Olen käynyt vuosi sitten bjj:n peruskurssin Espoon Takadossa ja pidin lajista kovasti. Ikää on kuitenkin kertynyt ja vammoja sen mukana. Kynnys jatkaa yleisiin reeneihin on korkea. Onko pääkaupunkiseudulla kunto painotteisia reenejä, jossa voisi reenata vanhempikin mies turvallisesti? Nuorempana reenasin judoa vuosia ja judon puolella on kuntopainotteisia reenejä, mutta bjj kiinnostaisi minua enemmän.
Kunto bjj
Hidas, mutta kankea
2
688
Vastaukset
- ...
mutta ainahan voi treenata kevyemmin!
- JanneM
Otappa yhteyttä Junttan ja palaa vain takaisin Takadon reenilöihin. Kyllä siellä voi mennä oman kuntonsa ja tahtinsa mukaan. Ei siellä mitään idiootteja ole.
Tai jos Takado ei jostain syystä sovi, niin ihan mikä tahansa BJJ-seura, niin pääset kyllä treenaamaan omien kykyjesi mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624539KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1633488Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?612827- 1482776
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492664- 241913
- 241791
- 301646
- 1741630
- 421332