SKODA FELICIA COMBI 1,9 D LX

steyewtyrtbrstb

vikoja, kulutus, ym. kokemuksia ?
uskaltaako ostaa, kilometrejä tulee ihan kiitettävästi ...

7

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vikoja

      Luetteloida. Sheriffi siivoaa sellaset viestit äkkiä pois, joskin silloin tällöin tänne putkahtaa lista, joka sisältää aikamoisen määrän skodan tyyppivikoja, joskin sekin poistuu suhteellisen nopsaan.

      Jos kilometrejä tulee kiitettävästi, niin... no eipä mitään, päättele ja päätä itse.

      • kirjoitus.

        Kysymys ei ole normaalien vikojen listojen siivoamisesta, mutta kuka nyt joka päivä viitsii samoja listoja tässä katsella? Ne viat jotka todella joku on kokenut, kaikki sietää ilman isompia rutinoita, ovat olleet sen verran kohtuullisia. Sitten on vielä erikseen ne musta tuntuu -vikalistat ja puhdas palstantäyttömania. Järki käteen niin aika moni ostaa näitä yleisempiä Skodan malleja.


      • steyewtyrtbrstb
        kirjoitus. kirjoitti:

        Kysymys ei ole normaalien vikojen listojen siivoamisesta, mutta kuka nyt joka päivä viitsii samoja listoja tässä katsella? Ne viat jotka todella joku on kokenut, kaikki sietää ilman isompia rutinoita, ovat olleet sen verran kohtuullisia. Sitten on vielä erikseen ne musta tuntuu -vikalistat ja puhdas palstantäyttömania. Järki käteen niin aika moni ostaa näitä yleisempiä Skodan malleja.

        tässä ajattelin kysellä, kun ei ole kokemusta skodasta ollenkaan


      • keskustellaan

        Jokainen voi kyllä itse nähdä vaikka parin eka sivun aiheista, että vikoja ja ongelmia käsitellään ja ne pysyvät palstalla. Asiallinen keskustelu edellyttää, että ei puhuta mistään toisen käden tiedoista vaan esim. ihan omakohtaisesti koetuista ongelmista, jolloin tänne ei millään normaaliautolla tarvise heittää vaikka 15-kohtaista listausta.


      • steyewtyrtbrstb kirjoitti:

        tässä ajattelin kysellä, kun ei ole kokemusta skodasta ollenkaan

        Eipä mitään perusvikoja voi sanoa olevan.
        Vioiksihan ei voi laskea kulutusosien vaihtoa,niinkuin alapallonivelet, kesti noin 150 tuh,samoin kuin vetonivelten suojakumit, minkä taas johti vetonivelen vaihtoon(oma syy,olis pitänyt tsekata gummit useemmin).Jarrut eteen ja taakse,hehkutulpat,kojetaulun valot.Siinä ne tais olla suurinpiirtein kaikki.
        Öljyjä ei tarvinnut lisäillä 10 tonnin vaihtovälillä.
        Naftaa meni noin 5,5 sadalla raskaalla jalalla.
        Kilometrejä kertyi 99 malliin 250 tuh,kunnes nyt keväällä vaihdoin uuteen Tdi Fabiaan.
        Kyllä huolletulla ja muutenkin hyvinpidetyllä Fellulla pääsee mutkaista tietä näkymättömiin.


    • seuraavat viat:

      Felician "tyyppivikoja":
      - Takaikkuna vuotaa => takaluukku ruostuu
      - Tuulilasi halki laidsta toiseen (tiivistelasi!)
      - Vaihdelaatikko ääntää viitosella. Tähän oli joku korjausehdotus?

      Itselläni lisäksi:
      - Sarannatapit kuluneet (edellisen jäljiltä)
      - Moottorin puslat väljät

      Itsellänikin kilometrejä tulee "kiitettävästi", joten mitä väliä jos Feliciassa on pikkuvikoja.

      • Jetti

        Jos Felician viitosvaihde alkaa vinkua, niin viitos vaihteen hammaspyörien kiinnitysakselin lukitusmutteri löystynyt !
        Koppa auki, avaa lukitus ja kiristys riittää. Muista lukitus ! Näin se toimii !
        Mutteri löystyy, jos ajelee vitosella alle 80 nopeuksia ! Ei ole suunniteltu alle 80 km nopeusille!
        Muista! Öljyvuoto, siirtäjän akselin tefan tarkistus !
        Jos on menny kierteet niin se on jo isompi juttu !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe