Olen kuullut että aika moni epilääke sisältää mieshormoneja? Onko kellään näistä kokemuksia tai tietääkö kukaan mikä näistä sisältää itselläni on muutenkin hormoni häiriöitä niin en kaipaisi enään mieshormoneja :)
Kiitos kaikille jo etukäteen.
Jaksamisia.
epi lääkkeistä ..
5
621
Vastaukset
pitää paikkansa.
Katsoppa tuolta lisää:
www.glaxosmithkline.fi/asiakaspalvelu/potohjeet/epil_nainen.pdf
Ainoa asia mikä siellä viittaa mieshormooneihin on
SHBG (sex hormone binding globuline) jota naisilla ei taida olla.
T. Artsi- timanttimies
lisää kyllä karvankasvua
- sauvatar
Joskus on ollut puhetta siitä miten
jotkut lääkkeet kyllä vaikuttaa liika karvoitukseen ym. miehisiin piirteisiin.
En kyllä nyt jaksa kunnolla muistaa,
mutta oletan että jotain perää tossa
on ja jotkut lääkkeet sisältävät
mieshormoneja
vai miten se alku kysymys menikään.
Tässä tää muisti taas tökkii,
sori kaikille.
- timanttimies
härmäs on satanu lunta,tuli eile reippaasti,plussan puolella on lämpöki käyny,joo täs valvoskelen,noi merilevätabut valvottaa
- Eräänlainen.enkeli
Juu täälläkin on satanut aika kiitettävästi.
Selvitä koitan tässä päivä kerrallaan juossut lääkärissä ja kuvauksissa että labrassa, kohta oon kuivan kesän orava jos ne meinaa viel paljonkin ottaa näytteitä :) olen huomannut että stressi laukaisee mulla aika nopeesti kohtauksen. Yrittänyt olen etten paljon stressais mut tuntuu et turhaan. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892548Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411431Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641182Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73953- 56949
- 45827
- 63819
- 61815