Ionisoija

Onko apua?

Hei!
Poikakaverin aiti on ostamassa minulle ionisoijaa koska saan oireita talossa, jossa haisee kamalalata imela;ta. eikai tuo ionosoija kuitenkaan itse ongelmaa poista, vaan lievittaa vaan sita ongelmaa? vai onko se ihan rahanhukkaa? kunnon tietoa jos jollakin olisi, oisin eri kiitollinen!

5

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haittaakin

      http://www.ilmalinja.fi/pdfesitteet/TUR_B016.pdf:
      ..myös ionisaattorit tuottavat otsonia..
      Otsonisaattoreilla varustettujen ilmanpuhdistimien tehokkuus mitattujen suureiden osalta oli
      samaa luokkaa kuin niiden laitteiden, joissa ei käytetty otsonointia. Koska otsoni on ihmisten
      terveydelle haitallinen, tulisi otsonoinnin käyttöä välttää ravintoloiden aukioloaikoina.

    • hilkkaliisa

      Se on ihan rahanhukkaa.

      Se ei poista ongelmaa.

      Ainoastaan kunnollinen remontti POISTAA ongelman.

      Sinun paras hoitosi on pysyminen poissa homepaikoista. Jos sinulla on jo lääkityksiä, niin niitä ei saa jättää pois.

      Oleskelu homeisessa tilassa pahentaa sairauttasi ja oireilujasi.

    • ajatus varmaan hyvä

      Kokemuksesta kerron,vie hajun hetkellisesti eli peittää ongelman.Ionisoinnin hajukin voi olla ärsyttävä.
      Jos voit pysyä pois ärsytksestä niin hyvä!
      Lääkkeet eivät ole ratkaisu,vaan remontti.
      Aina parempi mitä pidempään selviät ilman lääkkeitä,niin ei tule jatkuvaa kierrettä niihin.
      Vältä viimeiseen asti kortisonia,siitä alkaa alamäki.

    • ei kannata

      Imelä haju on merkki, jonka poistaminen hämää luulemaan, että ongelmia ei ole. Siksi ionisaattorin ostaminen voi olla karhunpalvelus kaikille. Ainoastaan remontilla saa asunnon kuntoon.

      Voimakas ionisointi tiputtaa pölyt alas hetkessä. Ionisoinnin jälkeen kaikki pinnat pitäisi pyyhkiä tai imuroida hepa-suodattimella varustetulla imurilla. Muuten pölyt ovat kohta taas ilmassa.
      Remontin jälkeen hyvin voimakas kertaotsonointi poistaa pinttyneet hajut ja desinfioi ilmassa olevia mikrobeja.

    • Anonyymi

      Minulla on 3 kpl ionisaattoreita 1kpl aina huone ja kaikki sähköjohdot valkoisen pölyn peitossa sekä koristeesineet ja pöydän pinnat.
      Pöly tykkää sähkölaitteista eniten,laitteen voi laittaa paikkaan jossa se voi olla etäällä yksin,toimii,
      Terveysvaikutteista en tiedä,muttei se pahaakaan ole tehnyt terveydelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe