Jos tiskiallas on ikkunan edessä, kummalle puolelle oikeakätisen kannattaa laittaa astiankuivauskaappi, ikkunan vasemmalle vai oikealle puolelle?
Oikealla kädellä ehkä nostaa varmemmin astioita yläilmoihin, mutta toisaalta oikeassa kädessä on tiskiharja ja vasen olisi vapaa huuhtelemaan astiat ja nostamaan kaappiin. Kumpi ergonomisempi? Kokemuksia!
Astiankuivauskaappi
6
919
Vastaukset
- käytössä
eli ajattelin vain huomautta jos se on käytössä tulee miettiä miten siitä on helpoin siirtää astiat kaappiin. mutta jos ei ole/tule tiskikonetta niin sitten tiskikaappi altaan päälle. toimivin niin.
- sori!
eli sitten oikealle, joudut harjan laskemaan kädestäsi huuhtelun aikana kuitenkin.
- arkk.
Minä pidän harjaa koko ajan oikeassa kädessä ja huuhtelen vasemmalla irrottamatta otetta harjasta. Siitä syystä laittaisin astiankuivauskaapin vasemmalle. Tutki omia tiskaustapojasi ennen päätöstä.
Sinulle tulee varmaankin myös astianpesukone(?) ja siksi kuivauskaapin tarve rajoittuu kristallilaseihin, kultareunaisiin perintöastioihin ym. Silloin riittänee kapeakin kuivauskaappi esim. 50cm leveä. Se olisi siinä mielessä hyvä, että oven voisi saranoida vasemmalta puolelta, jolloin se ei aukeasi ikkunan eteen. Leveissä kaapeissa on pariovet ja toinen puolisko aukeasi ikkunan eteen ellei se olisi kytketty ovi, joka menee kasaan saranapuolelle kaappia.- peukku68
ilmeisesti tiskaat niin että pesuaine on oikeanpuoleisessa altaassa ja huuhtelu vasemmassa? Silloin kaapinkin paikka on vasemmalla. Kokeile vaikka kuvitteellisena tilanteena nykyisessä keittiössäsi.
Jos tiskaat kaikki astiat niin laita se allas kaapin alle vaikka mikä olisi niin arki sujuu helpoiten. Jos perheessä on tiskikone niin kuivauskaapiksi riittää joko yksi kapea kaappi tai kippiovellinen kaappi. Meillä ainakin mahtuu kaikki tarvittava 50cm leveään kuivauskaappiin normaalisti ja juhliss aei mikään riitä..
- Teppanaa
Mihin sitä edes enää tarvii, kun melkein kaikki pestään koneessa? Se vähäinen määrä, mitä käsin pesee voi kuivata saman tien. Nykyisin kuivauskaappi tuntuu olevan yhdellä sun toisella varsinainen romukaappi, jota ei tyhjennetä ikinä...
- hih hih
Novartin merkeillä myynnissä siitäkin laatikkoversio! Paljon helpompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161