Mikä on paras ja/tai hyvä luonnonsatama Porvoo - Hanko välillä, perustelu?
Paras luonnonsatama
13
6601
Vastaukset
- Sir BB
Siel on kotoni, ah siellä, ja naapuripaatin hernekeitot jos saan pilssistä niellä..
- on..
Siis missä ja mikä saari on Jagis? Kuulostaa hyvältä paikalta:)
- Sir BB
on.. kirjoitti:
Teukan ja a414:sen venepaikka tallinnan bordelleissa
- Jaakko
on.. kirjoitti:
"Jagis" on Kaunissaari silloin kun siellä on kaikenkarvaisia örveltäjiä. Tämä aika sattuu kun saarivahti lähtee pois. Aiemmin oli paljon keskustelua meluhaitoista kun Selänteen vene oli nähty siellä. Ilmeisesti oli juhlittu kovaäänisesti muita häiriten. Siitä viittaus Jakomäkeen.
- se paskapää
sir bb on siirtynyt tänne kun sai lempat purjehduspalstalta.
Tyyppi on imbesilli, välttäkää.
Pakonomainen tarve kirjoittaa roskaa! - hyvä paikka
Jaakko kirjoitti:
"Jagis" on Kaunissaari silloin kun siellä on kaikenkarvaisia örveltäjiä. Tämä aika sattuu kun saarivahti lähtee pois. Aiemmin oli paljon keskustelua meluhaitoista kun Selänteen vene oli nähty siellä. Ilmeisesti oli juhlittu kovaäänisesti muita häiriten. Siitä viittaus Jakomäkeen.
Kaunissaari on mielestäni hyvä paikka. Halpa satamamaksu (5€) ja niinä n. 10:nenä kertana (arkipäivänä) kun olen ollut, niin on ollut rauhallista (ajanjaksona satamavahti paikalla). Grillikatoksia, saunoja vuokrattavana jne. Olen tosin kuullut aika villejä juttuja etenkin juhannuksista, mutta kun itse olen viikonloput töissä ja viikot vapaana, niin ei ole kuin positiivisia kokemuksia kyseisestä paikasta (riippumatta siitä, mitä tällä palstalla kirjoitetaan).
- terminaali
Sinne mahtuu isompikin paatti
- Djup
Djupsöfladan on paras, siellä ei ole muita häiritsemässä.
- lienee
>Djupsöfladan on paras
Missäs se on? - laivuristi
lienee kirjoitti:
>Djupsöfladan on paras
Missäs se on?Se ei ole enään hiljainen ja rauhallinen paikka, jos sen sijainnin täällä kertoo.
- M37
vaikkapa Rödjanin lähiympäristöstä. Esim. Skedön - Långskärin itäkoillispuolelle jäävien pikkusaarten rantaan on hyvä rantautua. Suojainen paikka jossa pääsee saarten taakse peräaaltoja piiloon. Kaunista aluetta.
Mitä itse ehdotat?- mainsaill
noita nyt on aivan hirveesti, mutta paras on juuri tuossa ennen rödjän/miodermagen kohtaa bäröstä tulessa vasemmalla puolen väylää.ennen sitä kohtaa,kun merikarhut poikkeaa oikealle, niin poikkea sinä vasemmalle... .se modermagenin alue on aika kansoitettu,mutta suojainen tietysti.tuolla neuvomallani väylän etelän puoleisellä osuudella on rauhallisempaa.siellä on pieniä saaria,joissa jumalattoman syviä rantoja.
- on..
paras luonnonsatama, sillä on paras leirityä ja paras meno!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917