Mistä ja millä levelillä ebony tavaroita saa? Tähän asti olen löytänyt vain steel, elven ja dwarven aseita ja lisäksi jotain dremora juttuja.
Ebony (tes4)
9
518
Vastaukset
- ala tulemaan...
jossain 17-18 levelillä, millä levelillä olet?
- viistoista
15-tasolla alkaa tuleen ebonyä
- kalakukko456
Tällä hetkellä olen levelillä 20. Tosin käytän AF leveling modia.
- Neentia
kalakukko456 kirjoitti:
Tällä hetkellä olen levelillä 20. Tosin käytän AF leveling modia.
...sillä Ebonya saa ennen Daedricia koska Daedric on pelin paras Heavy Armos-Class. Olet kai jotenkin jättänyt sen välistä... :/
- Allu8v
Neentia kirjoitti:
...sillä Ebonya saa ennen Daedricia koska Daedric on pelin paras Heavy Armos-Class. Olet kai jotenkin jättänyt sen välistä... :/
minä olen jo tasolla 820 Dremoran varusteita ei ole löytynyt paitsi Helmit ja bootsit ja hanskat?
- reallifer
Allu8v kirjoitti:
minä olen jo tasolla 820 Dremoran varusteita ei ole löytynyt paitsi Helmit ja bootsit ja hanskat?
jos haluut ebony kamat nopeesti mee vaa tappaa umbra saat myös pelin parhaan miekan
reallifer kirjoitti:
jos haluut ebony kamat nopeesti mee vaa tappaa umbra saat myös pelin parhaan miekan
Kuka on Umbra? Missä ? Ja mikä miekka? :O Ja oblivion vai morrowind?
- reallifer
p4nnus kirjoitti:
Kuka on Umbra? Missä ? Ja mikä miekka? :O Ja oblivion vai morrowind?
Peli on oblivion ja eka pitää mennä waterfrontist etelään old bridgelle josta taas lähet länteen kunnes löydät ayelid ruinsin nimeltä Vindasel. Siel etit vaa Umbran mut voin sanoo et se on vaikee. Kannattaa ettii kohta mist umbra ei voi iskee sua ja sielt ammut jouskaril sitä ;)
- Ei oo Pelin paras miekka
reallifer kirjoitti:
Peli on oblivion ja eka pitää mennä waterfrontist etelään old bridgelle josta taas lähet länteen kunnes löydät ayelid ruinsin nimeltä Vindasel. Siel etit vaa Umbran mut voin sanoo et se on vaikee. Kannattaa ettii kohta mist umbra ei voi iskee sua ja sielt ammut jouskaril sitä ;)
En kyllä tiedä pelin parasta miekkaa mutta tiedän että on hyviä umbra on ihan ok mutta esim Dai katana on parenpi se on jytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554335Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182881- 1402623
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152093- 151533
- 1131445
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038