hei. Millaisethan ovat onnistumismahdollisuudet inssissä jos naisessa ei ole löytynyt mitään vikaa. Ja luovutetuilla siittiöillä tehdään.
Inseminaation onnistuminen
13
4688
Vastaukset
- Katja
Muuta kuin sen, että siittiöt ovat ratkaiseva tekijä tuossa operaatiossa. Mitä huonompi spermanlaatu ja mitä vähemmän siittiöitä pesun jälkeen käytettävissä sitä todennäköisemmin inssi epäonnistuu.
Ilmeisesti kuitenkin luovutetut siittiöt ovat aina hyvälaatuista tavaraa, joten siltä pohjalta ajateltuna voi inssi hyvin onnistuakin. - kokemuksella
eli tuo on inssin onnistumisprosentti.meillä erinomaisesti kaikki ok ,kaksi inssiä takana ja ei ole vielä tulosta tullut.
- sydän*
Siittiöiden hyvälaatuisuuden lisäksi munajohtimien täytyisi olla hyvässä kunnossa, ja aukiolotutkimukseen ei voi luottaa vaikka aukioleviksi ne tulkitaankin.
Munajotimien kiinnikkeet voi havaita vain vatsan kautta tehtävässä tähystyksessä..- milana..
mikähän noita kiinnikkeitä sitten aiheuttaa. Vai onko niin ettei aiheuttajaa edes voi selvittää? Ei kai tässä tilanteessa sitten auta kuin odottaa ekaa inssiä ja pitää sormet ja varpaat ristissä, että homma onnistuis.
- surusydän
heippa!mulle tehty jo 3 tavallista inseminaatiota tuloksetta.Kumastakaan ei löytynyt vikaa ei vaan oo tärpänny.Nyt viikko sitten tehtiin neljäs,mutta valmistelut siihen oli hieman erillaiset.Piikitin itseäni viitenä päivänä (menopur) ja yksi välipäivä ja sitten kuudes piikki joka oli eri kuin nuo 5..sitten tehtiin se inseminaatio ja sen jälkeen 2vkoo pitää laittaa sellanen tabletti tuota alakautta..ja ootellaan mikä on tulos kun testin teen.Aika raskas tää hormonikuuri,tosi väsyny kokoajan.jos jotain kysyttävää vastaan mieliisti jos auttaa jotakin.Jollain samassa vaiheessa lapsettomuushoidot?
- Napsu
Moi Surusydän!
Meillä toinen inseminaatio ilmeisesti keskiviikkona tai torstaina. Lääkkeenä mulla Puregon-pistokset, oon nyt pistänyt kymmenenä iltana (pidempi kuuri kuin tavallisesti) ja huomenna ovistesti. Jos plussaa, keskiviikkona inssi. Ekassa inseminaatiossa, kesällä, käytin Clomifenia. Sitten Clomit kasvattivat kystia munasarjoihin ja jouduin e-pillerikuurille. Tuntui aika turhauttavalta. Nyt sitten taas odotellaan. Yhteensä yritystä takana 2v.8kk. Koitetaanhan jaksella! - Napsu
Napsu kirjoitti:
Moi Surusydän!
Meillä toinen inseminaatio ilmeisesti keskiviikkona tai torstaina. Lääkkeenä mulla Puregon-pistokset, oon nyt pistänyt kymmenenä iltana (pidempi kuuri kuin tavallisesti) ja huomenna ovistesti. Jos plussaa, keskiviikkona inssi. Ekassa inseminaatiossa, kesällä, käytin Clomifenia. Sitten Clomit kasvattivat kystia munasarjoihin ja jouduin e-pillerikuurille. Tuntui aika turhauttavalta. Nyt sitten taas odotellaan. Yhteensä yritystä takana 2v.8kk. Koitetaanhan jaksella!...ja vielä sen verran, että vikaa ei kummastakaan ole löydetty. Nuo mainitsemasi alakautta laitettavat lääkkeet ovat ilmeisesti Lugesteronia; sen tarkoitus on kai auttaa alkiota kiinnittymään kohdun seinämään. Hoitoihin ollaan menty n.1,5v.sitten ja vasta tässä pisteessä ollaan. :(
- surusydän
Napsu kirjoitti:
...ja vielä sen verran, että vikaa ei kummastakaan ole löydetty. Nuo mainitsemasi alakautta laitettavat lääkkeet ovat ilmeisesti Lugesteronia; sen tarkoitus on kai auttaa alkiota kiinnittymään kohdun seinämään. Hoitoihin ollaan menty n.1,5v.sitten ja vasta tässä pisteessä ollaan. :(
suunnilleen vuosi sitten,mut sitä ennen yritystä reilu 2vuotta.Sulla Napsu ei ollu menopur pistoksii ollenkaan vai?Mulla oli niit 5,sulla aika paljon.Joo ne tabletit on niit lugesteronei.Missä te käytte hoidois?Me tyks.Onx sulle puhuttu jo jos tää ei onistu niin mitä seuraavax?Mulla keinohedelmöitys,mut ens vuoden puolelle menee vast.Kurjaa tää odottelu ja se kun niitä ei voi tehä kuin kerran kk:ssa.Tsemppiä sulle hoitoihin ja muillekkin =)
- :=)
Napsu kirjoitti:
Moi Surusydän!
Meillä toinen inseminaatio ilmeisesti keskiviikkona tai torstaina. Lääkkeenä mulla Puregon-pistokset, oon nyt pistänyt kymmenenä iltana (pidempi kuuri kuin tavallisesti) ja huomenna ovistesti. Jos plussaa, keskiviikkona inssi. Ekassa inseminaatiossa, kesällä, käytin Clomifenia. Sitten Clomit kasvattivat kystia munasarjoihin ja jouduin e-pillerikuurille. Tuntui aika turhauttavalta. Nyt sitten taas odotellaan. Yhteensä yritystä takana 2v.8kk. Koitetaanhan jaksella!Hei Napsu!
Sullako ei oikeasti ole Pregnyl-piikkiä?? Siis olet pistänyt Puregonin ja nyt ovistestillä määritellään inssin aika....
Olen ymmärtänyt että Puregonin jälkeen on aina ultra jossa määritellään Pregnylin pistäminen ja inssin aika (Pregnyl siis irrottaa munasolun). Tai niin siis ainakin minulla tulossa.... Neljä inssiä takana ja nyt viides tulossa lääkkeiden kera.
- milana..
tänään kartoitettiin kiertoa ja kohdun limakalvon kasvua ja löytyipä se johtomunarakkulakin. Lääkäri oli ihmeissään että miten kierron tässä vaiheessa jos noin paksu limakalvo ja iso rakkula. Käski heti alkaa testailemaan ovulaatiota. Jos kaikki siis meillä ok. niin luovutetuilla simpoilla tuossa joulukuussa aletaan ekaan inssiin. Välillä sitä muka jaksaa toivoa että onnistuis jo ekalla, mutta ei tosiaan mitään hirmusia toiveita ole lukenut tai saanut kuitenkaan. Ja ehkä sitä sitten pitää niin asennoitua ettei se todennäköisesti onnistu vielä. :(
- Katja
Kirvestä kaivoon... Onhan tänne kirjoitellut sellaisiakin, joilla inssi on raskauden saanut alulle. Joten ei se ihmettä vaadi, että inssillä raskautuu.
Toki enemmän on meitä, joilla toimenpide ei onnistu, mutta aina joku kuitenkin mahtuu niihin pieniin prosentteihin joilla toimenpide onnistuu... Sinä voit hyvinkin olla (luovutetuilla siittiöillä) niiden onnellisten joukossa jotka noin helpolla raskaaksi päätyvät =)
- typytsy
höh mulla meni tänään inssi pieleen kun ei ollut tietoa että sperman pesu olisi ollut jo 2h ennen varsinaista aikaa. Että se siitä.
- Napsu
Kyllä, sain Pregnyl-reseptin kun kävin ultrassa eilen. Ultrattu on tämän kierron aikana x 4, ja uä:tä ennen labrat otettu. Haen tänään lääkkeen, koska ovistesti oli miinusta tänä aamuna. Illalla pistän ja torstaina on inseminaatio. Seuraavaksi sitten ehkä uusi inssi..näitä takana siis sitten vasta kaksi. Katsellaan... Hoidossa ollaan tyksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362759Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es402272Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371547- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 271188
- 251124