omilla sanoillaan. Oikeassa olemisen pakkoa ei ole ja minä olen niin kova äijä, että minulla on varaa olla väärässä. Sillä uskallan esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.- älä nyt rupee poraan
rosewater kirjoitti:
Exä muuten väitti aivan samaa.
Tämä on keskustelua (tai tulisi olla), jossa jokainen saa kirjoittaa oman mielipiteensä omilla sanoillaan. Oikeassa olemisen pakkoa ei ole ja minä olen niin kova äijä, että minulla on varaa olla väärässä. Sillä uskallan esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.taisit löytää sen exsäsi täältä suomi24 keskustelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=20500000000129177 älä nyt rupee poraan kirjoitti:
taisit löytää sen exsäsi täältä suomi24 keskustelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=20500000000129177Oi niitä aikoja...
Exän löysin naistentansseista.
Mistä tuo ketju oikein löytyi? Jos en ole väärin ymmärtänyt, en ole ainoa, jonka keskustelut ovat rönsyilleet sinne sun tänne.- nim.merk.
rosewater kirjoitti:
Exä muuten väitti aivan samaa.
Tämä on keskustelua (tai tulisi olla), jossa jokainen saa kirjoittaa oman mielipiteensä omilla sanoillaan. Oikeassa olemisen pakkoa ei ole ja minä olen niin kova äijä, että minulla on varaa olla väärässä. Sillä uskallan esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.oliko nimimerkkiä vai ei. eihän siitä tiedä kuka kyseessä on. sullakaan ei ole julkinen nimimerkki...
nim.merk. kirjoitti:
oliko nimimerkkiä vai ei. eihän siitä tiedä kuka kyseessä on. sullakaan ei ole julkinen nimimerkki...
Julkinen nimimerkki? Profiilisivuni on kiinni, mutta nimimerkkini kai on kaikkien nähtävillä.
Kyseessä on hieman kuin kantabaarin asiakaskunta. Toisten oikeita nimiä ei välttämättä tiedä, vain lempinimet. Silti sitä mielellään vaihtaa tiettyjen asiakkaiden kanssa mielellään kuulumisia ja mielipiteitä. Toisista taas ei ole niin väliä.
- Rotuaari
Pelin jälkeen pitäisi tiedottaa uudesta pakista.
- Rajakylä
Kärpillä kotipeli. Ottelun tulos lienee selvä heti pelin jälkeen.
- taas nähtiin
ei oo uudesta pakista kuulunu mitään!!!???
- Tynkäläinen
Iikka sai kenkää ässistä, suuntaakohan se ouluun? :)
- Rotuaari
Ross Lupaschuk.
- Raksila
Kärpät tiedotti juuri. Upeaa , mahtavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54728Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434588Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553673Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313490Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063486Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm452956Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121070Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81938Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63829- 93772