Olen käynyt vuosi sitten bjj:n peruskurssin Espoon Takadossa ja pidin lajista kovasti. Ikää on kuitenkin kertynyt ja vammoja sen mukana. Kynnys jatkaa yleisiin reeneihin on korkea. Onko pääkaupunkiseudulla kunto painotteisia reenejä, jossa voisi reenata vanhempikin mies turvallisesti? Nuorempana reenasin judoa vuosia ja judon puolella on kuntopainotteisia reenejä, mutta bjj kiinnostaisi minua enemmän.
Kunto bjj
Hidas, mutta kankea
2
684
Vastaukset
- ...
mutta ainahan voi treenata kevyemmin!
- JanneM
Otappa yhteyttä Junttan ja palaa vain takaisin Takadon reenilöihin. Kyllä siellä voi mennä oman kuntonsa ja tahtinsa mukaan. Ei siellä mitään idiootteja ole.
Tai jos Takado ei jostain syystä sovi, niin ihan mikä tahansa BJJ-seura, niin pääset kyllä treenaamaan omien kykyjesi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702926
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91631- 991418
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069