olen menossa uutenavuotena kurssijuhlaan daamiksi ja panikoin jo nyt aikataulua. osaisiko siellä jo olleet kertoa monelta ollaan haminassa ja miten ohjelma menee? onko yhtään omaa aikaa kun päästään haminaan vai pitääkö heti olla tälläytyneenä? millainen puku pitää olla? APUA!!!
kertokaa kurssijuhlasta!!!
7
2226
Vastaukset
- T--
Olen menossa uutena vuotena myös daamiksi, ja olen varmasti yhtä tietämätön kuin sinäkin, mutta katsopas tämä vanhat keskustelu, jospa tästä olisi apua. :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=500000000000015&posting=22000000001515404
Mistäs päin olet tulossa?
kts myös tämä :)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=641&posting=22000000020901976- paniikki!!!
kiitos vain :) olen itsekkin yrittäny lueskella noita, mutta tuo oli hyvä mikä koskee nyt nimen omaan tulevaa kurssijuhlaa! oon jyväskylästä tulossa. itse?
- Milla K
että pojille on juuri tehty rektaalin syvähoonaus, joka voi olla arka asia monelle!
- jokin naiseksi tekeytynyt s...
ilon irti elämäänsä.
Tätä varmaan daamit kaipasivatkin. - Asiallista tietoa.
- bravo10
Kun pääset Haminaan siellä ei ala juhla saman tien vaan pääset partnerisi kanssa hotellille valmistautumaan illan juhlaa varten ja illalla menette sitten juhlaan. Ensiksi siellä on muistaakseni sitten juhlapäivällinen ja sitten alkaa illanvietto paikan päällä. Asu on vapaa mutta siisti ja lauantai-illan juhlassa puvun pitää olla daameilla pitkä iltapuku joka vastaa juhlan arvokkuutta. Toivottavasti tästä tiedosta oli apua.
- kutsun saanut
Parolassa kun on myös RuK, niin milloinkas he juhlivat. Parolahan alkoi kuukautta Haminaa myöhemmin. Kutsun olen saanut juu, mutta aikataulua en vielä. Sitä odotellessa... :) Osaisiko joku valaista mua tässä asiassa?
- tsupi
kutsun saanut kirjoitti:
Parolassa kun on myös RuK, niin milloinkas he juhlivat. Parolahan alkoi kuukautta Haminaa myöhemmin. Kutsun olen saanut juu, mutta aikataulua en vielä. Sitä odotellessa... :) Osaisiko joku valaista mua tässä asiassa?
Tervehdys teille, jotka ootte kurssijuhlassa olleet! Sain kutsun kesäksi kyseisiin juhliin, kutsu tuli aivan yllättäen ja olen hämilläni. :D Muuten olen saanut selviteltyä asioita, mutta kiinnostaa noiden daamien kuljetukset. Elikkä mistä teidät tultiin hakemaan ja monelta ? Ehtiiköhän kampaajalle missään välissä ? Muutakin kivaa saa kertoa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419