Olisi tarvetta saada elokuvia sekä musiikkia.

Epäonninen

Tietääkö kukaan mitään hyvää elokuvien/musiikin lataus ohjelmaa.Jos joku tietää niin kertoisiko ystävällisesti mistä sellaisen voisi hankkia.Mutta jos se on eMule tai sitten limewire niin älkää vaivautuko.

10

1718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pezkele-

mee www.thepiratebay.org ja siel alhaal on Miten lataan? paina sitä siinä on tarvittava ohjelma lataa se ja sitten vaan warettamaan tai sitte laita googleen dc silläkin saa joitain leffoja mutta musiikkia sillä saa aivan älyttömästi

• Epäonninen

Kiitti mä koitan sitä heti.

• isoHunt

käyitin vähän aikaa piratebayta mutta suosittelen sinulle lämpimästi isohuntin käyttöön ottoa! se on erittäin paljon nopeampi vaihtoehto

• vaihtoehto on

iTunes ja on vielä laillinenkin

• oo laillinen

jos se on laillinen niin ei sieltä saa mitään kunnon leffoja tai musiikkia. esim ei voi olla laillinen jos siel on jotain Arnold schwarzeneggerin leffoja tai vaikka metallican musaa. ellei siitä tartte maksaa kaikki nuo waretus ohjelmat on laittomia ellei sieltä lataa jotain kuvia tai jotain vastaavaa. kaikki on hyvin niin kauan ku ite ei jaa mitään mutta jos rupee jakamaan niin sitte voi jäädä kiinni. minä lopetin waretuksen kun sain 5000 laskun
        musiikin lataamista.

• Epäonninen

Mä en tienny et itunesilla voi ladata jotakin.Mä luuli et sen on vaan semmonen playeri.Kuinka sillä voi ladata??

• Epäonninen
        oo laillinen kirjoitti:

jos se on laillinen niin ei sieltä saa mitään kunnon leffoja tai musiikkia. esim ei voi olla laillinen jos siel on jotain Arnold schwarzeneggerin leffoja tai vaikka metallican musaa. ellei siitä tartte maksaa kaikki nuo waretus ohjelmat on laittomia ellei sieltä lataa jotain kuvia tai jotain vastaavaa. kaikki on hyvin niin kauan ku ite ei jaa mitään mutta jos rupee jakamaan niin sitte voi jäädä kiinni. minä lopetin waretuksen kun sain 5000 laskun
        musiikin lataamista.

Aikamoonen lasku.Tuliko se pelkästtään siitä ku sä latailit musaa?

• isoHunt
        Epäonninen kirjoitti:

Mä en tienny et itunesilla voi ladata jotakin.Mä luuli et sen on vaan semmonen playeri.Kuinka sillä voi ladata??

iTunes on SEKÄ kirjasto elokuville,musiikille,podcasteille ja tv-sarjoille. LISÄKSI siinä on mahdollisuus vierailla itunes storessa joka on törkeän kallis harrastus, mutta jos rahaa on tuhlattavana ja ei tykkää laittomasta lataaamisesta niin itunes store on kyllä ylivertainen!

• toivottavasti auttoi

itse käytän torrent sivusto isoHunttia! se on tähän asti nopein löytämäni torrent sivusto eli paikka jossa on tiedostoja elokuvista ja tv-sarjoista! isoHunt ei kuitenkaan riitä vaan tarvitset lataus ohjelman prosessiin saadaksesi tiedoston koneellesi! olisin saman tien ehdottanut: isohunt limewire mutta selvästikkään limewire ei ole sinulle mieluisa, joten ehdottaisin katsomaan muilta keskustelupalstoilta latausohjelmia kuten dc jne! itse suosittelen kyllä lämpimästi: limewire 5.2.12 jota olen käyttänyt vuoden ilman mitään merkittävää ongelmaa

• POLIISI.

´

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109