kertokaa kurssijuhlasta!!!

paniikki!!

olen menossa uutenavuotena kurssijuhlaan daamiksi ja panikoin jo nyt aikataulua. osaisiko siellä jo olleet kertoa monelta ollaan haminassa ja miten ohjelma menee? onko yhtään omaa aikaa kun päästään haminaan vai pitääkö heti olla tälläytyneenä? millainen puku pitää olla? APUA!!!

7

2092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T--
      • paniikki!!!

        kiitos vain :) olen itsekkin yrittäny lueskella noita, mutta tuo oli hyvä mikä koskee nyt nimen omaan tulevaa kurssijuhlaa! oon jyväskylästä tulossa. itse?


    • Milla K

      että pojille on juuri tehty rektaalin syvähoonaus, joka voi olla arka asia monelle!

      • jokin naiseksi tekeytynyt s...

        ilon irti elämäänsä.
        Tätä varmaan daamit kaipasivatkin. - Asiallista tietoa.


    • bravo10

      Kun pääset Haminaan siellä ei ala juhla saman tien vaan pääset partnerisi kanssa hotellille valmistautumaan illan juhlaa varten ja illalla menette sitten juhlaan. Ensiksi siellä on muistaakseni sitten juhlapäivällinen ja sitten alkaa illanvietto paikan päällä. Asu on vapaa mutta siisti ja lauantai-illan juhlassa puvun pitää olla daameilla pitkä iltapuku joka vastaa juhlan arvokkuutta. Toivottavasti tästä tiedosta oli apua.

      • kutsun saanut

        Parolassa kun on myös RuK, niin milloinkas he juhlivat. Parolahan alkoi kuukautta Haminaa myöhemmin. Kutsun olen saanut juu, mutta aikataulua en vielä. Sitä odotellessa... :) Osaisiko joku valaista mua tässä asiassa?


      • tsupi
        kutsun saanut kirjoitti:

        Parolassa kun on myös RuK, niin milloinkas he juhlivat. Parolahan alkoi kuukautta Haminaa myöhemmin. Kutsun olen saanut juu, mutta aikataulua en vielä. Sitä odotellessa... :) Osaisiko joku valaista mua tässä asiassa?

        Tervehdys teille, jotka ootte kurssijuhlassa olleet! Sain kutsun kesäksi kyseisiin juhliin, kutsu tuli aivan yllättäen ja olen hämilläni. :D Muuten olen saanut selviteltyä asioita, mutta kiinnostaa noiden daamien kuljetukset. Elikkä mistä teidät tultiin hakemaan ja monelta ? Ehtiiköhän kampaajalle missään välissä ? Muutakin kivaa saa kertoa =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1147
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1022
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      887
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe