Autossani lämmitettävä tuulilasi eikö sen yhteydessä pitäisi olla lämmitettävät pesusuuttimet.Ainakin itsellä ei vettä tule lasille, vaikka aineen pakkaskestävyys on kunnossa ja neulalla vielä kokeilin nuo suuttimet, mutta ei.Eli onko näistä lämmitettävistä suuttimista mitään hyötyä, kun tuntuu jäätyvän ihan samalla lailla, kun niissäkin joissa ei tuota muka ole.
Eli voiko tuon jotenkin tarkistaa onko omassa autossa niitä ja miten sen toimivuuden voi varmistaa.Ja tästä ominaisuudesta ei kyllä näytä olevan mitään hyötyä.
Lämmitettävät pesusuuttimet ?
5
1278
Vastaukset
- hyötyä!
Ainakaan minä en vielä ole törmännyt toimivaan ratkaisuun.
- Mondeo stw
Omassa Monnessani on lämmitettävä tuulilasi,(trend) mutta en ole kuullut lämmitettävistä pesusuuttimista, pitäisikö tällaiset autossani olla ?!
- f-f
Minulla on 03 Ambiente, johon on jo tehtaalla asennettu lisävarusteeksi lämmitettävä tuulilasi. Pakettiin ovat ainakin tuolloin kuuluneet myös lämmitettävät pesusuuttimet. Ja minusta ne ovat näyttäneet ja tuntuneet toimivan. Konepellillä on suuttimien ympärillä sula alue huurteessa tai lumessa. Ja pesunestettä tulee jopa 10 asteen pakkasessa.
- toimii
Omassani -98 TD ovat ja toimivat hienosti. Jos muu konepelti on kostea, toiminnan näkee siitä, että suuttimien ympärillä kuivat läiskät.
- yleensä auttaa
Pesusuuttimien lämmittimet on tietääkseni ollut vakiona joka mallissa ihan mondeon alkumetreiltä saakka.
vanhemmissa malleissa ainakin on peruutusvalojen kanssa saman sulakkeen takana, mahdollisesti nykyisissäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971