Ohi on

Täti

Voi surku, halloweenjuhlat ovat ohi tältä vuodelta! Meillä oli naamiaiset perjantaina ja kaikki sujui oikein hyvin. Asut paranevat vuosi vuodelta, meillä oli kaikenlaisia noitia ja urheilijoita, jedi valomiekkoineen, vanki ja naispaholainen sekä muita pahojahenkiä...

Noutopöydässä oli tällä kaudella uutuuksia. Kokeilin mm. paahdettuja kurpitsansiemeniä ja kurpitsakeittoa kovertamastani koripallon kokoisesta kurpitsasta, ja tein myös sellaisen kissanvessakakun. Muokkasin ohjetta siten, että pohjalla oli kaksi kaakaokääretorttupohjaa, joiden välissä oli triflemäisesti aprikoosisose ja vaniljakastike. Päällikerroksesta sain hiekan näköistä värjäämällä hieman useilla karamelliväreillä vaniljacremevaahtoa, johon sekoitin rahkaa ja dominokeksin muruja (vrt. helppo tiramisuversio). Pätkisluikeroiden lisäksi laitoin koristeeksi muovikärpäsiä, ja vieraita ällötti sopivasti. Toki monilla vieraillakin oli tuliaisia "kekrin sadonkorjuupöytään".

Ohjelman järjestäminen oli vaativinta. Halloweenvisan ja outojen esineiden tunnustelun lisäksi en oikein keksinyt muuta kuin näyttää lyhyitä kauhufilmejä. Vieraat kyllä viihtyivät silti pikkutunneille asti.

Suuret kiitokset teille kaikille, jotka tällä palstalla olette antaneet mahtavia koristelu- ja tarjoamisvinkkejä!

Mitenkäs teillä muilla juhlat sujuivat?

1

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiroo

      Hei!
      Juhlat alkoivat tavalliseen tapaan vauhdikkaasti, kun 45 minuuttia ennen vieraiden tuloa keittiön allas meni tukkoon ja "Lordi" sai kaivautua tiskipöydän alle. Kuntoon saatiin 10 minuuttia ennen H-hetkeä eli pisti aikataulut vähän sekaisin ja unohdin taas ottaa kuvia koristelusta ja asuista ennen juhlia.

      Juhlissa ei aikuisilla ollut mitään erikoista ohjelmaa, sitä ilmaantui ihan omasta takaa... Nuoriso teki jotain neidin huoneessa ja välillä vaelsivat naapuriin (heidätkin oli kutsuttu).

      Aivokakku sai ansaitsemansa huomion samoin muutkin tarjottavat, loppuivatkin vähän kesken. Juomaa kului ja muistaisin menneeni nukkumaan joskus 4:n aikaan. Nuoriso oli hereillä 8 asti...

      Nyt ihan harmittaa kun juhlat ovat taas ohi ja odotettava 50 viikkoa seuraavia. Ehdotinkin miehelleni, että ensivuonna voisimme järjestää kahdet juhlat, mutta minut teilattiin täysin, pyh! Mutta onneksi vuosi aikaa pehmitykseen.

      Nyt alan lopettelemaan tällä palstalla käynnin tältä vuodelta, ehkä, ja toivotan kaikille oikein hyvää joulun odotusta!

      t. PiiRoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe