Olen kuullut että aika moni epilääke sisältää mieshormoneja? Onko kellään näistä kokemuksia tai tietääkö kukaan mikä näistä sisältää itselläni on muutenkin hormoni häiriöitä niin en kaipaisi enään mieshormoneja :)
Kiitos kaikille jo etukäteen.
Jaksamisia.
epi lääkkeistä ..
5
627
Vastaukset
pitää paikkansa.
Katsoppa tuolta lisää:
www.glaxosmithkline.fi/asiakaspalvelu/potohjeet/epil_nainen.pdf
Ainoa asia mikä siellä viittaa mieshormooneihin on
SHBG (sex hormone binding globuline) jota naisilla ei taida olla.
T. Artsi- timanttimies
lisää kyllä karvankasvua
- sauvatar
Joskus on ollut puhetta siitä miten
jotkut lääkkeet kyllä vaikuttaa liika karvoitukseen ym. miehisiin piirteisiin.
En kyllä nyt jaksa kunnolla muistaa,
mutta oletan että jotain perää tossa
on ja jotkut lääkkeet sisältävät
mieshormoneja
vai miten se alku kysymys menikään.
Tässä tää muisti taas tökkii,
sori kaikille.
- timanttimies
härmäs on satanu lunta,tuli eile reippaasti,plussan puolella on lämpöki käyny,joo täs valvoskelen,noi merilevätabut valvottaa
- Eräänlainen.enkeli
Juu täälläkin on satanut aika kiitettävästi.
Selvitä koitan tässä päivä kerrallaan juossut lääkärissä ja kuvauksissa että labrassa, kohta oon kuivan kesän orava jos ne meinaa viel paljonkin ottaa näytteitä :) olen huomannut että stressi laukaisee mulla aika nopeesti kohtauksen. Yrittänyt olen etten paljon stressais mut tuntuu et turhaan. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2897476Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on523929PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23438Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723171Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1142844"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin382644IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492508Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.532263- 682043
- 991911