Fedora 6 ensi tunnelmat

Axel___

Hiukan hämmästytti kun asensin F6:n (ilman X:ää ja ilman mitään lisäpaketteja) kun siitä perusasennuksen jälkeen puuttuvat man ja yum. Lisäksi verkko ei toimi dhcp:llä mikäli vetäsee oletusasetukset (lopputulos on että ip6 on vain päällä vaikka molemmat ovat asennusohjelman mukaan käytössä).

Erityisesti man puute täytyy kait olla bugi?

3

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näsä

      Verkko on minulla toiminut, mutta muutaman kerran on x-server ollut hukassa (not found) käynnistyksessä. Perjantai-iltaisen päivityksen jälkeen hukkaantui hiiren osoitin, enkä ole onnistunut sitä palauttamaan. Se kyllä on kuin piilotettuna, mutta ei näy ja senvuoksi hankala käyttää.

    • taasen...

      Asennus piti tehdä niin, että ei asentanut mitään ylimääräisiä paketteja asennusvaiheessa- siis kaikki järjestelmätyökalut jne piti jättää pois- muuten valitti joistain r i i p p u v u u songelmista (!!!) asennuslevyjen tiedostojen kanssa. Eihän nyt sellaisia v o i olla? Enivei, mitään pro-asetustakaan en siitä löytänyt, joten piti mennä ihan perusasennuksella. Yksi moka asennusohjelmassa oli myös Grub- sitä ei voinut asentaa asennuksen yhteydessä hdb:n MBR:ään- ainoastaan hda:n.
      Nojaa, jokatapauksessa käytössä tahmaa koko paska pahasti vaikka ei muistinkäyttö ole mitenkään erikoinen. Tiedä sitten missä vika, pitäisikö odottaa uudempaa versiota vai mitä.

    • vesku_orig

      olis mielenkiintoista kuulla missä raudassa noit ongelmia oli/on?

      Itte asensin HP zv6000 -kannettavaan ja olen kyllä tyytyväinen. Esim. ongelmallinen ATi:n näyttis lähti heti tulille täydellä (1280x800) resolla.

      Ainoa säädettävä oli wlan-yhteys mutta sekin lähti kun tarpeeksi väänsi (ja kiroili ja pieri!)

      Mut edellä esitettyjä ongelmia ei ole ollut mulla laisinkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe