Mistä suomesta mahtaisi saada Prismacolorin värikyniä? Google ei ollut ystävällinen :S
Prismacolorin kyniä?
18
9598
Vastaukset
- qwjkhd
www.tempera.fi
En oo ihan varma mitä tarkoitat. Oon ymmärtänyt, että prismacolor valmistaa lähinnä markereita. No temperasta saa copicin vastaavia markereita ja esim caran d'achen supracolor puuvärejä, jotka ovat vertaansa vailla, jos kyse oli siis puuväreistä. Liike sijaitsee Helsingissa uudenmaankadulla mutta tuolla sivuilla on muistaakseni myös nettikauppa. - kertoa,
mutta Suomesta ei niitä mistään (itsekin jouduin tilaamaan omani ulkomailla sijaitsevan kaupan internet-sivuilta, ei tosin maksanut vaivaa sillä kynistä ovat ne "väriosat" katkenneet).
- minä joka tiedän
tuolta saa
http://www.paperella.fi/product_details.php?p=11377 - Lyijykynä 2
Prismacolor värikynä on saatavilla USAssa. Euroopassa sitä ei ainakaan aikoinaan myyty nimiristiriidan vuoksi (CdA Prismalon kanssa). Prismaloa ja muita CdA kyniä saa Caran d'Achen myyntipisteistä. Prismalossa on normaalia kapeampi värisydän > soveltuu paremmin tarkkaan työskentelyyn.
- 3; kakkapökäle
Itekkin etin niitä 3:
- suomestakin
Esimerkiksi seinäjoella sijaitsevasta askartelutarvikeliike paperinauhasta
- kaukaapa
...sun tarttee jo etsii näitä *huippulahjakas*. vastailet ihan jo v2006 kyselyihin. joko puntti tutisee tai päässä viiraa. veikkaan tota jälkimmäistä. ;)
- Hallava_harja
Mitä sitten, vaikka vastaa muutaman vuoden myöhässä? Itse löysin tämän ketjun, koska etsin nyt Prismacolor-kyniä. Äkkiä tutkimaan tuon Seinäjokelaisen liikkeen nettisivuja!
- Papiini
Eihän siinä mitään jos tyylikkäästi on myöhässä!
- Sivistyskunniaan
kaukaapa kirjoitti:
...sun tarttee jo etsii näitä *huippulahjakas*. vastailet ihan jo v2006 kyselyihin. joko puntti tutisee tai päässä viiraa. veikkaan tota jälkimmäistä. ;)
Vaikka tuo sama lapsellinen, omasta mielestäsi kai sitten ansioitunut ja älykäs, mielestäsi ehkä jopa hauskakin, amatööridiagnoosisi voisi hyvin mahdollisesti osuakin omalla kohdallasi oikeaan, se ei liene kovinkaan luotettava arvio tai edes veikkaus kenenkään muun kohdalla. Eli itsesi ja oman tilanteesi varmaan tunnet olettaen sitten muiden olevan samanlaisia, mutta tuota toista asiallista ja ilmeisen ystävällistä ihmistä tuskin tunnet siltikään! Ehkä voisitkin siis pitää typerät kommenttisi omana tietonasi, sillä eihän meidän muiden tarvitsisi aina kaikkea tyhmyyttä tietää.
- Anonyymi
Vuosi 2020 ja edelleen prismacolorin kynät hakusessa...
- Anonyymi
Samoja metsästän itekki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoja metsästän itekki.
sama tääl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoja metsästän itekki.
Ja mä
- Anonyymi
Eikös Prisma myy Prismacolorin kyniä?
Ainakin syytä olisi🤣- Anonyymi
Hah
- Anonyymi
2023 ja edelleen ajankohtainen 😀
- Anonyymi
Ei taida saada Suomesta noita. Saksan Amazonista pystyy tilaamaan ilman ylimäöräisiä tullimuodollisuuksia. Osoite siis Amazon.de josta valitaan englanninkieli, ellet ole virtuoosi saksassa. Tuolta itse tilaisin. Derwentillä on myös hyviä taiteilijatason värikyniä. Ennen kuin säntii ostoksille kannattaa YouTubesta katsoa värikynien vertailuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2221966- 1111528
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151197
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1371110Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251078- 74982
- 70940
- 61925