painoarvioita?

RV24

Minkälaisia painoarvioita ootte saanu näillä viikoilla vauvoistanne? Olis kiva vertailla.

7

799

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melonikas

20 =274g (rakenne ultran mukaan vastas paria viikkoa pienempää=kontrolleihin)

24 =612g
      26 5 =860g
      28 2 =1095g

eli pieni ja siro vauva tulossa,keskivartalo kaikista eniten "jätättä" viikoihin nähden ja muutenkin hiukka pienempi,mutta näin oli esikoinenkin.(minä myös olen pieni ja lyhyt)
      helpostihan sitä joutuu tarkkailtavaksi.

• =((

ultrassa sanottiin että laskettuaika on sama..mutta painoarviota ei kerrottu..Lukeeko se neuvolakortissa??

olen viikolla 23 2.

• sanna34

20 1 347gr
        31 1 1790gr
        37 4 2738gr

• RV24
        =(( kirjoitti:

ultrassa sanottiin että laskettuaika on sama..mutta painoarviota ei kerrottu..Lukeeko se neuvolakortissa??

olen viikolla 23 2.

katottiin ultrassa se painoarvio,eikai sitä muuten selville saakaan. Nyt vasta ekan kerran kuulinkin mitä luokkaa se on. Mulla ei ihan täynnä ole 24 vkoa
        ja vaavin painoarvio oli 520g.

• oo koskaan
        =(( kirjoitti:

olen viikolla 23 2.

sanottu vielä tähän mennessä..vkoja nyt 27 4..ajattelin kyllä kysästä 2 vkon päästä kun ultra..tähän mennessä sanottu että liian aikasta tehä painoarvioo??!!

• Kävin rv 26 1 lääkärineuvolassa ja lääkäri sanoi, että lapsi on syntyessään arviolta 3,5-3,6kg. Koskaan ei ole sanottu, paljonko sikiö painaa sillä hetkellä.

• susa

rakenneultrassa rv 23, että 600 g ja viikon verran on isomman kokoinen :-)
      toivottavasti lopussa ei olisi kauheasti päälle 4 kiloa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      57
      2410
    2. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      66
      2303
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      154
      2006
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1885
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      132
      1679
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      57
      1250
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1231
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1125
    9. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      152
      1062
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      921
    Aihe