Sienet huumetesteissä??

sunna

Näkyykö sienet(psilosybiini)laajassa huume seulonnassa joka tehdään laboratorissa?
Miten on, voidaanko se testata??

13

25639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Humpdidumpdiduu

Psilot pystytään testaamaan mutta niitä ei muistaakseni ollut vakiotestiarsenaalissa. Taisi olla niin että testataan jos juuri niille erikseen tilataan testi...

Tosin tämän sanon vain noin 80% varmuudella.

• Tietäjä00

Mutta, millonka olet sieniä syönyt? Ei ne kyllä näy kun 1 tai 2 päivää. DMT:nä ne taitaa näkyä...

• poimikaa

popsikaa vaikka kärpässieniä...voi helvetin ääliöt

• .........................
        poimikaa kirjoitti:

Niin tein.

Nyt kysymys on että mikä olisi seuraava aste? :)

• Kärpässieni = myrkky
        poimikaa kirjoitti:

Taitaapa olla niin, että myös kärpässieni kuuluu niihin päihteisiin, joiden haittoja on määrätietoisesti liioiteltu ja ylipäänsä se päihdepotentiaali on koitettu peittää "se on myrkky" hokeman alle. Muutenkin noi päihdevalistajat voisivat kertoa mietojen päihteiden mahdollisimman vähähaittaisista käyttötavoista tyyliin: "koska teistä 5% tulee kuitenkin kokeilemaan näitä päihteitä, niin tehkää se edes näin..."

• Tietäjä00
        Kärpässieni = myrkky kirjoitti:

Taitaapa olla niin, että myös kärpässieni kuuluu niihin päihteisiin, joiden haittoja on määrätietoisesti liioiteltu ja ylipäänsä se päihdepotentiaali on koitettu peittää "se on myrkky" hokeman alle. Muutenkin noi päihdevalistajat voisivat kertoa mietojen päihteiden mahdollisimman vähähaittaisista käyttötavoista tyyliin: "koska teistä 5% tulee kuitenkin kokeilemaan näitä päihteitä, niin tehkää se edes näin..."

Kärpässienistä ei aina tiedä miten ne vaikuttaa tai siis heitot laidasta laitaan (helvetti - taivas) on paljon suurempia kuin psilosyybini-sienillä. Muutenkin todella vahva psykedeeli tämä kärppäri.

Jättäisin kyllä kärppärit suosiolla syömättä.

• Anonyymi
        poimikaa kirjoitti:

Mikäs sinä oot täällä toisia ääliöks sanomaan, menee muualle narisemaan.

• Anonyymi
        poimikaa kirjoitti:

Ei varmaan kannata hakeutua huumeita käsittelevään ketjuun jos on niitä vastaan. Vähän ku menis futispeliin kertomaan, että kuinka paska laji se on kaikille muille katsojille. Saa miettii kaks kertaa, että kuka oli se ääliö

• ehei

ei ne testaa psilosybiiniä/psilosiiniä. turhan harvinainen testattavaksi edes kattavimmissa testeissä.

• Anonyymi

Taikasienet (psilosyybini, psilosiini) ei tosiaan näy standardeissa huumetesteissä. Jos olet nuori (oletan että olet) ja haet työpaikalle tai muuten vain tulee huumetesti jostain, niin ei tule näkymään mikään tryptamiini. Itse kävin ennen nuorisoasemalla vanhempien tahdosta seuloissa ja muistan joskus kesälomalla kun olin vetänyt joku kaunis kesäpäivä sieniä ja oli ihan mukava experienssi, muistamatta että seuraavana päivänä oli seulat sielä. No sitten herään seuraavana päivänä ja mutsi huutelee alakerrasta että alappa valmistautua hakaniemeen lähtöä ja luulin että se oliki siinä. Lopulta kusin purkkiin täysin puhtaat seulat ja kukaan ei sen enempää kyselly mitään.

• Anonyymi

En ole nuori. Oon kuuskymppinen

• Anonyymi

Omasta kokemuksesta kerron, U-Huum-Lct labrassa näkyi psilosiini 3 päivää sen jälkeen kun olin ottanut silokkeja 1,5 grammaa, olen jälkihuollon alaisena laitoksesta päästyä ja oma työntekijä ei edes tuloksista minulle soittanut vaan näin itse omakannasta. (Liekkö kiinnostanut edes, miettinyt varmaan vaan että hitto mikä hippi) Eli kyllä näkyy ainakin tuossa kaikkein laajimmassa tutkimuksessa. Mielestäni ei muissa.

• Anonyymi

Ei näy, koska niille on oma testinsä ja niitä ei etsitä jos et välttämättä erikseen pyydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      528
      2000
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      383
      1633
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1452
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1378
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1047
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1032
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1006
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      803
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      801
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      784
    Aihe