Mistä härkämies säikähtää?

Neitsytnainen

Juu, elikkäs...

Otin häneen yhteyttä, ei heti vastaa. Miten tämä hitaus pitäisi tulkita? Ei halua vastata, onko minussa jokin vikana?

Entäs sitten, itse voisin mennä täyttä häkää mutta nyt rupes mietityttämään, että jos olen ollut liian tyrkyllä, pitäisikö olla vaikeammin tavoiteltavampi?

12

5314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on todella

hidas jopa päätöksissään ja häntä saa odottaa aina.... kokemusta 16 vuotta.

• Unloup

Todellakin aivan kaikki kestää jos pitää ihan mikä vaan päätös tehdä, vaikka jäde maku valita. Työt taitaa olla niitä harvoja mikä sujuu ripeesti.

• Toinen N-Nainen

isolla Hoolla. Samanlaisia kaaveita on elämässäni vaikuttavalla herra Härällä... Käsittämättömiä "tuumaustaukoja" pitää välillä, sitten taas ilmaantuu takaisin kuin ei mitään. Ei kannata kysellä mitään, eikä potea mitään - hän kyllä tulee, kun on tarpeekseen pähkäillyt. Kiire tuntuu olevan täysin tuntematon käsite...

• myös neitsytnainen

Tapasin herra härän puoltoistavuotta sitten. Nappas heti. Hänellä kuiteskin ongelmia perheessään. Kylläkin eronnut. Taistelua asioista. Jos härällä huolia hänestä tulee välillä erakko. Nyt myös olen huomannut, että jos itse pakenet, ja hieman otat vain yhteyttä tulee herra härälle kiire perääsi. Todella tutustumisen arvoinen ihminen. Kunnioitus tulee ajan kanssa häneen. Tämä härkäni innostuu heti jos puhut politiikasta jostain asia-aiheista. Rakastelu myös tärkeetä näytät nautintosi. Neitsyt ja härkä muutenkin he ajattelevat saman lailla ovat kiinnostuneet samoista asioista ja kummatkin elämässään rauhallisia luontomaaihmisiä. Se rakastelu se paranee todella, kun annat itsesi estoitta herra härälle, ja otat hänen halunsa huomioon, ja todella rakastelet myös häntä niinkuin hän sinua estoitta. Hän innostuu kaikesta, jopa rohkeasta viestirakastelusta. Herra härällä menee jopa 2vuotta ennenkuin alkaa luottamaan naiseensa. Riippuen mitä elämässä tapahtunut naisten kanssa. Sitten hän avautuu, ja alkaa ottamaan sinut huomioon, ja huomaat kuulut hänelle tulet hämmästymään.

• HakukoneM

Ei härkä "säikähdä", mutta helposti siirtää liian innokkaan kohteen "odotuslistalle", ikään kuin jääkaappiin odottamaan. Härkä elää haasteista ja haluaa itse olla aloitteentekijä. Sillä Härkä pyrkii turvaamaan itsenäisyytensä koskemattomuuden. Odota hetki rauhassa ja anna silloin tällöin pikku merkki itsestäsi, kyllä se siitä,,,,,,, kulta.

• HAPPEA !

Raota hyvä mies joskus sitä jääkaapin ovea,
        ettei tule suljetun paikan kammo siellä jääkaapissa ja happi lopu kokonaan rassukalta,
        tekohengitystä joudut ehkä antamaan,
        minkä varmaan mielihyvin vastaanottaa,,,,,,,kulta

• HakukoneM
        HAPPEA ! kirjoitti:

Raota hyvä mies joskus sitä jääkaapin ovea,
        ettei tule suljetun paikan kammo siellä jääkaapissa ja happi lopu kokonaan rassukalta,
        tekohengitystä joudut ehkä antamaan,
        minkä varmaan mielihyvin vastaanottaa,,,,,,,kulta

Kylläpä osuit kohdalleen. Juuri niin härkämies tekeekin. Raottaa välillä ovea ja antaa happea. Tästähän härkää useimmiten syytetään. Härkä kuulemma häipyy välillä "piiloon" kunnes taas antaa merkkejä itsestään, ettei pääsisi unohtumaan. hehe hehe

• olemassa..

Härkä on todennut ettet viehätä häntä yhtään.

Tai sitten olet niin ihana ja kaunis ja vaikka mitä
      että härkä on tullut varovaiseksi eikä pilaa asiaa hötkyilyllä. Kauniisti ja hitaasti ja romanttisesti
      ja sopivissa olosuhteissa haluaa edetä. Turvallisuus jne..

• Neitsytnainen

Yhteinen baari-ilta meni todella ihanasti. Nyt jatkosta ei mitään hajua... Mutta oli aivan ihana

• Nimetön

Itsekin ottelen härän kanssa ja asiat ovat juuri niin hitaita kuin vain voi mahdollista olla. En itse asiassa ole uskonut horoskooppeihin (luonnekuvauksiin), vaikka omalla kohdallani ne pitävätkin paikkaansa ;)(skorpioni). Härkäisen suhteen olemus vaikutti kuitenkin niin monimutkaiselta, että tulinpa lukaisseeksi moisen elikon luonteesta.

Liikkeet loivat kuin lokilla, ja epäilin jo monesti hänen tunteitaankin, sillä en ole tottunut tällaiseen kiertelyyn. Mutta joka kerta, kun hän katsoo minuun pitkään, sanaakaan sanomatta, käpertyy viereeni tai ottaa syliinsä - iso mies - en voi olla epäilemättä hänen tuntojaan.

Minulla on tapana kahden kesken leperrellä ummet ja lammet, mutta härkäni tulee kaukana perässä. Mutta häneltä, jokaisen eleen ja osoituksen ottaa suurella kunnioituksella - se ei tunnu tulevan hetken mielijohteesta. ;)

• Härkämies
        Nimetön kirjoitti:

Itsekin ottelen härän kanssa ja asiat ovat juuri niin hitaita kuin vain voi mahdollista olla. En itse asiassa ole uskonut horoskooppeihin (luonnekuvauksiin), vaikka omalla kohdallani ne pitävätkin paikkaansa ;)(skorpioni). Härkäisen suhteen olemus vaikutti kuitenkin niin monimutkaiselta, että tulinpa lukaisseeksi moisen elikon luonteesta.

Liikkeet loivat kuin lokilla, ja epäilin jo monesti hänen tunteitaankin, sillä en ole tottunut tällaiseen kiertelyyn. Mutta joka kerta, kun hän katsoo minuun pitkään, sanaakaan sanomatta, käpertyy viereeni tai ottaa syliinsä - iso mies - en voi olla epäilemättä hänen tuntojaan.

Minulla on tapana kahden kesken leperrellä ummet ja lammet, mutta härkäni tulee kaukana perässä. Mutta häneltä, jokaisen eleen ja osoituksen ottaa suurella kunnioituksella - se ei tunnu tulevan hetken mielijohteesta. ;)

Näin se menee, mikään ei tule sattumalta, vaan harkiten.
        Toiset tykkää, jotkut ei ja sitten näitä kenkuttaa kun ei malttanut ottaa niitä hekumia, jotka oli jo huulilla...

• ......
        Nimetön kirjoitti:

Aivan samanlainen tilanne itselläkin.. Täytyy ilmeisesti alkaa uskomaan horoskooppeihin, kun näin hyvin voikin pitää paikkansa. =) Välillä vaan iskee toivottomuus, kun tämä härkämies katoaa ja antaa taas kuulua jonkun ajan kuluttua. Mutta näyttää siltä että täytyy vain olla kärsivällinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe