Millaisia on kaksosnaiset?

elina

miksi täällä puhutaan vain miehistä

32

10865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat..

      Jos kaksosmiehet ovat mielenkiintoisempia tai sähläävät kaksosnaisia enemmän.

      Tai sitten näillä palstoilla käy enemmän naisia ja he ovat luonnostaan kiinnostuneempia miehistä.

      Tässä olisi vastaukseni.

    • Kaksonen 75

      Ovat ovelia ;)..Huumorintajuisia ja hulvattoman hauskoja ja optimisia uusille asioille. Varokaa vaikenemaan pystyvää kaksosta, sillä hänen aivokapasiteettinsa toimii hyvinkin ainutlaatuisella tavalla. Monilahjakkaina, keskustelutaitoisina ja älykkäinä nämä naiset tulevat harvemmin narutetuiksi ja vaikka miehet luulisivat saaneensa kaksosnaisen haaviinsa tosiasiassa näin kävikin vain heidän omissa mielikuvituksissaan.

      • mitä tarkoitit

        "Varokaa vaikenemaan pystyvää kaksosta, sillä hänen aivokapasiteettinsa toimii hyvinkin ainutlaatuisella tavalla. "

        Tulin uteliaaksi. Mitä tarkoitit yllä olevalla lauseellasi?


      • kaksonen 75
        mitä tarkoitit kirjoitti:

        "Varokaa vaikenemaan pystyvää kaksosta, sillä hänen aivokapasiteettinsa toimii hyvinkin ainutlaatuisella tavalla. "

        Tulin uteliaaksi. Mitä tarkoitit yllä olevalla lauseellasi?

        "Varokaa vaikenemaan pystyvää kaksosta, sillä hänen aivokapasiteettinsa toimii hyvinkin ainutlaatuisella tavalla. "

        Tulin uteliaaksi. Mitä tarkoitit yllä olevalla lauseellasi?

        ..aika veikea perustella tuota, mutta niin se vain on! Kaksonen on varsinainen ihmistuntia ja pystyy lukemaaan paljon enemmän ihmisestä kuin mitä toinen hänelle kertoo ..puhuvan kaksosen seurassa on turvallisempaa, mutta ei siltikään se ole se turvallisuuden varma pointti sillä, kun kaksonen puhuu hän miettii samalla monta muutakin asiaa ja lukee sinua ja puntaroi puheitasi. Hän voi keskustella kanssasi ja miettiä jo seuraavia lauseita ja vastauksiasi ja reagointiasi niihinkin vaikka oikeasti olette keskustelussa paljon jäljessä mitä hän ajatuksissaan on ..hän ikäänkuin järjestelee oikeita sanoja valmiiksi. Hän voi näin manipuloida kaskustelua haluamaansa suuntaan.. ja samalla manipuloi sinua keskustelullaan uskomaan, että näin se asia on ja että se on paras ratkaisu asialle ja että JUURI SINÄ halusit asian olevan näin ..jos hän kuuntelee vierestä hän puntaroi sanasi ja tietää mitä mielessäsi liikkuu hänellä on lukuisia eri vaihtoehtoa asialle. Jos kaksonen jättää vastaamatta kysymykseesi hän esittää vaikka hölmistyneeltä, mutta tosiasiassa silloin hän ei ollut aivan varma mitä sinä halusit kuulla ja koska hänellä oli tähänkin kysymykseen niin monta vastausta eikä saanut varmuutta minkä niitä halusit kuulla niin hän jättää vastaamatta ja seuraa tilannetta pitkänkin aikaa ja voi vastata sinulle siihen kysymykseen vaikka viikonpäästä tai kun asiasta seuraavaksi muutoin keskustellaan kun hän on ensin poissulkenut kaikki varmasti väärät vastaukset ja tarvittaessa hankkinut vaikeaan kysymykseen lisäinfomaatiota. Silloin hän siis vasta vastaa kysymykseesi ja hänellä on asiasta niin paljon tietoa, että varmasti pääsee keskustelussa niskanpäälle.. :o)


      • Vesmies
        kaksonen 75 kirjoitti:

        "Varokaa vaikenemaan pystyvää kaksosta, sillä hänen aivokapasiteettinsa toimii hyvinkin ainutlaatuisella tavalla. "

        Tulin uteliaaksi. Mitä tarkoitit yllä olevalla lauseellasi?

