Lontoo - Barcelona(Ryanair)?

londonlondon

Onko kellään kokemusta matkustamisesta (ryanairilla)Tampereelta Barcelonaan, Lontoon kautta? Sujuiko matka hyvin ja oliko vaivalloista lentää Lontoon kautta, vai suositteletko suoraa lentoa (kalliimpaa :( ) Barcelonaan?

4

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      Ihan mukavasti on matka mennyt. Suosittelisin kuitenkin paluumatkan tekoa Frankfurt Hahnin kautta (juuri sopivat aikataulut, mielestäni Hahnin kenttä on jotenkin mukavampi).
      Itse haluan lähteä sinne Espanjaan taas, mutta menomatkankin aion tällöin tehdä Hahnin kautta ( 1-2 päivää Saksassa -> kaunis seutu jne, yöt halvassa lentokenttähotellissa, rauhallisesti vain).

      Paluumatkan aikataulu (Hahnin kautta):
      Barcelona Girona 08:30 - Frankfurt-Hahn 10:25
      Fr. Hahn 12:55 - Tampere 16:30.
      ;)

      • tuborg

        Lensin Barcelonaan Lontoon kautta ja tulin Frankfurt Hahnin kautta takaisin. Suosittelen jälkimmäistä.

        Hahn on huomattavasti miellyttävämpin paikka jatkolennon odotteluun kuin Gatwick hintataso Saksassa halvempi. Samalla vältyt brittik*sipäiltä.


      • tuborg
        tuborg kirjoitti:

        Lensin Barcelonaan Lontoon kautta ja tulin Frankfurt Hahnin kautta takaisin. Suosittelen jälkimmäistä.

        Hahn on huomattavasti miellyttävämpin paikka jatkolennon odotteluun kuin Gatwick hintataso Saksassa halvempi. Samalla vältyt brittik*sipäiltä.

        korjaan Stansted eikä Gatwick...


    • Raha vai vaiva?

      Sehän riippuu siitä, haluaako nähdä vaivaa rahansäästön takia. Itse olen valmis ottamaan kamat ulos ja jonottamaan uudestaan lähtöselvityksessä jos säästän esim. 100 euroa. Jos laskee tosta tuntipalkan niin parin tunnin odottelusta tulee aika hyvä sellainen...

      Onhan noissa Ryanairin lennoissa se riski, että jos eka lento myöhässä niin joutuu pulaan sen jatkolennon kanssa. Tossahan on kaksi erillistä lentolippua, ei kuten esim, jos ostat Finnairin lipun, jossa vaihtoyhteys, silloin olet "turvassa" koska niillä on vastuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3101
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2023
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1482
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1365
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1341
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1251
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe