Kokeillaan lesboilua

Cooler

"Nuo kaikki kauniit ja ihanat naiset."

Mietityttää tämä. Voiko lesboilua kokeilla?
Olla hetero ja kokeilla, miltä lesboilu maistuu. Ja päättää sitten, onko edelleen hetero, bi vai muuttuuko kokonaan lesboksi.

Näinkö helppoa se on?

18

7193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeSbO

itse en ainakaan lähtisi moiseen kokeiluun mukaan.(enpä usko että kukaan itseään arvostava lesbo sellaiseen lähtee) olen saanut tarpeeksi kärsiä bissejen päättämättömyydestä ollako hetero vai lesbo, joten kierrän kaiken maailman kokeilijat ja vähänkin arveluttavat tapaukset kaukaa.

• Jennifer

..tuo kokeilu antaa ja ainakin miehille, jotka ovat heti tarttumassa "tilaisuuteen" naisten suhteen. Enkä usko niinkään, että lesbot ovat niitä kokeilijoita, vaan ne syntyvät tuolta heteronaisten puolelta..

Tämä kokeilusysteemi tavallaan vesittää todellista lesbolaisuutta, joka on kahden naisen
        välistä rakkautta ja tunnekiintymystä.

Taas kerran, lesbous ei ole pelkkää seksiä !!

• Täyslesbo
        Jennifer kirjoitti:

..tuo kokeilu antaa ja ainakin miehille, jotka ovat heti tarttumassa "tilaisuuteen" naisten suhteen. Enkä usko niinkään, että lesbot ovat niitä kokeilijoita, vaan ne syntyvät tuolta heteronaisten puolelta..

Tämä kokeilusysteemi tavallaan vesittää todellista lesbolaisuutta, joka on kahden naisen
        välistä rakkautta ja tunnekiintymystä.

Taas kerran, lesbous ei ole pelkkää seksiä !!

Siksi mielestäni näiden Lesbot ja Homot-palstojen asettaminen Seksi-otsikon alle on hieman ärsyttävän osoittelevaa.

Stereotypiahan homoista on, että he ovat naismaisia, kimeä äänisiä ja heille ei heteromiesten kannata kääntää selkäänsä, kun ovat heti perseessä kiinni. Ja aina ajattelevat vain seksiä.

Ja stereotypiä lesboista on, että he ovat rumia ja lihavia, möreä äänisiä ja ovat aina ja joka paikassa vikittelemässä heteronaisia pauloihinsa. Ja aina ajattelevat vain seksiä.

Pelkästään seksistähän ei ole kyse homoilla/lesboilla, sen enempää kuin heteroillakaan keskenään (ilmeisesti?) :)

• Lisbeth

En minäkään mihinkään kokeiluun voisi suostua, mutta ko. kirjoitukseta vain tuli mieleen, että
        olenko "arveluttava", kun tajusin / tunnustin lesbouteni vasta lähempänä 40 ikävuotta ja olen ollut vain yhden naisen kanssa. Tällaisen kommentin olen joskus saanut. Eli onko lesbo lesbo vain jos on tunnustanut ko. asian jo nuoremmalla iällä. Huom! mistään kokeilusta ei todellakaan ollut kysymys ja heteroa minusta ei saa tekemälläkään.

• LeSbO
        Lisbeth kirjoitti:

En minäkään mihinkään kokeiluun voisi suostua, mutta ko. kirjoitukseta vain tuli mieleen, että
        olenko "arveluttava", kun tajusin / tunnustin lesbouteni vasta lähempänä 40 ikävuotta ja olen ollut vain yhden naisen kanssa. Tällaisen kommentin olen joskus saanut. Eli onko lesbo lesbo vain jos on tunnustanut ko. asian jo nuoremmalla iällä. Huom! mistään kokeilusta ei todellakaan ollut kysymys ja heteroa minusta ei saa tekemälläkään.

se varmaan johtuu siitä että olet aikaisemmin ollut miesten kanssa, silloin ainakin minulla alkaa hälytyskellot soimaan, koska monet tosiaan väittävät olevansa lesboja mutta sitten saattavatkin jossain vaiheessa huomata että pitääkin saada se mies ja "normaali" perhe-elämä takaisin. siinä sitä sitten ollaan.

• Lisbeth
        LeSbO kirjoitti:

se varmaan johtuu siitä että olet aikaisemmin ollut miesten kanssa, silloin ainakin minulla alkaa hälytyskellot soimaan, koska monet tosiaan väittävät olevansa lesboja mutta sitten saattavatkin jossain vaiheessa huomata että pitääkin saada se mies ja "normaali" perhe-elämä takaisin. siinä sitä sitten ollaan.

Edellisessä viestissäni en kertonut mitään miehistä. Ei pidä tehdä liian nopeita johtopäätöksiä. En ole esim. asunut yhdenkään miehen kanssa. Seurustellut kyllä nuorempana, mutta kun ei natsannut niin päätin luopua koko touhusta ja elää yksin. Lapsia jossakin vaiheessa olisin kyllä halunnut, mutta en miestä mukana. Et se siitä "normaalista" perhe-elemästä.

Sitäpaitsi ei pidä yleistää muutenkaan. Tunnen yhden naisparin jotka ovat olleet yhdessä jo yli kymmen vuotta. Toinen näistä naisista oli naimisissa kun ko. suhde alkoi. Kertaakaan en ole hänen kuulleen haikailevan miehen perään. Et silleen. Tästä ei sitten pidä vetää sitä johtopäätöstä, että olen sitä mieltä että kannattaa sotkeutua "varattuun" naiseen. Koska ainakin minä pysyn kaukana varatuista.

Positiivista asennetta!

• sindriini
        Täyslesbo kirjoitti:

Siksi mielestäni näiden Lesbot ja Homot-palstojen asettaminen Seksi-otsikon alle on hieman ärsyttävän osoittelevaa.

Stereotypiahan homoista on, että he ovat naismaisia, kimeä äänisiä ja heille ei heteromiesten kannata kääntää selkäänsä, kun ovat heti perseessä kiinni. Ja aina ajattelevat vain seksiä.

Ja stereotypiä lesboista on, että he ovat rumia ja lihavia, möreä äänisiä ja ovat aina ja joka paikassa vikittelemässä heteronaisia pauloihinsa. Ja aina ajattelevat vain seksiä.

Pelkästään seksistähän ei ole kyse homoilla/lesboilla, sen enempää kuin heteroillakaan keskenään (ilmeisesti?) :)

Mua on useita vuosia jo ärsyttänyt ihmisten ahdas mielisyys ja tietämättömyys lesboista ja bi seksuaaleista.AJATELLAAN MUUTAKIN KUIN JALKOVÄLIÄ.Jos menet kertoon suoraan vieraalle ne alkaa heti pelkään et käydään kii. Hoh hoijaa sanon mä.Naisen kaa asioiden tekeminen pal helpompaa.Kuka naist parhaiten ymmärtää kun toinen nainen. Tosi on. Rakastan naisten kaikkia kommervenkkejä.Elämä on ihanaa!!!

• Pir

Hetero-homoskaala on liukuva. Oman sukupuolen kosketuksesta, erotiikastakin, unelmoivien suhteellinen osuus on suurempi kuin julkisesti tai edes salaisesti myönnetään. Kuulostaako kliseeltä? Jos, niin sitäkin suuremmalla syyllä pitäisi sitten ymmärtää myös kokeilunhaluiset ilmaisut. Varsinkin nuorilla (tuskin esim. nuori bi tietää olevansa bi tai onko koulutytön lesbous lesboutta jatkossakin jne.), mutta myös jo ikääntyneemmillä, jotka ovat kenties vuosikymmeniä kieltäneet tunteitaan, on varmasti tarpeita tunnistaa - ja kokeilla.

Puhun kokemuksesta sikäli, että enpä tosiaankaan ollut noita varmoja jo teini-ikäisinä itsensä tiedostaneita. Minäkin elin vuosia vaiheessa, jossa olisin halunnut päästä selvyyteen, vaikkapa vain kokeilemalla joidenkin muiden kuin intohimon kohteen kanssa (joka oli tabu). Sellaista. Ei kannattaisi kauheasti loukkaantua. Meitä on moneksi.

On sitten eri asia, kenen kanssa aloittaa suhteen (jos sattuisi olemaan kyse valinnanpaikasta eikä vielä totaalisesta ihastumisesta) ja suostuuko kokeiluihin. Seksuaalisen identiteettinsä varmistaneille ei "kokeilu" sukupuolien välillä ole enää tarpeen, uskoisin. Kohde, yksilö vetovoimineen merkitsee silloin enemmän, kunhan on sopivasta kohderyhmästä. Hurmaavakaan mies ei meille lesboille käy, se on varmaa. Mutta kohderyhmän sisällä kai "kokeillaan", vai?

• 24

...tuli mieleen omat kokemukset joskus teininä. Yritin tiettyyn pisteeseen asti vakuuttaa itselleni että olen ehkä vain bi, en lesbo... heh, kai se tuntui siihen aikaan jotenkin helpommalta, teki itseni hyväksymisen vähän helpommaksi. Synnyinmaassani homoseksuaalisuus on pitkään ollut vakava rikos :/ minut kasvatettiin uskomaan, että se on häpeällistä ja väärin. Ja Suomessa asuin pienellä paikkakunnalla ja olo oli muutenkin eristetty ja yksinäinen... Tajusin pikkuhiljaa olevani erilainen kuin muut luokan tytöt eikä se helpottanut elämää yhtään, uskokaa pois... Joten jossain vaiheessa toivoin että pystyisin solmimaan suhteen miehen kanssa, olla niin kuin kaikki muut; kuitenkin tiesin olevani lesbo. Yritin pari kertaa seurustella pojan kanssa mutta se ei koskaan toiminut - en pystynyt olemaan aidosti kiinnostunut ja lopetin suhteet. Kokeilin jopa seksiä miehen kanssa. Kyseessä oli hyvin suunniteltu kokeilu: joukosta hiukan minua vanhempia (=kokeneempiä)ja minusta kiinnostuneita uroksia valitsin sopivimman, hyvännäköisen ja mukavan, järjestin ajan ja paikan ja houkuttelin hänet paikalle. Harrastimme seksiä, kyseessä oli minun eka kerta. Toimitus ei kestänyt kovin pitkään eikä tuntunut oikeastaan miltään kipua lukuunottamatta, kipuun olin kuitenkin varautunut. Poika yritti tosissaan parhaansa ja oli/yritti olla hellä ja saada minut innostumaan. Hän ei tiennyt olevansa pelkkä kokeilu... Pyysin häntä lähtemään ennen kuin nukahdin. Olin ehkä kylmä ja moraaliton ja julma silloin mutta yrittäkää ymmärtää, mun oli pakko saada tietää, pystynkö olemaan miehen kanssa. Ja olin myös tosi nuori ja ihan solmussa itseni kanssa. En ole mitenkään erityisen ylpeä tästä teostani... eikä se ollut helppoa. Toisaalta en myöskään kadu.

Mun pointti siis on: joskus pitää kokeilla tai pitää olla ainakin mahdollisuus kokeilla eri polkuja jotta se oikea tie löytyisi.

• niin

Ei kai siinä kokeilussa ole mitään pahaa silloin kun molemmat osapuolet sitä itse haluavat ja se ei tapahdu kenenkään muun kustannuksella (poikaystävä/av(i)omies tai muu kumppani). Eli ei siis petetä ketään. Kaverille kävi niin että kuuden vuoden suhde pilalle sen takia kun tyttöystävä lähti kokeilunhaluisen perheenäidin matkaan. Sitä kokeilua kesti kaksi kuukautta, sen jälkeen perheenäiti totesi olevansa hetero ja kaverin ex anelee yhä edelleen takaisinpääsyä. Hommasta on yli vuosi ja kaveri itkee vieläkin asian takia. Tosi hieno soppa.

Mutta harhauduin aiheesta. Sitä piti sanomani että toiset tietävät jo lapsena mitä ovat ja hyväksyvät itsensä sellaisena, toiset voivat herätä asiaan vasta nelikymppisenä ja perheellisenä. Ja toisille asia selviää... kokeilemalla. Tämä on kuitenkin melko heteropainotteinen maailma perheidylli-ihanteineen, kaikille asiat eivät ole heti kerralla selviä.

• Cooler

Jos vähän syventäisin aloitustani. Voihan sitä todellakin olla epävarma oman seksuaalisuutensa suhteen - siinä ei ole mitään kummallista, mutta pitääkö sitä mennä sänkyyn asti naisen kanssa kokeilemaan, onko lesbo vai ei.

Minä ainakin tiedän olevani lesbo jo ihan halaillessa, suukotellessa ja katsellessa naista silmiin ja ihan vaatteet päällä istuvassa asennossa.

Se miten siellä sängyssä sitten toimitaan on harjoittelun tulosta ja kaikilla pareilla on erilaisia toimintatapoja. Tunteet määräävät lesbouden mielestäni, ei se, miten hyvin sängyssä onnistuu, sillä voihan käydä niinkin, että kokeiluehdokas olikin vain väärä ihminen.

Ja ei kuin kokeilemaan lisää....!

• Pir

Aika karmealta tuntuisi, jos sänkyyn hypätään ilman muita vaiheita (ihastuminen, katseet, suudelmat ja sitä rataa). Ja vielä karmeammalta, jos kumpikan ei tunne vetovoiman hipaisuakaan toisiinsa. Testi ei tule onnistumaan. Kokemus voi olla pahanlainen pettymys. Niin, kyllä oman lesboutensa tunnistaa jo ennen kokeiluita. Silti alussa voidaan olla aika hämmentyneitä, kun totuus alkaa valjeta.

Mutta jos haluaa kokeilla ja kumpikin osapuoli tietää, mistä on kyse, niin mikäs, siitä vaan. Ymmärrän kyllä, että kokeilukohteena oleminen ottaa päähän, ei me mitään yleisiä koekaniineja olla. Tai liikuttuneen iloisia siitä kunniasta, että "päästään" sparrauskohteiksi. Mutta vannomatta paras, ehkä ehta lesbokin haluaa joskus kokeilla paremman puutteessa?

• Jukkis
        Pir kirjoitti:

Aika karmealta tuntuisi, jos sänkyyn hypätään ilman muita vaiheita (ihastuminen, katseet, suudelmat ja sitä rataa). Ja vielä karmeammalta, jos kumpikan ei tunne vetovoiman hipaisuakaan toisiinsa. Testi ei tule onnistumaan. Kokemus voi olla pahanlainen pettymys. Niin, kyllä oman lesboutensa tunnistaa jo ennen kokeiluita. Silti alussa voidaan olla aika hämmentyneitä, kun totuus alkaa valjeta.

Mutta jos haluaa kokeilla ja kumpikin osapuoli tietää, mistä on kyse, niin mikäs, siitä vaan. Ymmärrän kyllä, että kokeilukohteena oleminen ottaa päähän, ei me mitään yleisiä koekaniineja olla. Tai liikuttuneen iloisia siitä kunniasta, että "päästään" sparrauskohteiksi. Mutta vannomatta paras, ehkä ehta lesbokin haluaa joskus kokeilla paremman puutteessa?

Olin siinä iässä (17 v) epävarmaa omasta seksuaalisuudestani (olen mies ja homo) ja eräs opiskelukaverini oli kiinnostunut musta ja näytti jotian merkkejä mulle, että haluaa mua, mutten ole reagoinnut siihen merkkiin. Voi olla että olin epävarmaa itsestäni ja seurustelin erään tytön kanssa, se ei tunnu luonnistava joten lopetin seurustelua ja elin vähän aikaan vapaana miehenä.

Mutta 24 vuotiaana tiesin jo itsestäni ja sain kokea eka kertani miehen kanssa. Se tuntuu oikealta. ;) joten olen oikealla jäljillä että olen homo. Siitä ei ole mitään puhetta kokeilua liittyviin juttuihin. En edes ajattele että joo kokeilla miltä tuntuu olla miehen kanssa vaan miten se sujuu oikeesti miehen kanssa kun oo vähän epävarmaa omasta seksuaalisuudesta.

ihmettelin joita naisia tai miehiä jotka haluavat kokeilla sitä seksiä vastakkailta sukupuolelta.

Mielestäni ihminen tiedostaa automaattisesti omasta seksuaalisuudesta eikä tarvii ajatella josko kokeilen tuota mistä kiinnostuu tai kiihottuu...

• Jukkis
        Jukkis kirjoitti:

Olin siinä iässä (17 v) epävarmaa omasta seksuaalisuudestani (olen mies ja homo) ja eräs opiskelukaverini oli kiinnostunut musta ja näytti jotian merkkejä mulle, että haluaa mua, mutten ole reagoinnut siihen merkkiin. Voi olla että olin epävarmaa itsestäni ja seurustelin erään tytön kanssa, se ei tunnu luonnistava joten lopetin seurustelua ja elin vähän aikaan vapaana miehenä.

Mutta 24 vuotiaana tiesin jo itsestäni ja sain kokea eka kertani miehen kanssa. Se tuntuu oikealta. ;) joten olen oikealla jäljillä että olen homo. Siitä ei ole mitään puhetta kokeilua liittyviin juttuihin. En edes ajattele että joo kokeilla miltä tuntuu olla miehen kanssa vaan miten se sujuu oikeesti miehen kanssa kun oo vähän epävarmaa omasta seksuaalisuudesta.

ihmettelin joita naisia tai miehiä jotka haluavat kokeilla sitä seksiä vastakkailta sukupuolelta.

Mielestäni ihminen tiedostaa automaattisesti omasta seksuaalisuudesta eikä tarvii ajatella josko kokeilen tuota mistä kiinnostuu tai kiihottuu...

"ihmettelin joita naisia tai miehiä jotka haluavat kokeilla sitä seksiä vastakkailta sukupuolelta."

Tarkoitin päinvastaisesta asiasta elikä samalta sukupuolelta. :)

• Pir
        Pir kirjoitti:

Korjataan nyt sitten lisää. Kun heitin, että ehkä ehta lesbokin haluaa kokeilla paremman puutteessa, tarkoitin kyllä ehdottomasti halullista naiskohdetta, muu ei tullut edes mieleeni. Jos jollekin syntyi väärä käsitys.

• Seksi
        Pir kirjoitti:

Korjataan nyt sitten lisää. Kun heitin, että ehkä ehta lesbokin haluaa kokeilla paremman puutteessa, tarkoitin kyllä ehdottomasti halullista naiskohdetta, muu ei tullut edes mieleeni. Jos jollekin syntyi väärä käsitys.

Halullistapa hyvinnii, heh!

• Täyslesbo
        Jukkis kirjoitti:

"ihmettelin joita naisia tai miehiä jotka haluavat kokeilla sitä seksiä vastakkailta sukupuolelta."

Tarkoitin päinvastaisesta asiasta elikä samalta sukupuolelta. :)

Ne kokeilijat on bi-seksuaaleja.

Ei minulla ainakaan ole ollut tarvetta kokeilla seksiä miehen kanssa, kun en ole koskaan tuntenut mitään eroottista vetovoimaa miehiä kohtaan. Käsittääkseni on oltava jonkinlaista eroottista viehtymystä siihen ihmiseen, jonka kanssa seksiä harrastaa, ei siitä voi muuten nauttia.

• Täyslesbo
        Pir kirjoitti:

.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe