Jotai juttuu

...

En tiä laitan tänne tän vaikka kuuluis joka vitun osioon täs hommas. Vituttaa ku ei pysty kertoo asioistaa täällä kunnol, välil aina avaudun vähän jollai paskalla ja haen jotain seuraa mut ne aina jää sit ja ei kukaa ees oo kiinnostunu eli kirjotan kai aika huonosti ettei tuu kiinnostusta. Täähän olis stanan loistava palsta olla yhteydes toisii elämän potkimiin vittupäihin joilla ei oo oikee mitää tarkotusta täällä kuhan vaan on.

No jotai laitan taas kaljapäissää, vittua siitä haittakaa oo. Mua siis vituttaa kaikki. Oon nyt 24 ja asun nyt yksin, asunu noin 3 vuotta ku tuli ero ainoosta tyttöystävästä sillon. Oon aivan saatana heikko fyysiseltä kunnolta, en tee yhtään mitään sen eteen, oon jo tottunu että oontämmönen surkee tikkukäsi millä ei paidat ees sovi päälle. Painan silti yli normaalin jonkun verran. Mahassa se lähinnä löytyy ku kaljaa kitannu. Koulu nyt oli yksinäistä paskaa aina ja yläaste menikin sen takia ja kai isän juopottelun takii laitoksessa mistä edellee 99 jälkee todella vahvoja traumoja,. Aatellu että sinne se elämän kurja taaperrus olis täytyny jollain tavalla lopettaa. Syy olis löytyny sillon selkeesti kaukaa kotoo vieraasta paikasta. Ei, siä käytii yläaste vaikka aivan uskomatonta tuskaa tämmöselle luonteelle. En ees oikeestaa puhunu alkuu siä mitää, en mä tiä mikä mut laitto selviään sen ajan yli, mutta jäljet se jätti lopullisesti loppuelämään ja niitä ei korjata millään. Mielisairaalaan olisin halunnu siinä tilantees mennä ku koulussa ei enää voinu käydä.

Ottanu aivan tahallaa helvetisti ulosottoon kaikkee koska ei se haittaa kun ei ikinä voi tehdä töitä enää enkä ees yhtään halua, kunnianhimo puhdas nolla. Varhaiseläkettä ne tässä kuussa puuhaa mulle ku oon ollu siä pajalla monta kertaa ja aina lopulta jättäny väliin kertoja, ihan 2 päivää olis tarvinnu käydä viikos.
Ystäviä nyt on se 0 tietty. En mä osaa jaotella tätä juttuu koitan jotenkin silti, kielioppi onkin melkein hallus. Naurattaa usein tää oman elämän täydellinen älyttömyys, ei mitään järkee. No joo, haluisin ainakin mailiseuraa ihmisistä jotka on samanlaisia, jätin kyl paljon asioita pois mut ei jaksanu enää kirjottaa ku näinkin pitkä homma. Naista tietty mieluiten, en mä äijien kaa tuu yhtään toimeen
.En kyllä naistenkaan, mut ainahan sitä voi yrittää. Ei mailiseura ainakaa mitään vaadi kummempaa

Tos on mun ykkösmaili viestii tuleen vaan [email protected],

4

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selviytyjä

      ai muka huonosti osaat kirjottaa? tuohan oli juuri kuin jostain masentuneen valistus videosta.joo sulla on nyt tuo äksyily vaihe päällä masennuskaudesta, saatana se tuntuu joskus hyvältä kun uskaltaa sanoa pomolle töissä semmosta mitä katuu varmasti. mulla masennusjaksot kestää yleensä 6-8 kuukauteen johon sisältyy 2-3 viikon "ärsyttävä" kausi. loput ajasta aivot on käytännössä puudutetta, vituttaa kun ei tunne edes sitä masennusta mutta psykiatri sano että se on just masennusta ku ei tunne mitään, naamaki valahtanu alaspäin ja peilistä katsoo joka aamu eri syöpäpotilaan näkönen zombie. päätin tuossa että jos ei jouluun mennessä ole ahdistus ja masennus helpottanu niin ei auta kun nykässä 2ml ruiskullinen teollisuuspesuainetta suoneen, varma kuolema. en tiiä mille alkais, ei mulla mitään näkyvää ongelmaa ole elämässä, ehkä jotain lapsuuden traumoja pulpahtelee pintaan mutta ei niitä ite osaa analysoida. niin no linaan lähtöki ois helmikuussa jonka johdosta asuntokin menee koska tuomio on 5 kuukautta. ei tämä vakava paniikkihäiriökään auta yhtään mielialaa. hyvä että uskaltaa puhelimeen vastata kun odotan aina jotain pahaa. joskus vastaan örähtämällä kännykkään niin kuulen toisen äänestä kuka siellä on ja voin päättää jaksanko/uskallanko puhua. varmaan kaikki kaveritkin (2kpl) ihmettelee aina kun saatan 3 kuukautta maata sängyssä ja valittelen että on selkä kipee ja pussit silmien alla, no on varmasti jos nukkuu 19-22 tuntia/vrk. televisio ja radio on nykyään enää jotain tausta mölyä, ei niihin pysty keksittyyn, muistia mulla ei enää ole. no mutta kattellaan.

      • tekisit siel

        linnassa sitten sen loppuelämän käännöksen..siellä aikaa ja alkaa selvenee pää. Muuta paikkakuntaa,ja aloita uusi elämä ,niin kauan kuin sitä on jäljellä...


    • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Kirjotin monta "varmaa" asiaa itsestäsi mitkä ei muutu: Olet suggeroinut itsesi ja tehnyt itsellesi siis todella huonon palveluksen. Jos et olisi noin ehdoton tulevaisuudestasi, voisit ainakin löytää ystävän.

    • pöhkö

      kun minä koitan olla asiallinen nii ei se auta vituttaaa

      mulle vaa äksyilään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe