Me ihmiset itse olemme

Alieneita

Siinä kun ihmiskunta tuhlaa aikaansa
etsiessään vieraita sivilisaaatioita, ufoja ja alieneita niin olisi paljon järkevämpää
käyttää se aika siihen tutkimukseen, että mistä me ihmiset olemme tänne planeetalle tulleet.
Se jos jokin on mysteeri, ei mikään valopallo taivaalla.
Olemme tässä ja nyt... me olemme alieneita
emmehän me tiedä mistä olemme tulleet ja miksi.
Mitä tarkoitus meillä on.., jospa me todellakin olemme vain joidenki avaruusolioiden koe

Tyhjästä emme ole tänne voineet syntyä
jokin meidät tänne planeetalle on lähettäny tai tuonut aivan alkeellisena geeninä joka on
siitä sitten pikkuhiljaa olemme kehittyny

Jos kaipaat kohdata alienin niin katso peiliin
siellä se varsinainen avaruusolio on joka ei tiedä itsekkään mitä täällä tekee

7

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tainuli

      Taidat olla aika lähellä totuutta. Kyllä se tuntuu utopialta että me oltaisiin universumin ainoat elolliset olennot. Kaikki ei vaan ole saman näköisiä, eikä kaikki tarvitse saman laisia elinoloja. Niin ja ollaan me fyysisiä olentoja, mutta myös psykisiä olenoja. Jota vähemmän tiedostamme, siis olemme alieneja.

      • Olisi aihetta käydä ehkäpä uudelleen ne biologiantunnit mitkä ala- ja yläasteella jäivät välistä? Siellä kerrotaan evoluutioteoriasta ja elämän muodostumisen mahdollisuuksista.

        On tietysti hämmentävää ettemme ole löytäneet elämää tai sen jäänteitä muualta maailmasta (toisin kuin olen väittänyt ja siitä pahoitteluni), mutta sen pitäisi olla täysin ymmärrettävää kun olemme saaneet tutkia vasta paria aurinkokuntamme kivenmurikkaa. Elämää ei valitettavasti synny ilman erityisen suotuisia olosuhteita, tai vaikka huonommissa olosuhteissa syntyisikin niin sen säilyminen ei ole taattu - saati löytäminen.

        Mikä kertoo että meidän geeniperimämme on tuotu tänne jostain? Onko samalla tavalla kaikkien maapallon eliöiden geeniperimä tuotu? Eiköhän tässä mennä nyt ihan hörhöilyyn! :P


      • Owashi kirjoitti:

        Olisi aihetta käydä ehkäpä uudelleen ne biologiantunnit mitkä ala- ja yläasteella jäivät välistä? Siellä kerrotaan evoluutioteoriasta ja elämän muodostumisen mahdollisuuksista.

        On tietysti hämmentävää ettemme ole löytäneet elämää tai sen jäänteitä muualta maailmasta (toisin kuin olen väittänyt ja siitä pahoitteluni), mutta sen pitäisi olla täysin ymmärrettävää kun olemme saaneet tutkia vasta paria aurinkokuntamme kivenmurikkaa. Elämää ei valitettavasti synny ilman erityisen suotuisia olosuhteita, tai vaikka huonommissa olosuhteissa syntyisikin niin sen säilyminen ei ole taattu - saati löytäminen.

        Mikä kertoo että meidän geeniperimämme on tuotu tänne jostain? Onko samalla tavalla kaikkien maapallon eliöiden geeniperimä tuotu? Eiköhän tässä mennä nyt ihan hörhöilyyn! :P

        Tosiaan se yksinkertaisin syy: jossain sen elämän on täytynyt syntyä ja mikä voisi olla parempi paikka sellaiseen kuin Tellus? Vertailkaamme muihin kohteisiin ja näemme huomattavasti huonompia olosuhteita. Ei vaikuttaisi mitenkään epäuskottavalta että planeetalle jossa on täydelliset elinolosuhteet syntyy elämää joka myöhemmin voi kehittyä myös älylliseksi.


    • TJ eden

      elämän synnystä maapallolla ei ole olemassa käytännössä mitään tietoa niin silloinhan kaikki vaihtoehdot ovat toki avoinna, vaikkakin voisi luulla, että jossainhan se elämä on täytynyt syntyä, joten miksei maapallolla.

      Ns. alkuliemiteoria kun vaan ilmeisesti ainakin omien (puutteellisten) tietojeni perusteella taitaa olla susi jo syntyessään.

      Tietysti jos ns. alkuliemiteoria pitäisi paikkansa olisi melko todennäköistä, että elämää olisi myös jossain muualla maailmankaikkeudessa, koska sen koosta päätellen voisi olettaa, että jossain on oltava suurella todennäköisyydellä Tellusta vastaavat olosuhteet.

      No ihmetellään tätä ja tuijotetaan peilistä alienia, kun ei muutakaan voida.

      • Tätä hypteesia että, muut univesumin "pojat" olisivat jalostaneet tai jopa luoneet meidät tänne tellukselle - ei ole aivan mahdoton ajatus. Aivan samalla tavoin kuin yleisesti "luullaan" -
        lue "tiedetään" ( onko 100.00% tieto ? ) alkupamahduksesta tai tästä liemiteoriasta...
        Näissäkin "käsityksissä" on monta asiaa jotka eivät täydellisesti natsaa aivan kohdalleen...

        Eräät asiantuntijat ovat arvioineet tästä noin 100 000 triljoonan aurinkokunnan määrästä, mahdollisesti jopa triljoonan planeetan pystyvän vastaavaan mitä maapallolla olisi. Yksistään meidän galaksisamme on kaikkiaan noin 400 miljardia tähtijärjestelmää...ja eräiden mukaan olisimme täälläkin vain yksin ? Asiantuntijat esittävät vakavissaan mahdolliseksi määräksi jopa 10 000 elämää ylläpitävää planeettaa.

        Siitä määrästä osa tietenkin olisi huomattavasti "meitä" elämän kehityksessä edellä, tai jäljessä...Koska aurinkokuntamme on varsin nuori 4-5 miljardia vuotta vanha. Vanhimmat galaksit / aurinkokunnat ovat jopa 10 miljardia vuotta vanhempia kuin "omamme". Nuorimmat ovat vasta "untuvikkoja" eli noin miljardin vuoden ikäisiä...


      • Tainuli
        Solarman kirjoitti:

        Tätä hypteesia että, muut univesumin "pojat" olisivat jalostaneet tai jopa luoneet meidät tänne tellukselle - ei ole aivan mahdoton ajatus. Aivan samalla tavoin kuin yleisesti "luullaan" -
        lue "tiedetään" ( onko 100.00% tieto ? ) alkupamahduksesta tai tästä liemiteoriasta...
        Näissäkin "käsityksissä" on monta asiaa jotka eivät täydellisesti natsaa aivan kohdalleen...

        Eräät asiantuntijat ovat arvioineet tästä noin 100 000 triljoonan aurinkokunnan määrästä, mahdollisesti jopa triljoonan planeetan pystyvän vastaavaan mitä maapallolla olisi. Yksistään meidän galaksisamme on kaikkiaan noin 400 miljardia tähtijärjestelmää...ja eräiden mukaan olisimme täälläkin vain yksin ? Asiantuntijat esittävät vakavissaan mahdolliseksi määräksi jopa 10 000 elämää ylläpitävää planeettaa.

        Siitä määrästä osa tietenkin olisi huomattavasti "meitä" elämän kehityksessä edellä, tai jäljessä...Koska aurinkokuntamme on varsin nuori 4-5 miljardia vuotta vanha. Vanhimmat galaksit / aurinkokunnat ovat jopa 10 miljardia vuotta vanhempia kuin "omamme". Nuorimmat ovat vasta "untuvikkoja" eli noin miljardin vuoden ikäisiä...

        On aivan ufo ajatus että olisimme universumissa "yksin". Tämä tarve luoda ajatus että olisimme yksin tulee varmaan siitä, että haluamme olla ainutlaatuisia ja on turvallisempaa olla kun luulee olevansa yksin. On aika rajoittunutta ajattelua että kaikki elävä ja oleva tarvitsisi samat olosuhteet kuin me. Eläväthän kalatkin vedessä. Jossa minulle tulisi hukkumiskuolema. On myöskin tosi rajottunutta ajattelua että eläjät toisilla planeetoilla pitäisi olla jotain saman näköistä kuin meidän planeetalla.


      • ???
        Tainuli kirjoitti:

        On aivan ufo ajatus että olisimme universumissa "yksin". Tämä tarve luoda ajatus että olisimme yksin tulee varmaan siitä, että haluamme olla ainutlaatuisia ja on turvallisempaa olla kun luulee olevansa yksin. On aika rajoittunutta ajattelua että kaikki elävä ja oleva tarvitsisi samat olosuhteet kuin me. Eläväthän kalatkin vedessä. Jossa minulle tulisi hukkumiskuolema. On myöskin tosi rajottunutta ajattelua että eläjät toisilla planeetoilla pitäisi olla jotain saman näköistä kuin meidän planeetalla.

        Siinä ajatuksessa ei ole mitään logiikkaa että olisimme yksin. Ja varsinkaan siinä ei ole mitään logiikkaa, että jos luulemme tosiaan olevamme yksin niin silti tuhoamme kovaa vauhtia toisiamme ja tätä "ainutlaatuista" planeettaa missä elämme ilman huolen häivää huomisesta. Mutta silti näin vain tapahtuu... hullua...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe