Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mihin kaupunkiin muuttaisit?

Kyselijä

Mihin Suomen kaupunkiin muuttaisitte mieluiten, jos teidän pitäisi muuttaa johonkin niistä? Kertokaa myös, missä kaupungissa tai muussa kunnassa nyt asutte. Itse asun Jyväskylässä, ja mielestäni JKL on ihan OK. Jos pitäisi muuttaa, olisi tällainen neljän ensimmäisen muuttohalukkuusjärjestys:

1. Kotka
2. Vaasa
3. Turku
4. Oulu

26

3032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyselijä

      5. Kaskinen

      • utelias kyselijä

        Olen samaa mieltä. MItä Sinä perustelet? Miksi?
        Kaskinen on minusta parhaita paikkoja Suomessa.


      • Kyselijä
        utelias kyselijä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. MItä Sinä perustelet? Miksi?
        Kaskinen on minusta parhaita paikkoja Suomessa.

        Matala kunnallisvero ja pieni idyllinen kaupunki (muistaakseni Suomen pienin) ja silti oikea kaupunki

        Miten itse perustelet?


    • pirre1

      Lappeenranta on ainkin Suomen paras
      kesäkaupunki

    • jannaliini

      Asun Oulussa, tässä minun:

      1. Lahti
      2. Tampere
      3. Turku
      4. Lappeenranta
      5. Espoo

      • Siniliinu

        Minun listani on tämä:
        1 Oulu
        2 Tampere
        3 Jyväskylä
        4 Helsinki
        5 Turku

        Asun nykyään Vaasassa. Se on liian pieni ja hiljainen paikka. Oulu on trendikäs ja fiksu kaupunki. Olen opiskellut siellä. Siellä liikkuu raha ja siellä on esim. paljon tosi kivoja bailauspaikkoja. Asuntojen hintataso on helvempi kuin esim. Tampereella. Turku on nykyään jotenkin jäöljessä ja sivussa kaikesta. Varsinainen peräreikä Suomessa on Kajaani, rasismin kehto.


      • Miinutiinu
        Siniliinu kirjoitti:

        Minun listani on tämä:
        1 Oulu
        2 Tampere
        3 Jyväskylä
        4 Helsinki
        5 Turku

        Asun nykyään Vaasassa. Se on liian pieni ja hiljainen paikka. Oulu on trendikäs ja fiksu kaupunki. Olen opiskellut siellä. Siellä liikkuu raha ja siellä on esim. paljon tosi kivoja bailauspaikkoja. Asuntojen hintataso on helvempi kuin esim. Tampereella. Turku on nykyään jotenkin jäöljessä ja sivussa kaikesta. Varsinainen peräreikä Suomessa on Kajaani, rasismin kehto.

        Oulu on munkin rankkauksessa ykkönen, sitten tulee Tampere ja kolmas vois olla Jykylä.Hesa on out mutta Roi on OK.Sitten Turku ja Lahti. Vantaa on persesilmä.


      • on eka
        Miinutiinu kirjoitti:

        Oulu on munkin rankkauksessa ykkönen, sitten tulee Tampere ja kolmas vois olla Jykylä.Hesa on out mutta Roi on OK.Sitten Turku ja Lahti. Vantaa on persesilmä.

        Muuttaisin Ouluun. Se on menevä mesta. Tokana manseen ja sitten Roihin tai JYväskylään. Viimeksi muuttaisin johonkin ruotsinkieliseen pikkukaupunkiin.


    • MUUTTAMASSA

      Kaskinen on hyvä. On työpaikkoja, meri, hyviä ja edullisia kerrostaloasuntoja ja pieni veroäyri.
      Olen juuri muuttamassa sinne.
      SUOSITTELEN

      • Kyselijä

        Uskon, että Kaskinen on hyvä paikka. Suomen pienin kaupunki. On käynyt mielessä muuttaminen sinne.


      • make vaan
        Kyselijä kirjoitti:

        Uskon, että Kaskinen on hyvä paikka. Suomen pienin kaupunki. On käynyt mielessä muuttaminen sinne.

        Oulu on ilman muuta ykkönen, ei liian suuri eikä pieni ja tosi vilkas ja mukava kaupunki, talvella tosin tuulinen ja kylmä.Olen asunut kahdeksassa kaupungissa ja Oulun on paras,Kuhmo huonoin.


      • NMMNMNM
        make vaan kirjoitti:

        Oulu on ilman muuta ykkönen, ei liian suuri eikä pieni ja tosi vilkas ja mukava kaupunki, talvella tosin tuulinen ja kylmä.Olen asunut kahdeksassa kaupungissa ja Oulun on paras,Kuhmo huonoin.

        Minäkin äänestän Oulua. Se on mukava kaupunki. Jäi hyvät muistot inttiajalta ja myöh. opiskeluajalta.Mukavan rentoa meininkiä.


      • mistä saa

        Olemme jäämässä eläkkeelle ja haluamme muuttaa Kaskisiin. Mistä saa tietoja lähemmin.


      • asuva
        mistä saa kirjoitti:

        Olemme jäämässä eläkkeelle ja haluamme muuttaa Kaskisiin. Mistä saa tietoja lähemmin.

        Lainaus kaupungin sivuilta: Miksette asuisi Kaskisissa !?

        Kaikki kunnat tarjoavat halpoja tontteja ja muita houkuttimia, mutta miten Kaskinen erottuu muista?

        Otamme esimerkiksi perheen, jossa on 2 pientä lasta ja kuinka perhe voi säästää merkittävästi asumalla täällä.

        Kaskisten veroprosentti on alueen matalimpia. Tällä hetkellä se on 17,75 ja mitään paineita sen nostamiseksi ei ole näköpiirissä. Perhe, joka ansaitsee 60.000 euroa vuodessa, maksaa vuodessa 1.350 euroa vähemmän kunnallisveroa kuin kunnassa, jossa kunnallisveroprosentti on 20.

        On tärkeätä, että molemmille puolisoille annetaan mahdollisuus käydä töissä. Kaskinen tarjoaa perheille puolitetut päivähoitomaksut. Päivähoidon hinta on nykyään 2 lapsesta 360 euroa kuukaudessa. Puolitetut maksut merkitsevät 2.160 euron säästöä vuodessa.

        Kaskislaiset voivat myös käydä ilmaiseksi Närpiön uimahallissa.

        Kaupunkimme on pieni ja idyllinen, mutta tarjoamme työtä myös muilla paikkakunnilla asuville.
        Kuinka moni on kuitenkaan laskenut, että oman auton käyttökustannuksilla maksaisi tänä päivänä vaihtoehtoisesti oman asuntonsa pitkäaikaisen lainan.



        kaskinen.fi Sivuilta löytyy tietoa...


      • TIEDOISTA
        asuva kirjoitti:

        Lainaus kaupungin sivuilta: Miksette asuisi Kaskisissa !?

        Kaikki kunnat tarjoavat halpoja tontteja ja muita houkuttimia, mutta miten Kaskinen erottuu muista?

        Otamme esimerkiksi perheen, jossa on 2 pientä lasta ja kuinka perhe voi säästää merkittävästi asumalla täällä.

        Kaskisten veroprosentti on alueen matalimpia. Tällä hetkellä se on 17,75 ja mitään paineita sen nostamiseksi ei ole näköpiirissä. Perhe, joka ansaitsee 60.000 euroa vuodessa, maksaa vuodessa 1.350 euroa vähemmän kunnallisveroa kuin kunnassa, jossa kunnallisveroprosentti on 20.

        On tärkeätä, että molemmille puolisoille annetaan mahdollisuus käydä töissä. Kaskinen tarjoaa perheille puolitetut päivähoitomaksut. Päivähoidon hinta on nykyään 2 lapsesta 360 euroa kuukaudessa. Puolitetut maksut merkitsevät 2.160 euron säästöä vuodessa.

        Kaskislaiset voivat myös käydä ilmaiseksi Närpiön uimahallissa.

        Kaupunkimme on pieni ja idyllinen, mutta tarjoamme työtä myös muilla paikkakunnilla asuville.
        Kuinka moni on kuitenkaan laskenut, että oman auton käyttökustannuksilla maksaisi tänä päivänä vaihtoehtoisesti oman asuntonsa pitkäaikaisen lainan.



        kaskinen.fi Sivuilta löytyy tietoa...

        TÄMÄPÄ OLI HYVÄÄ TIETOA JA HYVÄÄN AIKAAN. EI KUULOPUHEET OLLEET MITÄÄN HUHUA VAAN TOTTA. KIITOS


    • sssssssssssssssssssssssssss...

      Kuopio

      • Ei lurpahda

        Jos on nainen ilman muuta valinta kuopio.

        Torilla on pari kovajotikkaista poikaa aina 24/7 odottamassa ottajaa.


    • 666666666666666666

      1. Kuopio
      2. Tampere
      3. Helsinki
      4. Turku

      5. Kaskinen?

      • santerisieni

        ton kaskisen vois jättää pois :)


    • Ansku5

      Asun jkl.ssä.Mieluiten muuttaisin stadiin,toisena tulis turku.

    • Kiivas kamppailu

      Lahti tai Tampere

    • Laplantti

      3.Kemi
      2.Kemijärvi
      1.TERVOLA!

      Viralliset lista ykköset

    • Pk-seutuuuu

      Pohjois-Helsinkiläisenä

      1. Vantaa (Aivan vieressä)
      2.Espoo (tossa vieressä)
      3.Kervava/Jäke(tossa vähän matkan päässä)
      4.Tuusula(sama kuin edellisessä, mutta bönde)
      5.Tampere(kiva kaupunki, liian pitkällä tosin)
      6.Mikkeli (mökki lähellä)

    • santerisieni

      asun kuopiossa mun

      1.tampere
      2.jyväskylä
      3.oulu
      4.helsinki
      5.joensuu

    • santerisieni

      i recommend Kuopio city finland. Northern-Savonia

    • Matkailijatar 5

      1. Uusikaupunki
      2. Turku
      3. Naanatali
      4. Vaasa
      5. Pori

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe