kumpaa suosittelette? Mulla todettiin tänään kolmella plussalla hiivatulehdus ja menen illalla apteekkiin. Kumpi olisi parempi/tehokkaampi?
Canesten vai Gyno-Daktarin?
4
5257
Vastaukset
- hyviä..
lähinnä "makukysymys" kumpaa haluaa käyttää. canestenissa on saatavana yhden päivän hoito 500mg:lla puikolla ja on ns. "kuiva puikko" ja gyno-daktarin on kolmen päivän hoito á 400mg:n puikko ja on ns. "rasvainen puikko". eli toisin sanoen: jos limakalvot kovin ärtyneet ja kuivat niin itse ainakin on tuonut helpotusta nopeammin tuo daktarin koska puikko on rasvaisempi koostumukseltaan ja "voitelee" limakalvoja tehokkaammin. mutta kumpikin sen hiivan parantaa. daktarin taisi olla muistaakseni pari euroa halvempaa kuin canesten.
mulla semmone muistikuva että gynodaktarinia ei suositella r.oleville, mutta kysy se apteekista. Ja sitä asetinta ei saa käyttää, laitat vaan sormella. Itsellä kans vähä kutissu ja nyt muutaman 3 pv käyttäny, ni kutina hävis.
- daktarinia...
***** kirjoitti:
mulla semmone muistikuva että gynodaktarinia ei suositella r.oleville, mutta kysy se apteekista. Ja sitä asetinta ei saa käyttää, laitat vaan sormella. Itsellä kans vähä kutissu ja nyt muutaman 3 pv käyttäny, ni kutina hävis.
itse asiassa on juurikin se lääke, minkä lääkärikin on reseptillä mulle laittanut useamman kerran. muistaakseni se oli trosydia kun ei raskausaikana suositella, johtunee varmaan siitä ettei kokemuksia siitä ole niin paljon kuin daktarinista ja canestenista.
- AnniinA
daktarinia... kirjoitti:
itse asiassa on juurikin se lääke, minkä lääkärikin on reseptillä mulle laittanut useamman kerran. muistaakseni se oli trosydia kun ei raskausaikana suositella, johtunee varmaan siitä ettei kokemuksia siitä ole niin paljon kuin daktarinista ja canestenista.
apteekista hakemassa canesten 200mg eli sen 3 pvän satsin. Olisin ottanut sen yhden päivän satsin muta apteekkari oli sitä mieltä että kannattaa ottaa toi 3pvän satsi ettei tule liian iso pitoisuus tuonne alapäähän kerralla. Uskoin sit sen ja ostin miedompaa ja pitemmän kuurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161