Vain suomalaisia simputetaan

Pauli Ojanpää

Kyllä" tai "ei" riittää vastaukseksi pakkoruotsikysymyksessä. Jos et ole meidän puolellamme olet meitä vastaan.

Minä olen vannonut pari kertaa ja on aika homma lunastaessa lupauksia. Menee loppuikä, mutta ainakin tekemistä riittää. Lopuksi olen onnellinen, että valitsin siviilipalveluksen armeijan sijasta ja olen omistanut vapaa-aikani pakkoruotsin vastustukselle.

Jos sinulla on nuoruudesta ikäviä muistoja tai vaikka olet jostain syystä mennyt armeijaan siviilipalveluksen sijasta tuntuu että mikään ei ota sujuakseen. Silti voit käyttää senkin ajan pakkoruotsin vastustamiseen. Sateinen syyspäivä, tyhmiä väsyneitä juttuja, nokkimisjärjestystä jne... muista että ei esimiehesi armeijassa tiedä taustaasi ja heidän on kaikkia kohtaan oltava kovapuheinen. Intissä puku ja varustejutuilla ajatellaan eniten miten sinä saisit säilyttää henkesi. Ylimääräistä kamaa ei pahemmin kannata ottaa mukaan. Sama pakkoruotsin vastustuksessa, joka oli työtäni siviilipalvelusaikanani. Asioita tehdään inhottavasti joskus individuaalisessa (yksilökeskeisesä) maailmassa silti samalla tavalla. Jota myös trenditietoiset ymmärtää.

Kivääri ruotsin kirja teltassa voi ollakin tilanteen tullessa kaverin käytössä. On kiire välillä. Joskus joudut katsomaan nopeasti tilanteen ja heittään oman rynnäkkökiväärisi kaverille. Ite sitten sekunnin murto-osassa otettava puukko ja purkinavaaja, jotta saat ananaspurkkisi auki. Esimies juuri huutanut tauon, jonka voit käyttää pakkoruotsin vastaisten ohjeiden antamiseen..

Kovan kuoren alla he välittävät ja he ovat aina sinun vierelläsi eivätkä pistä sinua koskaan tilanteeseen, mihin ei itse olisi valmis menemään. Jos entisiä tupakavereita tulee sotkussa /reservissä vastaan, he ovat muuttuneet yleensä tyhmien juttujen puhujista fiksuiksi miehiksi/naisiksi, joita elämä on kasvattanut puhumasta pelkkiä pakkoruotsia puoltavia juttuja.

Oletpa vaikka ruotsinkielinen aatelislapsi siivosyntisestä avioliitto- perheestä sinun on päästävä eroon pakkoruotista. Tämä ei ole Lucasin haavemaailma, vaan totista totta.

Kaikki riippuu pakkoruotsin poistumisesta, uskotko?

Tämä on samalla voltti lampaiksi tekeytyvien pakkoruotsittaja-susien taakse ja joskus kohteliasta odottaa niiten kääntymistä ennenkuin sivallat valomiekallasi niiltä hampaat suusta. Sinulla voi olla salainen sopimus tekari-kauppiaiden kanssa mutta POIS SE. Älä missään nimessä rahasta myy aatettamme. Tämä myös erittäin hyvä torjunta vihollisen vartijarobottien säteitä /rahan-ahneita levy-yhtiöitä vastaan.

Mitään et pakkoruotsista hyödy, vaikka olisit kattonu esim.ruotsalaisia viikinkileffoi. Minä en ainakaan ole koskaan kattonu. Niissä leffoissa ketsuppi lentää ja sitten kun tulee paha paikka kutsutaan paikalle suomalaiset hakkapeliitat.

Netissä harjoitellessasi valomiekkailua valon nopeus on raja, ja tositilanteessa ulkona äänen nopeus on 330 m/s . Olen saanut tämän kaiken sitä paitsi, kun jätin armeijan käymättä. Nyt on yhdentekevää, osuuko minuun, sillä olen aina siviilissä. Pakkoruotsin vastainen sana jää elämään. Ainakin jollekin. Toimii näköjään. Kirjotus-taitokin on kiva keksintö.

Täällä netissä voit rauhassa katsoa pakkoruotsittajan sinua kohti lentävän säteen tulokulman ja ohjata sen valomiekallasi vaikkapa sivussa olevaa ruotsalaisten vihollisroboa kohti tai suoraan takasin.

HUOM :Suomenruotsalainen ei ole vihollinen vaan ruotsinkieli täytyy ajaa hänestä pois. Tämä siksi että pakkoruotsittajat ei pystyisi siten käytämään ihmistä kilpenään.

Pauli Ojanpää

Järjestelmäasiantuntija
Jyväskylä

1

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eturintamassa

...että aina arvostellaan kovasti sitä, mitä EI ole itse kokenut!!

Kuulopuheilla (kavereiden/vast.) kannattaakin puhua kovalla rintaäänellä.

Onnea valitsemallesi uralle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe