että, haihtuiko seuraavasta avauksesta; "Vapauttava alistuminen" useampi kannanotto bittiavaruuteen?
Ystävällisyydellä
Uteliaisuuttani kysyn
6
400
Vastaukset
- m-bin-abd
(minun) ei olisi kannattanut vastata siihen haukkamaviestiin/sen alle, meni ketju sen mukana.
joskus tälläinen keskustelu lähtee "rönsyilemään" ja ei aina voi olla, että se pitäytyy vain tarkkaan rajatussa teemassa.
Sehän on dialogin eräs funktio, kylläkin käymättä kiinni mielipiteen esittäjän persoonaan.
Kaiketi se ajatusten vaihto olisi korrektilla tavalla se tärkein pointti.- m-bin-abd
epikuros kirjoitti:
joskus tälläinen keskustelu lähtee "rönsyilemään" ja ei aina voi olla, että se pitäytyy vain tarkkaan rajatussa teemassa.
Sehän on dialogin eräs funktio, kylläkin käymättä kiinni mielipiteen esittäjän persoonaan.
Kaiketi se ajatusten vaihto olisi korrektilla tavalla se tärkein pointti.jos haluat jatkaa samasta aiheesta enemmän, voit laittaa minun foorumiin omat kommenttisi asiasta.
itse kannatin sitä islamin suojahenkilö systeemiä, tietysti omat käytännön vaikeutensa siinäkin. m-bin-abd kirjoitti:
jos haluat jatkaa samasta aiheesta enemmän, voit laittaa minun foorumiin omat kommenttisi asiasta.
itse kannatin sitä islamin suojahenkilö systeemiä, tietysti omat käytännön vaikeutensa siinäkin.on se asia jonka puolesta liputan glopaalisesti.
Ei suojautuminen ole kuin ensiapu, vaan ihmisten pitää pystyä kulkemaan ja asioimaan kaikkialla turvallisemmin kuin nykyään.
Tiedä, että tämä on idealismia mutta silti en luovu siitä kannastani.- m-bin-abd
epikuros kirjoitti:
on se asia jonka puolesta liputan glopaalisesti.
Ei suojautuminen ole kuin ensiapu, vaan ihmisten pitää pystyä kulkemaan ja asioimaan kaikkialla turvallisemmin kuin nykyään.
Tiedä, että tämä on idealismia mutta silti en luovu siitä kannastani.samaa muslimitkin toivovat, turvallisuutta/rauhaa.
eli sinun ei tarvitse luopua kannastasi.
tuosta tulikin mieleen, että mikä on mennyt pieleen kun ennen ei tarvinnut edes ovia lukita jne..mistä nykyinen rikollisuus on pompsahtanut? - tosiaan..
m-bin-abd kirjoitti:
samaa muslimitkin toivovat, turvallisuutta/rauhaa.
eli sinun ei tarvitse luopua kannastasi.
tuosta tulikin mieleen, että mikä on mennyt pieleen kun ennen ei tarvinnut edes ovia lukita jne..mistä nykyinen rikollisuus on pompsahtanut?Lentokoneetkin ovat nykyään turvattomampia kuin ennen. Terroristit niitä vainoavat. Mikä heitä oikein vaivaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968831Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.124407Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213954Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646- 903616
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle143446Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343222Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452425