Olen hämispelkoinen ja ajattelin kääntyä teidän viisaampien puoleen tällä palstalla. Ajattelin että jos vaikka oikea faktatieto hälventäisi turhia ennakkoluuloja ja sitä kautta pelkoja hämiksiä kohtaan Olen menossa piakkoin lomalle Thaimaaseen, joten kaipaan vastauksianne. Ovatko siis isommat hämähäkit kuten tarantellat tms. aggresiivisia ihmistä kohtaan? (yksi vastasi thaimaan palstalla että ne saalistavat hotelleissa yöllä ja loikkivat helposti parikin metriä ihmistä kohti jos niitä yrittää hätyytellä!!?? tämä kuulosti kyllä lähinnä elokuvaefekteille..!)viihtyvätkö ne sisätiloissa eli hotelleissa? Miten voin varautua Thaimaan oloihin tai mitä on odotettavissa? Mitä muuta???
Äh, nämä varmasti kuulostaa lapsellisilta ja tyhmiltä kysymyksiltä, mutta toivoisin vastauksia. Omat tietoni hämssyistä kun ovat kovin rajalliset... Toivon asiallisia vastauksia. Kiitos!
Tietoa hämiksistä
timanttikenkä
2
377
Vastaukset
- timanttikenkä
ps. Kävinkin lukemassa viestin "Mikä hämähäkeissä viehättää" 7.4.06. ja sieltä sain kiinnostavaa infoa.
Mutta teidänkin vastauksia odottelen!- Loossi
En ole aivan varma mitä lajeja thaimaassa asustaa mutta nuo parin metrin loikat voit unohtaa ellei elukka kirpoa irti puun oksalta :) Tarantula ei saalista ihmisiä ja puremaan äityy ellei varoitukset mene perille tai rupeaa muuten kikkailemaan tällaisen eläimen kohdalla. Olen melko varma siitä, että et koe mitään vaaraa hämiksistä tuolla reissulla ellet sitten paljain jaloin samoile tiheissä metsissä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741