        ..aika veikea perustella tuota, mutta niin se vain on! Kaksonen on varsinainen ihmistuntia ja pystyy lukemaaan paljon enemmän ihmisestä kuin mitä toinen hänelle kertoo ..puhuvan kaksosen seurassa on turvallisempaa, mutta ei siltikään se ole se turvallisuuden varma pointti sillä, kun kaksonen puhuu hän miettii samalla monta muutakin asiaa ja lukee sinua ja puntaroi puheitasi. Hän voi keskustella kanssasi ja miettiä jo seuraavia lauseita ja vastauksiasi ja reagointiasi niihinkin vaikka oikeasti olette keskustelussa paljon jäljessä mitä hän ajatuksissaan on ..hän ikäänkuin järjestelee oikeita sanoja valmiiksi. Hän voi näin manipuloida kaskustelua haluamaansa suuntaan.. ja samalla manipuloi sinua keskustelullaan uskomaan, että näin se asia on ja että se on paras ratkaisu asialle ja että JUURI SINÄ halusit asian olevan näin ..jos hän kuuntelee vierestä hän puntaroi sanasi ja tietää mitä mielessäsi liikkuu hänellä on lukuisia eri vaihtoehtoa asialle. Jos kaksonen jättää vastaamatta kysymykseesi hän esittää vaikka hölmistyneeltä, mutta tosiasiassa silloin hän ei ollut aivan varma mitä sinä halusit kuulla ja koska hänellä oli tähänkin kysymykseen niin monta vastausta eikä saanut varmuutta minkä niitä halusit kuulla niin hän jättää vastaamatta ja seuraa tilannetta pitkänkin aikaa ja voi vastata sinulle siihen kysymykseen vaikka viikonpäästä tai kun asiasta seuraavaksi muutoin keskustellaan kun hän on ensin poissulkenut kaikki varmasti väärät vastaukset ja tarvittaessa hankkinut vaikeaan kysymykseen lisäinfomaatiota. Silloin hän siis vasta vastaa kysymykseesi ja hänellä on asiasta niin paljon tietoa, että varmasti pääsee keskustelussa niskanpäälle.. :o)

        Kaksosnainen osaa tosi hyvin manipuloida. Antaa uskoa, että toinen tekee päätökset. Minä lopultakin tein itse päätökseni. 19 vuoden yhteiselo on nyt sitten ohi. Ei kaduta!


      • N. Kaksonen
        mitä tarkoitit kirjoitti:

        "Varokaa vaikenemaan pystyvää kaksosta, sillä hänen aivokapasiteettinsa toimii hyvinkin ainutlaatuisella tavalla. "

        Tulin uteliaaksi. Mitä tarkoitit yllä olevalla lauseellasi?

        Kyllä kyllä. Usein annan ihmisille itsestäni täysin tyhmän kuvan ja nauran sitten myöhemmin itsekseni. Vaikenen ja annan ihmisten tuntea itsensä fiksuiksi jopa silloin kun he eivät ole sitä olleet... Ja itsellä on sitten taas myöhemmin kivaa miettiessä ihmisten typeryyttä. Mutta nää on taas näitä mitä ei oikein voi sanoin selittää.

        Minun mieleni ainakin laukkaa välillä kilometrien päässä edellä. Jos vaikenen kesken keskustelun niin silloin yleensä puntaroin keskustelun kulkua ja sanoja hyvin tarkkaan. Ja juuri myös tuo mainittu manipulointi ilmaantuu joskus, mutta se ei koskaan ole pahansuopaista. Ainakaan omalta osaltani. Perusluonteeltani olen kiltti, enkä halua muille ihmisille pahaa... Ni. =)


      • kaksonen 75
        N. Kaksonen kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Usein annan ihmisille itsestäni täysin tyhmän kuvan ja nauran sitten myöhemmin itsekseni. Vaikenen ja annan ihmisten tuntea itsensä fiksuiksi jopa silloin kun he eivät ole sitä olleet... Ja itsellä on sitten taas myöhemmin kivaa miettiessä ihmisten typeryyttä. Mutta nää on taas näitä mitä ei oikein voi sanoin selittää.

        Minun mieleni ainakin laukkaa välillä kilometrien päässä edellä. Jos vaikenen kesken keskustelun niin silloin yleensä puntaroin keskustelun kulkua ja sanoja hyvin tarkkaan. Ja juuri myös tuo mainittu manipulointi ilmaantuu joskus, mutta se ei koskaan ole pahansuopaista. Ainakaan omalta osaltani. Perusluonteeltani olen kiltti, enkä halua muille ihmisille pahaa... Ni. =)

        ...pahansuopaista kaksonen, kun haluaa olla kaikkien ystävä.. niin siksi hän juuri niitä keskustelukumppanin sanoja puntaroikin, kun haluaa mielyttää tätä.. kaksonen on oikeasti Romantikko, kiltti ja hyvin antelias luonteeltaan.

        Ainoa tilanne milloin kaksoselta menee sanat lukkoon on vastakkaisen sukupuolen seura, jota vastaan hän tuntee erittäin voimakasta vetoa, silloinkin hänen aivotyöskentely jatkuu, mutta suusta vaan ei tulekkaan enää valtoimenaan sanoja. Eli tiedoksi ..seurassasi oleva erittäin vähäpuheinen tai puhumaton kaksonen voi olla ihastunut teihin ;)

        Ventovieraiden kanssa kaksonen puhua pulputtaa niin luontevasti, että voisi kuvitella hänen tuntevan tuon vieraan ihmisen paremminkin.. tuolloinkin kaksonen tulkitsee vieraan ihmisen puheita ja oppii hänestä enemmän elein äänensävyn ja ilmeiden kautta ja saa hänet tuntemaan että keskustelu on hyvin helppoa, erittäin luonnollista ja miellyttävää kaksosen kanssa.


      • Minäkö?
        kaksonen 75 kirjoitti:

        ...pahansuopaista kaksonen, kun haluaa olla kaikkien ystävä.. niin siksi hän juuri niitä keskustelukumppanin sanoja puntaroikin, kun haluaa mielyttää tätä.. kaksonen on oikeasti Romantikko, kiltti ja hyvin antelias luonteeltaan.

        Ainoa tilanne milloin kaksoselta menee sanat lukkoon on vastakkaisen sukupuolen seura, jota vastaan hän tuntee erittäin voimakasta vetoa, silloinkin hänen aivotyöskentely jatkuu, mutta suusta vaan ei tulekkaan enää valtoimenaan sanoja. Eli tiedoksi ..seurassasi oleva erittäin vähäpuheinen tai puhumaton kaksonen voi olla ihastunut teihin ;)

        Ventovieraiden kanssa kaksonen puhua pulputtaa niin luontevasti, että voisi kuvitella hänen tuntevan tuon vieraan ihmisen paremminkin.. tuolloinkin kaksonen tulkitsee vieraan ihmisen puheita ja oppii hänestä enemmän elein äänensävyn ja ilmeiden kautta ja saa hänet tuntemaan että keskustelu on hyvin helppoa, erittäin luonnollista ja miellyttävää kaksosen kanssa.

        Hei kaksonen 75, täällä kaksonen 73 - puhut mun suulla!!!!! Naurattaa ihan. Mistä voit tietää ajatukseni??? Ollaan 100% samanlaisia, hassua!


      • Kaksonen 73

        Vaikeneminen on kultaa! Ihmisten analysoiminen on harrastukseni. Mutta onko tää muiden "yläpuolella oleminen" narsismia? Luulee olevansa joskus älykkäämpi kuin "vastustajansa"? Joskus tuntuu, että pystyy lukemaan ihmisiä täysin rivien välistä:-)


      • dito - dito!
        Minäkö? kirjoitti:

        Hei kaksonen 75, täällä kaksonen 73 - puhut mun suulla!!!!! Naurattaa ihan. Mistä voit tietää ajatukseni??? Ollaan 100% samanlaisia, hassua!

        Niinhän se on! Hyvä kuva minustakin. Olen kaksonen 48.

        Jätän kuitenkin yhden oven auki ja sanon, että eikö kaikki älykkäät ihmisen ole sellaisia/tällaisia. On varmaan ainakin jokun älykäs tyyppi muissakin merkeissä, joka tuntee itsensä loistavista kuvauksistanne!


      • LörppöKaksonen
        kaksonen 75 kirjoitti:

        ...pahansuopaista kaksonen, kun haluaa olla kaikkien ystävä.. niin siksi hän juuri niitä keskustelukumppanin sanoja puntaroikin, kun haluaa mielyttää tätä.. kaksonen on oikeasti Romantikko, kiltti ja hyvin antelias luonteeltaan.

        Ainoa tilanne milloin kaksoselta menee sanat lukkoon on vastakkaisen sukupuolen seura, jota vastaan hän tuntee erittäin voimakasta vetoa, silloinkin hänen aivotyöskentely jatkuu, mutta suusta vaan ei tulekkaan enää valtoimenaan sanoja. Eli tiedoksi ..seurassasi oleva erittäin vähäpuheinen tai puhumaton kaksonen voi olla ihastunut teihin ;)

        Ventovieraiden kanssa kaksonen puhua pulputtaa niin luontevasti, että voisi kuvitella hänen tuntevan tuon vieraan ihmisen paremminkin.. tuolloinkin kaksonen tulkitsee vieraan ihmisen puheita ja oppii hänestä enemmän elein äänensävyn ja ilmeiden kautta ja saa hänet tuntemaan että keskustelu on hyvin helppoa, erittäin luonnollista ja miellyttävää kaksosen kanssa.

        Tuo juttu, että kaksosnainen menee hiljaiseksi kun on ihastunut/rakastunut johonkin ihmiseen ja tämä tulee juttelemaan niin aivot lyö tyhjää ja ainakin minä en osaa jutella, hermostun ja mokaan jopa koko jutun. Sitten taas tyypit joihin en tunne vetoa saavat minut pälpättämään ummet ja lammet ja loppuillasta luulevat jo, että olen kiinnostunut.


      • *Gem*
        kaksonen 75 kirjoitti:

        "Varokaa vaikenemaan pystyvää kaksosta, sillä hänen aivokapasiteettinsa toimii hyvinkin ainutlaatuisella tavalla. "

        Tulin uteliaaksi. Mitä tarkoitit yllä olevalla lauseellasi?

        ..aika veikea perustella tuota, mutta niin se vain on! Kaksonen on varsinainen ihmistuntia ja pystyy lukemaaan paljon enemmän ihmisestä kuin mitä toinen hänelle kertoo ..puhuvan kaksosen seurassa on turvallisempaa, mutta ei siltikään se ole se turvallisuuden varma pointti sillä, kun kaksonen puhuu hän miettii samalla monta muutakin asiaa ja lukee sinua ja puntaroi puheitasi. Hän voi keskustella kanssasi ja miettiä jo seuraavia lauseita ja vastauksiasi ja reagointiasi niihinkin vaikka oikeasti olette keskustelussa paljon jäljessä mitä hän ajatuksissaan on ..hän ikäänkuin järjestelee oikeita sanoja valmiiksi. Hän voi näin manipuloida kaskustelua haluamaansa suuntaan.. ja samalla manipuloi sinua keskustelullaan uskomaan, että näin se asia on ja että se on paras ratkaisu asialle ja että JUURI SINÄ halusit asian olevan näin ..jos hän kuuntelee vierestä hän puntaroi sanasi ja tietää mitä mielessäsi liikkuu hänellä on lukuisia eri vaihtoehtoa asialle. Jos kaksonen jättää vastaamatta kysymykseesi hän esittää vaikka hölmistyneeltä, mutta tosiasiassa silloin hän ei ollut aivan varma mitä sinä halusit kuulla ja koska hänellä oli tähänkin kysymykseen niin monta vastausta eikä saanut varmuutta minkä niitä halusit kuulla niin hän jättää vastaamatta ja seuraa tilannetta pitkänkin aikaa ja voi vastata sinulle siihen kysymykseen vaikka viikonpäästä tai kun asiasta seuraavaksi muutoin keskustellaan kun hän on ensin poissulkenut kaikki varmasti väärät vastaukset ja tarvittaessa hankkinut vaikeaan kysymykseen lisäinfomaatiota. Silloin hän siis vasta vastaa kysymykseesi ja hänellä on asiasta niin paljon tietoa, että varmasti pääsee keskustelussa niskanpäälle.. :o)

