Oletteko havaineet imetystyynyn hyväksi ja lähes välttämättömäksi apuvälineeksi kaksosten kanssa? Vai riittääkö yksittäisistä tyynyistä tms. kerätty kasa ajamaan saman asian? Imetystyynyt tuntuvat olevan aika tyyriitä ja itse en moista kyllä osaa tehdä!
Vastaukset 2
- Tiia K-P
Moi. Itse tein esikoisen imetykseen imetystyynyn vanhasta lakanasta ja irtotavarana ostetavasta vanusta.Ei vaadi minkäänlaisia taitoja. Ompelukoneesta on kyllä apua. Nyt odotan kaksosia ja aion ommella vaan uuden päällisen nuhjaantuneeseen tyynyyn. Kannattaa kokeilla, koska ei sillä mallilla ole niin väliä kun on jotenkin puoliympyrä pötkylä. onnea yritykselle.
- käytettyä....
itse juuri ostin netin välityksellä imetystyynyn.
hinta oli 6e ja postikulujen kanssa 14e.
ajaa saman asian kun uudet 60e tyynytkin.
nyt seikkailen etsimässä sänkyjä tuleville kaksosille ja uskon et täält netistä nekin tärppää...
onnea etsintään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l285967Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni57769- 67681
- 59655
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et36609- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33536- 41526
- 48487
- 40485