Ruotsin vaaralliset

liikenneolosuhteet

Ruotsissa taas kuollut liikenteessä neljä vainajaa!

YLE:n uutisissa on tänään ja eilen toistettu lukemattomia kertoja, kuinka Etelä-Ruotsissa on kuollut neljä ihmistä liikenneonnettomuudessa.

Eikö muissa naapurimaissamme, Virossa, Norjassa ja Venäjällä ollenkaan kuole ihmisiä liikenneonnettomuuksissa?

Onko liikenne Ruotsissa nykyään tappavan vaarallista? kannattaako suomalaisten mennä enää Ruotsiin ollenkaan?    

Onko Pohjois-Ruotsi yhtä vaarallinen liikenneolosuhteiltaan kuin eteläkin?

4

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan eriskummallista

      "Ruotsissa taas kuollut liikenteessä neljä vainajaa!"

      että vainajia kuolee.

      Ootkohan sinä lukenut kunnolla ja tarkkaan kun tommosia hourit.

      Oliskohan kyse siitä ettei suurimmassa osassa Ruotsia ole talvirenkaat pakolliset vaan vapaaehtoiset.

      Lueppas se juttu vielä ekrran niin jos se valkeis sulle.

      Kyllähän se on nin että Suomessa kirjoitetaan jokaisen ruotsalaisen kissan ristijäisistäkin lehdissä, kun taas Ruotissa ei kirjoiteta mitään Suomesta. Mistähän johtuu tuo kamala kiinnostus Ruotsia kohtaan.

      • näin on

        renkaat ovat pakollisia jos tulee talvikeli, lyhysesti sanottuna.

        Tuo onnetomuus mikä tapahtui skånessa, siellä oli pääkallokeli vai miten se sanotaan suomeksi. Skånessa ei varmasti vielä ole lunta mutta siellä jäätyy tiet, että niistä tulee sitten hirveän liukkaita.

        Itse asun taalainmaalla ja täälläkin on nyt talvi.


      • yhden asian
        näin on kirjoitti:

        renkaat ovat pakollisia jos tulee talvikeli, lyhysesti sanottuna.

        Tuo onnetomuus mikä tapahtui skånessa, siellä oli pääkallokeli vai miten se sanotaan suomeksi. Skånessa ei varmasti vielä ole lunta mutta siellä jäätyy tiet, että niistä tulee sitten hirveän liukkaita.

        Itse asun taalainmaalla ja täälläkin on nyt talvi.

        että talvirenkaat ovat pakollisia jos tulee talvikeli.


    • olen vasta

      vuosi sitten muuttanut Suomeen ja nyt täytyy sanoa että Ruotsin liikenne on sujuvaa, kohteliasta (poikkeuksia tietty löytyy aina), kun taas täällä Suomessa välillä ihmettelen missä on äly kanssa-autoilijoilta!! Suoraan sanottuna joskus pelkään.Kyllä Suomessa myös kuollaan liikenteessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe