Sienet huumetesteissä??

sunna

Näkyykö sienet(psilosybiini)laajassa huume seulonnassa joka tehdään laboratorissa?
Miten on, voidaanko se testata??

13

24278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Humpdidumpdiduu

Psilot pystytään testaamaan mutta niitä ei muistaakseni ollut vakiotestiarsenaalissa. Taisi olla niin että testataan jos juuri niille erikseen tilataan testi...

Tosin tämän sanon vain noin 80% varmuudella.

• Tietäjä00

Mutta, millonka olet sieniä syönyt? Ei ne kyllä näy kun 1 tai 2 päivää. DMT:nä ne taitaa näkyä...

• poimikaa

popsikaa vaikka kärpässieniä...voi helvetin ääliöt

• .........................
        poimikaa kirjoitti:

Niin tein.

Nyt kysymys on että mikä olisi seuraava aste? :)

• Kärpässieni = myrkky
        poimikaa kirjoitti:

Taitaapa olla niin, että myös kärpässieni kuuluu niihin päihteisiin, joiden haittoja on määrätietoisesti liioiteltu ja ylipäänsä se päihdepotentiaali on koitettu peittää "se on myrkky" hokeman alle. Muutenkin noi päihdevalistajat voisivat kertoa mietojen päihteiden mahdollisimman vähähaittaisista käyttötavoista tyyliin: "koska teistä 5% tulee kuitenkin kokeilemaan näitä päihteitä, niin tehkää se edes näin..."

• Tietäjä00
        Kärpässieni = myrkky kirjoitti:

Taitaapa olla niin, että myös kärpässieni kuuluu niihin päihteisiin, joiden haittoja on määrätietoisesti liioiteltu ja ylipäänsä se päihdepotentiaali on koitettu peittää "se on myrkky" hokeman alle. Muutenkin noi päihdevalistajat voisivat kertoa mietojen päihteiden mahdollisimman vähähaittaisista käyttötavoista tyyliin: "koska teistä 5% tulee kuitenkin kokeilemaan näitä päihteitä, niin tehkää se edes näin..."

Kärpässienistä ei aina tiedä miten ne vaikuttaa tai siis heitot laidasta laitaan (helvetti - taivas) on paljon suurempia kuin psilosyybini-sienillä. Muutenkin todella vahva psykedeeli tämä kärppäri.

Jättäisin kyllä kärppärit suosiolla syömättä.

• Anonyymi
        poimikaa kirjoitti:

Mikäs sinä oot täällä toisia ääliöks sanomaan, menee muualle narisemaan.

• Anonyymi
        poimikaa kirjoitti:

Ei varmaan kannata hakeutua huumeita käsittelevään ketjuun jos on niitä vastaan. Vähän ku menis futispeliin kertomaan, että kuinka paska laji se on kaikille muille katsojille. Saa miettii kaks kertaa, että kuka oli se ääliö

• ehei

ei ne testaa psilosybiiniä/psilosiiniä. turhan harvinainen testattavaksi edes kattavimmissa testeissä.

• Anonyymi

Taikasienet (psilosyybini, psilosiini) ei tosiaan näy standardeissa huumetesteissä. Jos olet nuori (oletan että olet) ja haet työpaikalle tai muuten vain tulee huumetesti jostain, niin ei tule näkymään mikään tryptamiini. Itse kävin ennen nuorisoasemalla vanhempien tahdosta seuloissa ja muistan joskus kesälomalla kun olin vetänyt joku kaunis kesäpäivä sieniä ja oli ihan mukava experienssi, muistamatta että seuraavana päivänä oli seulat sielä. No sitten herään seuraavana päivänä ja mutsi huutelee alakerrasta että alappa valmistautua hakaniemeen lähtöä ja luulin että se oliki siinä. Lopulta kusin purkkiin täysin puhtaat seulat ja kukaan ei sen enempää kyselly mitään.

• Anonyymi

En ole nuori. Oon kuuskymppinen

• Anonyymi

Omasta kokemuksesta kerron, U-Huum-Lct labrassa näkyi psilosiini 3 päivää sen jälkeen kun olin ottanut silokkeja 1,5 grammaa, olen jälkihuollon alaisena laitoksesta päästyä ja oma työntekijä ei edes tuloksista minulle soittanut vaan näin itse omakannasta. (Liekkö kiinnostanut edes, miettinyt varmaan vaan että hitto mikä hippi) Eli kyllä näkyy ainakin tuossa kaikkein laajimmassa tutkimuksessa. Mielestäni ei muissa.

• Anonyymi

Ei näy, koska niille on oma testinsä ja niitä ei etsitä jos et välttämättä erikseen pyydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe