Huomenna.
Kärpät julkaisee uuden pakin.
14
1212
Vastaukset
- ...
Miks ihmeessä pitää jatkuvasti kirjottaa näitä turhia viestejä, joissa ei kerrota yhtään mitään??
Odotettavissa on, että Kärppien pakkiosasto saa vahvistuksia ennemmin tai myöhemmin. Ja kun se tapahtuu, virallinen tiedote varmasti annetaan.
Jos taas uskallat kertoa nimen(/t) ja sopimuksen pituuden(/t), niin silloin näistä viesteistäsi saattaisi olla iloa muillekin tämän palstan lukijoille.- samaa
mieltä. aivan turhaa shittiä kirjottaa tänne. jokkainen joka yhtään seuraa kärppiä, voi päätellä nuo samt mitä raksila tänne kirjottaa...
PELLE, vähä niinku ROSEWATER - Laura1
samaa kirjoitti:
mieltä. aivan turhaa shittiä kirjottaa tänne. jokkainen joka yhtään seuraa kärppiä, voi päätellä nuo samt mitä raksila tänne kirjottaa...
PELLE, vähä niinku ROSEWATERSiinä on sellainen kirjoittaja,jonka kaltaisia haluaisin palstoilla olevan enemmän. Asiantunteva ja perustelee hyvin juttunsa. Ois hienoa osata analysoida hänen laillaan:)
samaa kirjoitti:
PELLE, vähä niinku ROSEWATERExä muuten väitti aivan samaa.
Tämä on keskustelua (tai tulisi olla), jossa jokainen saa kirjoittaa oman mielipiteensä omilla sanoillaan. Oikeassa olemisen pakkoa ei ole ja minä olen niin kova äijä, että minulla on varaa olla väärässä. Sillä uskallan esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.- älä nyt rupee poraan
rosewater kirjoitti:
Exä muuten väitti aivan samaa.
Tämä on keskustelua (tai tulisi olla), jossa jokainen saa kirjoittaa oman mielipiteensä omilla sanoillaan. Oikeassa olemisen pakkoa ei ole ja minä olen niin kova äijä, että minulla on varaa olla väärässä. Sillä uskallan esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.taisit löytää sen exsäsi täältä suomi24 keskustelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=20500000000129177 älä nyt rupee poraan kirjoitti:
taisit löytää sen exsäsi täältä suomi24 keskustelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=20500000000129177Oi niitä aikoja...
Exän löysin naistentansseista.
Mistä tuo ketju oikein löytyi? Jos en ole väärin ymmärtänyt, en ole ainoa, jonka keskustelut ovat rönsyilleet sinne sun tänne.- nim.merk.
rosewater kirjoitti:
Exä muuten väitti aivan samaa.
Tämä on keskustelua (tai tulisi olla), jossa jokainen saa kirjoittaa oman mielipiteensä omilla sanoillaan. Oikeassa olemisen pakkoa ei ole ja minä olen niin kova äijä, että minulla on varaa olla väärässä. Sillä uskallan esiintyä rekisteröidyllä nimimerkillä. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta.oliko nimimerkkiä vai ei. eihän siitä tiedä kuka kyseessä on. sullakaan ei ole julkinen nimimerkki...
nim.merk. kirjoitti:
oliko nimimerkkiä vai ei. eihän siitä tiedä kuka kyseessä on. sullakaan ei ole julkinen nimimerkki...
Julkinen nimimerkki? Profiilisivuni on kiinni, mutta nimimerkkini kai on kaikkien nähtävillä.
Kyseessä on hieman kuin kantabaarin asiakaskunta. Toisten oikeita nimiä ei välttämättä tiedä, vain lempinimet. Silti sitä mielellään vaihtaa tiettyjen asiakkaiden kanssa mielellään kuulumisia ja mielipiteitä. Toisista taas ei ole niin väliä.
- Rotuaari
Pelin jälkeen pitäisi tiedottaa uudesta pakista.
- Rajakylä
Kärpillä kotipeli. Ottelun tulos lienee selvä heti pelin jälkeen.
- taas nähtiin
ei oo uudesta pakista kuulunu mitään!!!???
- Tynkäläinen
Iikka sai kenkää ässistä, suuntaakohan se ouluun? :)
- Rotuaari
Ross Lupaschuk.
- Raksila
Kärpät tiedotti juuri. Upeaa , mahtavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567835Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675921Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,635415Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515313Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084642Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1082359Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41251Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol51203Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa381046Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko471022