Häpyluu

RV 20+3

Onko kellään tapahtunut vastaavaa? Eilen nostin vaunuja sisälle jotka olivat tyhjät(ei siis paina paljoa)autoin toisella jalalla vähän nostamaan niitä kynnyksen yli ja siinä samassa tunsin naksahduksen/pienen rusauksen häpyluussani ja sitten sattui jonkin aikaa ikävän viiltävästi. Yöllä kääntyminen sängyssä oli vähän vaikeaa ja tänään joutuu kävelemään hieman lyllertävästi.Tämä on kolmas lapseni ja edellinen on 9kk, mitä tapautui?Vai onko paikat vielä niin löysät edellisestä synnytyksestä että naksahtelee??

3

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpyliitokset..

naksahtelee ja muljahtelee kuvailemallasi tavalla ihan yölläkin kun sängyssä kylkeä kääntää. ja mulla edellisestä synnytyksestä 4 vuotta. mut mulla on kuulemma (lääkärin ja fysioterapeutin mukaan) luonnostaankin hyvin löysät luu/nikama/jänne -liitokset että kun nuo raskaushormoonit niitä löysyttää vielä lisää ni noita kipuja on ollu ja kovin jo tosiaan tuolta rv 20 asti. sulla voi olla tosiaan osana se, että eivät ole täysin edes "jämäköityneet" vielä edellisestä synnytyksestä.

• rv 28+3

Moikka!
      Mulla eka raskaus ja oon huomannu saman, et yöllä kääntyminen hankalaa ja kävely tekee kipiää nivusissa ja häpyluun seudulla...
      Mulla on muutenkin yliliikkuvat nivelet ja oon aatellu, et kaipa se kuuluu asiaan ku paikat löystyy...En sit tiiä...

• ninttuli

Mulla viikko 34 ja häpyluuta särkee jatkuvasti. Odotan neljättä lasta, edellisen synnytyksessä häpyluu naksahti niin että en saanut hetkeen jalkoja edes yhteen ja kävelin parin sentin askeleita. Nyt pelottaa tämä seuraava synnytys, koska missään muissa aiemmissa raskauksissani häpyluu ei ole vaivanut mitenkään. Koko homma alko kolmannen ponnistusvaiheessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe