Miten mahdoton tehtävä on päästä läpi kemian perusopinnot(25 op)sivuaineopiskelijalle,jos on käynyt lukiossa vain yhden kurssin kemiaa? Tietämys kemiasta teoriassa ja käytännössä nolla.
Kemian perusopinnot!!!
5
1247
Vastaukset
- morororoo
kyllä kai nyt jotain pohjaa täytyis olla jos perusopintoja rupee tekemään. menee varmaan muuten aika vaikeeks, ellet sitten oo joku superälykäs lapsinero-Einstein-CondoleezaRice.
- mahdotonta
Aikoinaan (-98) kun kävin kemian perusopinnot, niin eka kurssi oli vain lukion kemian kertaus. Sen jälkeen perusopinnoissa oli vielä pari muuta luentokurssia ja labrahommia pari kurssia.
Eli jos jaksat ottaa asian edes kohtuullisella vakavuudella, niin ei perusopintojen suorittamisen pitäisi olla mikään mahdoton asia. Perusopintokurssithan pitäisi aina tehdä niin 'yksinkertaisiksi' että ne voi suorittaa ilman edeltäviä opintoja. - Juuri suorittamassa
Kyllä se on mahdollista. Työtä se tulee tuottamaan varsinkin ensimmäisessä kurssissa.
- sivukemisti
Mikä on pääaineesi?
Itse olen suorittamassa approa tällä hetkellä ja 3 kurssia on jo kunnialla läpi. Lukiossa kävin vain pakollisen kurssin. Mielestäni lukion kemia eroaa ja siellä asioita käsitellään mielestäni melko eri, pinnallisemmalla tavalla.
Opiskelu on aikaa vievää mutta oppimateriaalit ovat hyviä ja itse olen ainakin kokenut ymmärtäväni asiat niiden avulla, vaikka pohjatietoja ei paljoa ollutkaan. - Dulle
sivukemisti kirjoitti:
Mikä on pääaineesi?
Itse olen suorittamassa approa tällä hetkellä ja 3 kurssia on jo kunnialla läpi. Lukiossa kävin vain pakollisen kurssin. Mielestäni lukion kemia eroaa ja siellä asioita käsitellään mielestäni melko eri, pinnallisemmalla tavalla.
Opiskelu on aikaa vievää mutta oppimateriaalit ovat hyviä ja itse olen ainakin kokenut ymmärtäväni asiat niiden avulla, vaikka pohjatietoja ei paljoa ollutkaan.Aloitan geologian opinnot Helsingissä ensi syksynä. Jospa tässä saisi hieman itseopiskeltua kemiaa ennenkuin ne kurssit alkavat, niin varmaan sitten helpottaa ainakin perusopintojen aloittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768