RFSU raskaustesti

raskaana?

Ihan vaan kyselen, ennen kuin innostun liikaa... Onko kenellekään tullut väärää positiivista tulosta? Negatiivisia ainakin on kuulema tullut. Tein juuri testin, jossa tuli himmeä positiivinen. Uskallanko innostua?

9

17793

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamitus

On tullut väärä positiivinen tulos joskus esim. Unistepilla ja samoin toiseen otteeseen tuolla RFSU:lla. Advanceja on kokeiltu ja vaikka mitä, mutta kai sitä toivoessaan näkee harhojaki välillä. Minä ainakin näin yhteen väliin varmasti. :D

Kuulema jos virtsassa on paljon bakteereita, eli vaikka tulehdusta päällä, se voi aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen. Muistaakseni jonkun raskaustestin pakkauselosteessakin on siitä maininta.

RFSU:lla tuli niin selkeä viiva tikkuun, että mieskin sen näki, mutta menkat tuli kuitenkin ja seuraavia menkkoja ennen raskaustesti oli nega, joten ei ollut valemenkatkaan.

Testaapa vaikka ylihuomenna uudestaan ja aamupissasta, niin lulisi että alkaa plussa helottamaan tikussa jos niikseen menee. :)

Hirveästi sitä toivoo kaikille paljon onnea vauvanyrittämisen suhteen, mutta tässä kohta puolentoista vuoden yrittelyn jälkeen ja valeplussien takia alkaa olla niin kyyninen, että kokemuksesta voi jo sanoa että odota päivä tai pari ja testaa uudelleen. Ei ollut tarkoitus masentaa. Plussaonnea!! :)

• mmilllahh

kyllä se testi on luultavasti ihan luotettava..ja se toinen viiva on aina himmeä.minäkin tein pari päivää sitten testin ja siihen tuli ihan tosi himmeä viiva.onko tämä sulle ensimmäinen raskaus? mulle tää on kolmas. laskin laskurilla ..mulla pitäs olla laskettu aika joskus heinäkuun alussa. milloin sulla? jos sulla kiinnostaa jutella niin mailaile mulle: ( [email protected] )ois ihan kiva kertoilla ja kuulla jonku raskauden kulusta ja vielä semmosen jolla on samat raskausviikot. niin ja onnea raskaudesta!

• raskaustesti

tein juuri mammaksin liuska testin, menkat päivän myöhässä. en tiedä mitä pitäisi ajatella kun liuskaan ilmesty kontrollialueelle aivan selvä punainen viiva ja viereen 0,5 cm päähän aivan haalea punainen viiva. aluksi katoin että liuskassa on epätasainen pinta mutta sitten siihen aivan varmasti =) tuli jotain ihme punaista, tosi haale kylläkin...

• Tsihihiiii!!!

"onko tämä sulle ensimmäinen raskaus? mulle tää on kolmas. laskin laskurilla"

Hyvin laskettu... Osasitko ihan itse vai auttoiko joku...? Heh! Vitsi, vitsi!

• alkup.

Kiitoksia kaikille vastanneille. En vaan oikein vieläkään tahdo tohtia innostua... Viiva oli kyllä selkeä ja oikealla paikalla, vaikka vähän himmeä olikin, mutta silti. Raskausoireet kun ovat tällä hetkellä tasan nolla (ei sillä, että sitä kauheaa pahoinvointia mitenkään kaipaisin). Esikoinen on kohta vuoden ja edelleen tiukasti tisussa kiinni, joten kuukautiset ovat pysytelleet poissa tähän asti. Ehkäisyä emme ole käyttäneet, sillä pikkukakkonen on toiveissa, mutta emme myöskään ole varsinaisesti "yrittäneet" vauvaa. Tein testin ihan varmuuden vuoksi, kun kerran noita menkkojakaan ei ole, ja yllätys oli melkoinen, kun siihen ilmestyikin himmeä viiva. Käyn huomenna YTHS:ssä tekemässä uuden testin - sitä ennen en uskalla vielä iloita. On jotenkin vaikea uskoa, että meillä voisi tärpätä näin pian. Esikoista nimittäin "tehtiin" melko pitkään. Mutta huomenna olemme paljon viisaampia...

• en viitsi enää.

innostua turhan aikasin.
      Mulla tuli aconilla ihan selkeä joskin himmeempi mutta johtu ilmeisesti vaan kystasta.
      Herkät testit on oikeestaan aika perseestä ku voi olla miljoona muutaki syytä siihen plussaan, vaikka eihän sitä ikinä omalle kohdalle haluis uskoo että johtuuki muusta ku siitä mitä toivois...
      Kyllä sen pitää tästälähin olla ihan vahva ja menkat kunnolla myöhässä, eikä sittenkään vielä innostua, ne varhaiskekskenmenotki on liian yleisiä.

• rebekkak85

Mulle tuli juuri pari päivää sitten RFSU-testillä positiivinen, äsken sain labrakokeiden vastaukset ja negatiivista näyttää. Kystia mulla ollut, mahtaako siitä johtua. En pysty luottamaan kotitesteihin, mielummin käyn viemässä näytteen labraan niin saa oikean tuloksen. Toivottavasti sinulla parempi tuuri.

• minä vain

mulla sama homma, toissapäivänä rfsu testi näyttää positiivista ja viellä iltapäivällä. tänäAAMUNA tein toisen ja näytti neg. lääkäriin vain suoraan. vaikka ei ollut edes suunniteltua ehtii sitä muokata elämänsä uusiksi ja innostua. tsemppiä muille, toivottavasti lääkärin tulokset ovat toivottuja=)

• riidu_88

mä tein tänä aamuna aamu-virtsasta raskaus-testin mulle tuli vain yksi tummanpunainen viiva.niin olenko mä raskaana jos tuli positiivinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe