Onko totta että Völkerball dvd:ssä on laitettu joku yllätys vai oliko se vain huhua?
DVD:ssä yllätys?
4
763
Vastaukset
- Attention
No sehän selviää vain sitten kun katsoo sen DVD:n :) Oon jo toivonut sitä DVD:tä pukilta, saa nähdä saanko... =D
- Tonttu
No, pitääpä kertoa susta kehuja pukille kun menen takaisin Korvatunturille jospa se kehujen myötä tois sulle sen DVD:n jouluna ;D
- Attention
Tonttu kirjoitti:
No, pitääpä kertoa susta kehuja pukille kun menen takaisin Korvatunturille jospa se kehujen myötä tois sulle sen DVD:n jouluna ;D
Jos millään viitsisit :D Olen ollut kiltti joten ihan hyvin se pukki voisi sen DVD:n mulle tuoda :D
- Tonttu
Attention kirjoitti:
Jos millään viitsisit :D Olen ollut kiltti joten ihan hyvin se pukki voisi sen DVD:n mulle tuoda :D
"Kyllä pukki tietää" ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865