Vain suomalaisia simputetaan

Pauli Ojanpää

Kyllä" tai "ei" riittää vastaukseksi pakkoruotsikysymyksessä. Jos et ole meidän puolellamme olet meitä vastaan.

Minä olen vannonut pari kertaa ja on aika homma lunastaessa lupauksia. Menee loppuikä, mutta ainakin tekemistä riittää. Lopuksi olen onnellinen, että valitsin siviilipalveluksen armeijan sijasta ja olen omistanut vapaa-aikani pakkoruotsin vastustukselle.

Jos sinulla on nuoruudesta ikäviä muistoja tai vaikka olet jostain syystä mennyt armeijaan siviilipalveluksen sijasta tuntuu että mikään ei ota sujuakseen. Silti voit käyttää senkin ajan pakkoruotsin vastustamiseen. Sateinen syyspäivä, tyhmiä väsyneitä juttuja, nokkimisjärjestystä jne... muista että ei esimiehesi armeijassa tiedä taustaasi ja heidän on kaikkia kohtaan oltava kovapuheinen. Intissä puku ja varustejutuilla ajatellaan eniten miten sinä saisit säilyttää henkesi. Ylimääräistä kamaa ei pahemmin kannata ottaa mukaan. Sama pakkoruotsin vastustuksessa, joka oli työtäni siviilipalvelusaikanani. Asioita tehdään inhottavasti joskus individuaalisessa (yksilökeskeisesä) maailmassa silti samalla tavalla. Jota myös trenditietoiset ymmärtää.

Kivääri ruotsin kirja teltassa voi ollakin tilanteen tullessa kaverin käytössä. On kiire välillä. Joskus joudut katsomaan nopeasti tilanteen ja heittään oman rynnäkkökiväärisi kaverille. Ite sitten sekunnin murto-osassa otettava puukko ja purkinavaaja, jotta saat ananaspurkkisi auki. Esimies juuri huutanut tauon, jonka voit käyttää pakkoruotsin vastaisten ohjeiden antamiseen..

Kovan kuoren alla he välittävät ja he ovat aina sinun vierelläsi eivätkä pistä sinua koskaan tilanteeseen, mihin ei itse olisi valmis menemään. Jos entisiä tupakavereita tulee sotkussa /reservissä vastaan, he ovat muuttuneet yleensä tyhmien juttujen puhujista fiksuiksi miehiksi/naisiksi, joita elämä on kasvattanut puhumasta pelkkiä pakkoruotsia puoltavia juttuja.

Oletpa vaikka ruotsinkielinen aatelislapsi siivosyntisestä avioliitto- perheestä sinun on päästävä eroon pakkoruotista. Tämä ei ole Lucasin haavemaailma, vaan totista totta.

Kaikki riippuu pakkoruotsin poistumisesta, uskotko?

Tämä on samalla voltti lampaiksi tekeytyvien pakkoruotsittaja-susien taakse ja joskus kohteliasta odottaa niiten kääntymistä ennenkuin sivallat valomiekallasi niiltä hampaat suusta. Sinulla voi olla salainen sopimus tekari-kauppiaiden kanssa mutta POIS SE. Älä missään nimessä rahasta myy aatettamme. Tämä myös erittäin hyvä torjunta vihollisen vartijarobottien säteitä /rahan-ahneita levy-yhtiöitä vastaan.

Mitään et pakkoruotsista hyödy, vaikka olisit kattonu esim.ruotsalaisia viikinkileffoi. Minä en ainakaan ole koskaan kattonu. Niissä leffoissa ketsuppi lentää ja sitten kun tulee paha paikka kutsutaan paikalle suomalaiset hakkapeliitat.

Netissä harjoitellessasi valomiekkailua valon nopeus on raja, ja tositilanteessa ulkona äänen nopeus on 330 m/s . Olen saanut tämän kaiken sitä paitsi, kun jätin armeijan käymättä. Nyt on yhdentekevää, osuuko minuun, sillä olen aina siviilissä. Pakkoruotsin vastainen sana jää elämään. Ainakin jollekin. Toimii näköjään. Kirjotus-taitokin on kiva keksintö.

Täällä netissä voit rauhassa katsoa pakkoruotsittajan sinua kohti lentävän säteen tulokulman ja ohjata sen valomiekallasi vaikkapa sivussa olevaa ruotsalaisten vihollisroboa kohti tai suoraan takasin.

HUOM :Suomenruotsalainen ei ole vihollinen vaan ruotsinkieli täytyy ajaa hänestä pois. Tämä siksi että pakkoruotsittajat ei pystyisi siten käytämään ihmistä kilpenään.

Pauli Ojanpää

Järjestelmäasiantuntija
Jyväskylä

1

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eturintamassa

      ...että aina arvostellaan kovasti sitä, mitä EI ole itse kokenut!!

      Kuulopuheilla (kavereiden/vast.) kannattaakin puhua kovalla rintaäänellä.

      Onnea valitsemallesi uralle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe