Voi surku, halloweenjuhlat ovat ohi tältä vuodelta! Meillä oli naamiaiset perjantaina ja kaikki sujui oikein hyvin. Asut paranevat vuosi vuodelta, meillä oli kaikenlaisia noitia ja urheilijoita, jedi valomiekkoineen, vanki ja naispaholainen sekä muita pahojahenkiä...
Noutopöydässä oli tällä kaudella uutuuksia. Kokeilin mm. paahdettuja kurpitsansiemeniä ja kurpitsakeittoa kovertamastani koripallon kokoisesta kurpitsasta, ja tein myös sellaisen kissanvessakakun. Muokkasin ohjetta siten, että pohjalla oli kaksi kaakaokääretorttupohjaa, joiden välissä oli triflemäisesti aprikoosisose ja vaniljakastike. Päällikerroksesta sain hiekan näköistä värjäämällä hieman useilla karamelliväreillä vaniljacremevaahtoa, johon sekoitin rahkaa ja dominokeksin muruja (vrt. helppo tiramisuversio). Pätkisluikeroiden lisäksi laitoin koristeeksi muovikärpäsiä, ja vieraita ällötti sopivasti. Toki monilla vieraillakin oli tuliaisia "kekrin sadonkorjuupöytään".
Ohjelman järjestäminen oli vaativinta. Halloweenvisan ja outojen esineiden tunnustelun lisäksi en oikein keksinyt muuta kuin näyttää lyhyitä kauhufilmejä. Vieraat kyllä viihtyivät silti pikkutunneille asti.
Suuret kiitokset teille kaikille, jotka tällä palstalla olette antaneet mahtavia koristelu- ja tarjoamisvinkkejä!
Mitenkäs teillä muilla juhlat sujuivat?
Ohi on
1
534
Vastaukset
- piiroo
Hei!
Juhlat alkoivat tavalliseen tapaan vauhdikkaasti, kun 45 minuuttia ennen vieraiden tuloa keittiön allas meni tukkoon ja "Lordi" sai kaivautua tiskipöydän alle. Kuntoon saatiin 10 minuuttia ennen H-hetkeä eli pisti aikataulut vähän sekaisin ja unohdin taas ottaa kuvia koristelusta ja asuista ennen juhlia.
Juhlissa ei aikuisilla ollut mitään erikoista ohjelmaa, sitä ilmaantui ihan omasta takaa... Nuoriso teki jotain neidin huoneessa ja välillä vaelsivat naapuriin (heidätkin oli kutsuttu).
Aivokakku sai ansaitsemansa huomion samoin muutkin tarjottavat, loppuivatkin vähän kesken. Juomaa kului ja muistaisin menneeni nukkumaan joskus 4:n aikaan. Nuoriso oli hereillä 8 asti...
Nyt ihan harmittaa kun juhlat ovat taas ohi ja odotettava 50 viikkoa seuraavia. Ehdotinkin miehelleni, että ensivuonna voisimme järjestää kahdet juhlat, mutta minut teilattiin täysin, pyh! Mutta onneksi vuosi aikaa pehmitykseen.
Nyt alan lopettelemaan tällä palstalla käynnin tältä vuodelta, ehkä, ja toivotan kaikille oikein hyvää joulun odotusta!
t. PiiRoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437