Miten mahdoton tehtävä on päästä läpi kemian perusopinnot(25 op)sivuaineopiskelijalle,jos on käynyt lukiossa vain yhden kurssin kemiaa? Tietämys kemiasta teoriassa ja käytännössä nolla.
Kemian perusopinnot!!!
5
1272
Vastaukset
- morororoo
kyllä kai nyt jotain pohjaa täytyis olla jos perusopintoja rupee tekemään. menee varmaan muuten aika vaikeeks, ellet sitten oo joku superälykäs lapsinero-Einstein-CondoleezaRice.
- mahdotonta
Aikoinaan (-98) kun kävin kemian perusopinnot, niin eka kurssi oli vain lukion kemian kertaus. Sen jälkeen perusopinnoissa oli vielä pari muuta luentokurssia ja labrahommia pari kurssia.
Eli jos jaksat ottaa asian edes kohtuullisella vakavuudella, niin ei perusopintojen suorittamisen pitäisi olla mikään mahdoton asia. Perusopintokurssithan pitäisi aina tehdä niin 'yksinkertaisiksi' että ne voi suorittaa ilman edeltäviä opintoja. - Juuri suorittamassa
Kyllä se on mahdollista. Työtä se tulee tuottamaan varsinkin ensimmäisessä kurssissa.
- sivukemisti
Mikä on pääaineesi?
Itse olen suorittamassa approa tällä hetkellä ja 3 kurssia on jo kunnialla läpi. Lukiossa kävin vain pakollisen kurssin. Mielestäni lukion kemia eroaa ja siellä asioita käsitellään mielestäni melko eri, pinnallisemmalla tavalla.
Opiskelu on aikaa vievää mutta oppimateriaalit ovat hyviä ja itse olen ainakin kokenut ymmärtäväni asiat niiden avulla, vaikka pohjatietoja ei paljoa ollutkaan. - Dulle
sivukemisti kirjoitti:
Mikä on pääaineesi?
Itse olen suorittamassa approa tällä hetkellä ja 3 kurssia on jo kunnialla läpi. Lukiossa kävin vain pakollisen kurssin. Mielestäni lukion kemia eroaa ja siellä asioita käsitellään mielestäni melko eri, pinnallisemmalla tavalla.
Opiskelu on aikaa vievää mutta oppimateriaalit ovat hyviä ja itse olen ainakin kokenut ymmärtäväni asiat niiden avulla, vaikka pohjatietoja ei paljoa ollutkaan.Aloitan geologian opinnot Helsingissä ensi syksynä. Jospa tässä saisi hieman itseopiskeltua kemiaa ennenkuin ne kurssit alkavat, niin varmaan sitten helpottaa ainakin perusopintojen aloittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191