        Tuon olen kyllä huomannut, että saatan vastata kysymykseen sillä tavalla kuin näen että vastapuoli haluaa minun vastaavan. Harmikseen tulee siis suostuttua sellaiseen mitä ei halua oikeasti tehdä ja vielä sillä tavalla, että toinen luulee, että olen innoissani asiasta. Mitenkähän tuosta ominaisuudesta pääsisi eroon...


      • hiljaa ja...
        *Gem* kirjoitti:

        Tuon olen kyllä huomannut, että saatan vastata kysymykseen sillä tavalla kuin näen että vastapuoli haluaa minun vastaavan. Harmikseen tulee siis suostuttua sellaiseen mitä ei halua oikeasti tehdä ja vielä sillä tavalla, että toinen luulee, että olen innoissani asiasta. Mitenkähän tuosta ominaisuudesta pääsisi eroon...

        olla vastaamatta asiaan....
        Itse en ole keksinyt vastausta tähän minunkin mielessä olleeseen ongelmaan. Olen myös siis kaksonen.


    • Monipersoona

      Kaksosnainen on todellinen energiapakkaus, monta rautaa tulessa yhtä aikaa ja aina tapahtuu. Seuraihmisenä pelastaa huumorillaan monta tylsää iltaa eikä koskaan ole ikävä urputtaja. Kaksosnainen on viehättävä vaikka ei olekaan mikään kaunotar, vetää miehiä puoleensa tahtomattaankin, tykkää jutella ja flirttailla, mutta menee harvoin sen pitemmälle. Kun löytää sen oikean miehen asettuu aloilleen ja on uskollinen, jos parisuhde on kunnossa ja turvallinen mies, jota halia. Välillä voi vetäytyä omiin oloihinsa miettimään omia asioitaan, joita ei yleensä paljasta monellekaan ihmiselle, ei edes rakkaalleen. Miehen täytyy olla valmis antamaan nämä hetket hänelle, kyse ei ole "suuttumisesta" vaan ihan vain ajatusten kokoamisesta. Kaksosnainen on todellinen mysteeri, jos kuvittelit kesyttäneesi hänet, huomaatkin tämän olevan vain kuvitelmaa. Älä koskaan pidä kaksosnaisen rakkautta itsestään selvyytenä ja kuvittele, että tässä elellään loppuelämä yhdessä, hän tarvitsee lähellä oloa, sylissä pitämistä, hellyyttää. Monesti suhde kaatuu juuri tähän läheisyyden loppumiseen, koska mies luulee saaneensa "elämän kumppanin" ja alkaa elää arkea, sitä ei kaksosen kanssa tule koskaan.

      • kaksonen 75

        Viimeksi eräs härkämies sanoi minulle, että odottaa todellakin yhteistä arkea ja rauhallisia koti-iltoja kanssani.. heh heh.. eipä poika todellakaan tunne kaksosnaisia yhteistä arkeakin voi tietenkin tulla, muttei missään nimessä rauhallista..! Kaksonen on niin vilkas ja aina menossa, ettei hänen seurassaan todellakaan ole rauhallista ..hauskaa ja eloisaa kylläkin, aina pitää olla valmiina lähtemään uusiin seikkailuihin ..vaikkakin ne olisi vain hetken mielijohteita, niin kaksoselle ne ovat tärkeitä ..kaikki mitä kaksonen vain saa päähänsa hän yleensä toteuttaa ja tarvitsee kaumppaninsa kannustusta juuri näille tempaukseilleen, moni näistä asioista jää puoliteihen, koska hän on oivaltanut jo monia uusia haasteellisia asioita mitä voisi lähteä toteuttaman ..yleensä tarvitaankin joku loppuunsaattamaan kaksosen vilkkaan mielikuvituksen tuotokset. jollei kumppani ole valmis näihin uusiin seikkailuihin vaihtelunhaluisen kaksosen kanssa kaksosnainen kyllästyy sinuun valitettavasti.


      • joka on ihastunut
        kaksonen 75 kirjoitti:

        Viimeksi eräs härkämies sanoi minulle, että odottaa todellakin yhteistä arkea ja rauhallisia koti-iltoja kanssani.. heh heh.. eipä poika todellakaan tunne kaksosnaisia yhteistä arkeakin voi tietenkin tulla, muttei missään nimessä rauhallista..! Kaksonen on niin vilkas ja aina menossa, ettei hänen seurassaan todellakaan ole rauhallista ..hauskaa ja eloisaa kylläkin, aina pitää olla valmiina lähtemään uusiin seikkailuihin ..vaikkakin ne olisi vain hetken mielijohteita, niin kaksoselle ne ovat tärkeitä ..kaikki mitä kaksonen vain saa päähänsa hän yleensä toteuttaa ja tarvitsee kaumppaninsa kannustusta juuri näille tempaukseilleen, moni näistä asioista jää puoliteihen, koska hän on oivaltanut jo monia uusia haasteellisia asioita mitä voisi lähteä toteuttaman ..yleensä tarvitaankin joku loppuunsaattamaan kaksosen vilkkaan mielikuvituksen tuotokset. jollei kumppani ole valmis näihin uusiin seikkailuihin vaihtelunhaluisen kaksosen kanssa kaksosnainen kyllästyy sinuun valitettavasti.

        ...tällä kertaa samaa sukupuolta olevaan ihmiseen! Kaikki pitää kokea? Tuo mitä puhuitte "oveluudesta" ja manipuloinnista ja "salaisesta minästä" on täysin totta! Olen naimisissa ja uskollinen, oikeesti! - mutta henkisesti en ehkä.... Olen rakkaus- ja hellyysaddikti, kaikkea pitää saada kokeilla. Mutta siihen tarvitaan juuri noita manipuloijan kykyjä - milläs saat kaiken mitä haluat tämän elämän aikana...?


      • sekin
        joka on ihastunut kirjoitti:

        ...tällä kertaa samaa sukupuolta olevaan ihmiseen! Kaikki pitää kokea? Tuo mitä puhuitte "oveluudesta" ja manipuloinnista ja "salaisesta minästä" on täysin totta! Olen naimisissa ja uskollinen, oikeesti! - mutta henkisesti en ehkä.... Olen rakkaus- ja hellyysaddikti, kaikkea pitää saada kokeilla. Mutta siihen tarvitaan juuri noita manipuloijan kykyjä - milläs saat kaiken mitä haluat tämän elämän aikana...?

        Minulla on samoja ajatuksia. Rakkaus ei tunne rajoja!


      • rakkaudella
        sekin kirjoitti:

        Minulla on samoja ajatuksia. Rakkaus ei tunne rajoja!

        Väittävät että kahta ihmistä ei voi rakastaa samalla - pah! Olen naimisissa ja rakastan kumppaniani. Olen ihastunut työkaveriini, jopa pahuksen rakastunut, mutta ymmärrän hyvän maun ja tavan rajat. En petä kuin korkeintaan henkisesti!

        Minkäs teet kun maailma on täynnä ihania ihmisiä!!


    • petollisia

      kaksinaamaisia, massiivisen kokoisia luustoltaan, toiset sanovat että kauniita, mutta ainakin itse näkemäni kaksosnaiset ovat olleet korkeintaan keskitasoa, kärsivät usein mielenterveysongelmista tai ainakin omaavat suuret taipumukset liialliseen juopotteluun, ei kovinkaan naisellisia vaan aika ronskeja ja miesmäisiä. Hyi yök.

      • HAH

        HAAAAHAAAAAHHAH.......JÄTETÄÄN TUO OMAAN ARVOONSA KAKSOSNAISET!!!


      • ymmärrän!

        Ymmärrän, että kaksostytöt, jotka ovat kauniinpia ja älykäämpiä kuin sinä, ovat vetäneet puoleensa miehiä, niin että sinä olet jäänyt ilman. Oletkohan liian tanakka ja miesmäinen etkä tarpeeksi kaunis ja ehkä liian kateellinen.

        Vai oletko mies, jota kauniit ja älykkäät kaksostytöt eivät huoli?

        Käsi sydämelle - oletko mielisairas? Vaikutat pettyneeltä ja leimaat kaikki kaksoset yhden tai muutaman henkilökohtaisen kokemuksesi vuoksi.


      • kirjoittavat
        ymmärrän! kirjoitti:

        Ymmärrän, että kaksostytöt, jotka ovat kauniinpia ja älykäämpiä kuin sinä, ovat vetäneet puoleensa miehiä, niin että sinä olet jäänyt ilman. Oletkohan liian tanakka ja miesmäinen etkä tarpeeksi kaunis ja ehkä liian kateellinen.

        Vai oletko mies, jota kauniit ja älykkäät kaksostytöt eivät huoli?

        Käsi sydämelle - oletko mielisairas? Vaikutat pettyneeltä ja leimaat kaikki kaksoset yhden tai muutaman henkilökohtaisen kokemuksesi vuoksi.

        mielipiteitään yhden tai korkeintaan muutaman kaksosnaisen tuntemisen perusteella.

        Miksi siis olisin poikkeus?

        Esitin vain rehellisen mielipiteeni ja vastasin kysymykseen. Miksi kaikkien pitäisi olla samoilla linjoilla? Jos joku pitää kaksosnaisia viehättävinä niin se ei todellakaan tarkoita että kaikkien täytyisi pitää!


      • on aika
        kirjoittavat kirjoitti:

        mielipiteitään yhden tai korkeintaan muutaman kaksosnaisen tuntemisen perusteella.

        Miksi siis olisin poikkeus?

        Esitin vain rehellisen mielipiteeni ja vastasin kysymykseen. Miksi kaikkien pitäisi olla samoilla linjoilla? Jos joku pitää kaksosnaisia viehättävinä niin se ei todellakaan tarkoita että kaikkien täytyisi pitää!

        Lutkamaisuus on aika vakava syytös -siis eettä kaksoset olisivat lutkia.
        Oletkohan itse lutka omasta mielestäsi, mutta ettei mukaan sinua huoli lutkaksikaan.
        Usein kriitillisyys perustuu projektioon.


      • jekutar

        Kylie ja Marilyn Monroe ovat siis mielestäsi miesmäisiä jne.?? No, makunsa kullakin ja iso tsemppi sulle.. ;D


      • Kaksonen 40+ ja 53 kiloa

        Olipas törkeää tekstiä. Kateellinen taidat olla. Minä ainakin saan kohteliaisuuksia, sekä ulkokuoresta että sisäisestä ihmisestäni, sekä naisilta että miehiltä. Treenaan useita kertoja viikossa, pidän itestäni hyvää huolta sekä ruumiini, sieluni ja mieleni kannalta. Olen sopeutuvainen antamatta ajaa itseäni yli, kehoni on siroluinen ja lihakset oikeilla paikoillaan. Osaan olla seuraihminen ja olen hyvin empaattinen, hyvä puhuja ja hyvä kuuntelija. Uskollinen ystävä.Huono valehtelija, mutta pidän myös oman reviirini salaisena puutarhana jonne ei kuka tahansa tallo kuraisin saappain.

        Eli yleistäminen on epähienoa käytöstä!!


    • kiva kaksonen

      Hei! Olen kaksonen: ystävällinen, erikoinen, kiltti. Olen aina ollut uskollinen sille miehelle, jonka kanssa olen seurustellut. Miehet ihastuvat minuun jatkuvasti, mutta minä haluan pitää heitä vain kavereina.

      • pysyykö

        Itse olen ollut yli 20 vuotta saman kanssa. Mutta kun helyys ja välittäminen loppui lähdin hakemaan uutta. Kaksosnaisena haluan lämpöä, helyyttä ja olla toiselle se ainoa. Kaksonen piilotaa oman itsensä jos haluaa olla toiselle mieliksi. Kaikki ei kestä meidän temmperamentia.Nyt nautin elämästä.


      • lintu sininen
        pysyykö kirjoitti:

        Itse olen ollut yli 20 vuotta saman kanssa. Mutta kun helyys ja välittäminen loppui lähdin hakemaan uutta. Kaksosnaisena haluan lämpöä, helyyttä ja olla toiselle se ainoa. Kaksonen piilotaa oman itsensä jos haluaa olla toiselle mieliksi. Kaikki ei kestä meidän temmperamentia.Nyt nautin elämästä.

        Hyvin tehty, että murtauduit ulos häkistäsi...

        Kaksonen on kuin lintu, jos sitä pitää liian kovakouraisesti käsissään, se tukehtuu, jos liian veltosti, se lentää pois. Kaksosen kumppanin tulee oppia pitämään kätensä sopivasti (hellästi ja turvallisen vakaasti), jotta hänen kyyhkyläisensä voi linnun lailla pyrähtää niistä korkealle siniselle taivaalle ja nähdä maailma ylhäältäpäin,linnunperspektiivistä. Näin saadessaan hetken tuulettua, hän taas laskeutuu noille hellille käsille, jolloin häntä tulee pitää hellästi ja antaa hänen uida rakkauden kylvyssä. Jos kaksosen kumppani tämän tajuaa, saa hän uskollisen tytön jonka kanssa hän ei koskaan tule tylsistymään...

        Ilman hellyyttä loppuu suhteen hengittäminen, varsinkin kun on kysymys kaksosesta.


    • N. Kaksonen
      • ja vielä kerran voi !!

        Nämä kaikki luettelemanne ns. kaksosnaisten luonteenpiirteet kun sopivat valitettavasti lähes kaikkiin naisiin. Horoskooppimerkistä riippumatta. Et silleen......


    • caprice

      Toinen kaksosnainen on mukava, huumorintajuinen ja tyylikäs, mutta myös muut huomioon ottava. Kaksoset rakastavat varmaan värejä pukeutumisessa? Hän on myös herkkä, mutta ei kovin helposti avaudu.

      Toinen kaksonen jonka tunnen on todella epätasapainoinen tapaus, jolla on selvästi kaksi puolta. Kiltillä puolella hän yrittää peittää sen inhottavan puolensa, joka on kuitenkin se oikeampi tässä tapauksessa.Sisällä on katkeruus, töykeys, itseinho ja kilpaileminen muiden naisten kanssa. Eikä hän pysty noita piirteitä edes pitkään peittämään, aina ne jossakin vaiheessa tulee esiin.

    • kaksonen80 (N)

      Menevä, raivoisa, taltuttamaton...siihen asti kunnes kohtaa vertaisensa. Suhteessä hellä, huomaavainen kekseliäs,hellyydenkipeä:)Puolustaa ystäviään. On kovin riippuvainen ihmisten seurasta, kuitenkin näyttää ulospäin hyvinkin itsenäiselle...hmm en ossaa muutoin kuvata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3110
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1592
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1390
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      80
      1277
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      270
      1201
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      857
    Aihe