Pitääkö oinaille sanoa kaikki suoraan ettei saa esim. yhtään ujostella?Varsinkin oinasmiehet?
Joku joka tietää tämän
yksHeidivaan
2
698
Vastaukset
- pantse82
jepulis..oon 24-vee oinasmies ja ite ainakin koen asian niin että pitää sanoo.kaippa se riippuu vähä siitä millanen ihminen muuten on.kannattaa kokeilla.mulle ainakin saa sanoo nii suoraan ku vaa pystyy,enkä ota itteeni.
- NaisOinas
Itse ainakin vihaan kiertelyä ja kaartelua. Ja sitä, että aloittaa, mutta ei saa sanottua loppuun. Suoraan vaan kaikki päin naamaa. Luulisin, että oinasmiehet haluavat samaa, kun miehethän ylipäätään yleensä haluavat, ettei asioita vihjailla, vaan sanotaan suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614208KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152772Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452262Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291923- 241843
- 281566
- 171420
- 761405
- 1461314
- 311178