listaa siinä joku innokas tarjoaa luettavaksi. Onhan se hyvä, että näemme miten takatuuppari-Skoda on menestynyt. Sanoisin että yllättävän hyvin. On siihen varmaan jo kommentoitu tuohon allaolevaankin värssylistaan.
Liki kaksikymmentä vuotta vanhaa
2
498
Vastaukset
- tekniikkaan,
ei tule niin helposti vikoja. Esimerkiksi kuinka monta kertaa sinulla on pyörän pumppu hajonnut? Sama se on vähän näissä halpa-autoissa, kuten Skoda. Silti ihmettelen miten niissä silti voi olla vikoja noin paljon kun tekniikaltaan yhden piirin ihmeitä.
aikoinaan, ei muilla merkeilläkään ollut mitään erityistä vastinetta. Tuupparin kompastushan oli kuten tunnettua, huono anturi syylärissä ja hidas flektin toiminta, pitkillä putkilla ei voinut noiden edellisten pettäessä jäähdytystä löytyä riitävän nopeasti. Huolellinen seuranta kyllä piti senkin kunnossa. Nyky-Skodasta taas puhuttaessa yksinkertaista tekniikkaa on yhtä vaikea löytää kuin ABS :ättömiä jarruja mistään merkistä. Mikä lienee sinun ajoneuvosi tekniikka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697