Mitä puuhailee nykyään Torsti Koskinen?
Jos joku ei hänestä ole kuullut, niin kerrottakoon että hän oli väkivaltarikollinen ja pakkolaitosvanki, joka päätti aloittaa uuden elämän yhden vankilareissun jälkeen. Vuonna 1963 Helsingin Kumpulassa puukotettiin 16-vuotias Pirkko Ryhänen ja Koskista syytettiin tapauksesta. Hänet tuomittiin Helsingin raastuvanoikeudessa ja hovioikeudessa taposta 12 vuodeksi kuritushuoneeseen ja eristettäväksi pakkolaitokseen. Koskinen istui vankilassa runsaat 7-vuotta, kunnes eräs nuorisorikollinen tunnusti tapon ja Koskinen vapautettiin. Koskinen osasi ottaa vapautumisensa jälkeen kaiken irti tulevasta julkisuudesta.
Tapauksesta on tehty elokuva "Kujanjuoksu" sekä Risto Juhanin kirjoittama kirja "Torsti Ossian Koskinen: Syyllinen-syytön".
Mitähän Koskinen nykyään puuhailee? Onko enää edes elossa?
Mitä puuhailee Torsti Koskinen nykyään?
6
5214
Vastaukset
- se on
tai ainakin samanniminen
- Jimbo
Kysymyksessä ei ole huumepoliisi Torsti Koskinen. Tuskinpa pakkolaitosvanki semmoiseen hommaan olisi päässyt?
- sebsi
No et näköjään paljokaan ole perillä asoista. Torsti Ossian Koskinen on kuollut 20 vuotta sitten.
- ::::::
Niinkö kauan sitten jo? Onko tietoa, mihin hän mahdollisesti kuoli?
Ihme, ettei Hannes Markkulan "Suomalainen murha 1953-1991" mainitse asiasta mitään. Ainoastaan sen, että Koskinen osasi ottaa vapautumisensa jälkeen kaiken irti julkisuudesta. - sebsi
:::::: kirjoitti:
Niinkö kauan sitten jo? Onko tietoa, mihin hän mahdollisesti kuoli?
Ihme, ettei Hannes Markkulan "Suomalainen murha 1953-1991" mainitse asiasta mitään. Ainoastaan sen, että Koskinen osasi ottaa vapautumisensa jälkeen kaiken irti julkisuudesta.Tarkennetaan nyt sen verran, että Torsti on kuollut talvella vuonna 1987, eli kohta tulee 20 vuotta täyteen. Sitä en tiedä mihin on kuollut, mutta ehkä viinalla oli osuutta asiaan.
- Sulo.S
Vapauduttuaan sai muhkeat korvaukset ja ne tuli ja meni. Kuulemma väärensi vekseleitä ja lusi pikkusen lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361