Prismacolorin kyniä?

reip

Mistä suomesta mahtaisi saada Prismacolorin värikyniä? Google ei ollut ystävällinen :S

18

9814

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwjkhd

www.tempera.fi

En oo ihan varma mitä tarkoitat. Oon ymmärtänyt, että prismacolor valmistaa lähinnä markereita. No temperasta saa copicin vastaavia markereita ja esim caran d'achen supracolor puuvärejä, jotka ovat vertaansa vailla, jos kyse oli siis puuväreistä. Liike sijaitsee Helsingissa uudenmaankadulla mutta tuolla sivuilla on muistaakseni myös nettikauppa.

• kertoa,

mutta Suomesta ei niitä mistään (itsekin jouduin tilaamaan omani ulkomailla sijaitsevan kaupan internet-sivuilta, ei tosin maksanut vaivaa sillä kynistä ovat ne "väriosat" katkenneet).

• minä joka tiedän
    • Lyijykynä 2

Prismacolor värikynä on saatavilla USAssa. Euroopassa sitä ei ainakaan aikoinaan myyty nimiristiriidan vuoksi (CdA Prismalon kanssa). Prismaloa ja muita CdA kyniä saa Caran d'Achen myyntipisteistä. Prismalossa on normaalia kapeampi värisydän > soveltuu paremmin tarkkaan työskentelyyn.

• 3; kakkapökäle

Itekkin etin niitä 3:

• suomestakin

Esimerkiksi seinäjoella sijaitsevasta askartelutarvikeliike paperinauhasta

• kaukaapa

...sun tarttee jo etsii näitä *huippulahjakas*. vastailet ihan jo v2006 kyselyihin. joko puntti tutisee tai päässä viiraa. veikkaan tota jälkimmäistä. ;)

• Hallava_harja

Mitä sitten, vaikka vastaa muutaman vuoden myöhässä? Itse löysin tämän ketjun, koska etsin nyt Prismacolor-kyniä. Äkkiä tutkimaan tuon Seinäjokelaisen liikkeen nettisivuja!

• Papiini

Eihän siinä mitään jos tyylikkäästi on myöhässä!

• Sivistyskunniaan
        kaukaapa kirjoitti:

...sun tarttee jo etsii näitä *huippulahjakas*. vastailet ihan jo v2006 kyselyihin. joko puntti tutisee tai päässä viiraa. veikkaan tota jälkimmäistä. ;)

Vaikka tuo sama lapsellinen, omasta mielestäsi kai sitten ansioitunut ja älykäs, mielestäsi ehkä jopa hauskakin, amatööridiagnoosisi voisi hyvin mahdollisesti osuakin omalla kohdallasi oikeaan, se ei liene kovinkaan luotettava arvio tai edes veikkaus kenenkään muun kohdalla. Eli itsesi ja oman tilanteesi varmaan tunnet olettaen sitten muiden olevan samanlaisia, mutta tuota toista asiallista ja ilmeisen ystävällistä ihmistä tuskin tunnet siltikään! Ehkä voisitkin siis pitää typerät kommenttisi omana tietonasi, sillä eihän meidän muiden tarvitsisi aina kaikkea tyhmyyttä tietää.

• Anonyymi

Vuosi 2020 ja edelleen prismacolorin kynät hakusessa...

• Anonyymi

Samoja metsästän itekki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoja metsästän itekki.

sama tääl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoja metsästän itekki.

Ja mä

• Anonyymi

Eikös Prisma myy Prismacolorin kyniä?
      Ainakin syytä olisi🤣

• Anonyymi

Hah

• Anonyymi

2023 ja edelleen ajankohtainen 😀

• Anonyymi

Ei taida saada Suomesta noita. Saksan Amazonista pystyy tilaamaan ilman ylimäöräisiä tullimuodollisuuksia. Osoite siis Amazon.de josta valitaan englanninkieli, ellet ole virtuoosi saksassa. Tuolta itse tilaisin. Derwentillä on myös hyviä taiteilijatason värikyniä. Ennen kuin säntii ostoksille kannattaa YouTubesta katsoa värikynien vertailuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2119
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1224
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe