Pomo pyytää hygieniapassia

Suorittanut koulussa

Hei! Pomoni pyytää minua toimittamaan kopion hygieniapassistani. Pitääkö minun viedä sille kopio koko todistuksestani :)?

Ymmärtääkseni hygieniapassi sisältyi todistukseeni (valmistuin v.2005). Ainakaan minulla ei ole olemassa mitään erillistä "hygieniapassia"

9

2143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekila

Meillä aineki lukee todistuksen takana että pystyy olee vastaavana hoitajana ja että on riittävä koulutus hygieniosaamisesta tms, sitte tuli sieltä hygieniatsydeemistä (evira? ) se hygieniaosaamiskortti ja todistus paperina... =o

Valmistuin tänä keväänä.

• Ravintola duunari

Kävit koulussa hygieniaosaamis testin? Saitko koulustasi myöhemmin hygieniaosaamiskorttia? Se on sellainen sinertävä pankkikortin kokoinen.Sen pitäis riittää jos siitä ottaa kopion

• niilokas

Missä menee se valmistumisvuoden raja, milloin ei erikseen tarvitse suorittaa sitä passia?

• Meiju2

Kaikkien pitää erikseen suorittaa se, oli valmistunut minä vuonna tahansa. Sen jälkeen saa sen kortin, joka toimii hygieniapassina.

• eräs alalla oleva
        Meiju2 kirjoitti:

Kaikkien pitää erikseen suorittaa se, oli valmistunut minä vuonna tahansa. Sen jälkeen saa sen kortin, joka toimii hygieniapassina.

kaikkien ei tarvitse sitä suorittaa vaan ne joilla on arvosana todistuksessa hygieniasta (ja oliko joku muukin)ja paperit saatu vuoden 1995 jälkeen ei tarvitse suorittaa vaan kopio todistuksesta riittää.
        Näin itsellänikin. Halusin kuitenkin kortin ja sain sen suoraan kun esitin todistukseni testinvastaanottajalle. En siis joutunut testiin uudestaan.

• keittäjätär
        Meiju2 kirjoitti:

juu ei tod tarvii suorittaa 95 vuoden jälkeen uudestaan..niinku myös vastavalmistuneet tarjoilijat ei tarvitse suorittaa alkotentin, se kuuluu niihin juttuihin ku koulussa opetellaan..ja meikällä kelpaa todistus vallan mainiosti kuulemma!

• Alalla oleva
        keittäjätär kirjoitti:

juu ei tod tarvii suorittaa 95 vuoden jälkeen uudestaan..niinku myös vastavalmistuneet tarjoilijat ei tarvitse suorittaa alkotentin, se kuuluu niihin juttuihin ku koulussa opetellaan..ja meikällä kelpaa todistus vallan mainiosti kuulemma!

Uusi elintarvikelaki tuli voimaan 1.3.2006 ja siinä määritetään, että kaikilla tulee olla hygieniaosaamitodistus. Koulutus ei korvaa todistusta oli koulutus suoritettu koska tahansa.

• keittäjätär
        Alalla oleva kirjoitti:

Uusi elintarvikelaki tuli voimaan 1.3.2006 ja siinä määritetään, että kaikilla tulee olla hygieniaosaamitodistus. Koulutus ei korvaa todistusta oli koulutus suoritettu koska tahansa.

on joka ikinen henkilö terveystarkastajaa myöten sanonu että todistus piisaa ku olen valmistunu -99!
        työpaikan omavalvonta kansiossa on mun todistus ja terveystarkastaja on hyväksynyt sen..

eli kaippa sä oot oikeassa??????

• pittää olla
        keittäjätär kirjoitti:

on joka ikinen henkilö terveystarkastajaa myöten sanonu että todistus piisaa ku olen valmistunu -99!
        työpaikan omavalvonta kansiossa on mun todistus ja terveystarkastaja on hyväksynyt sen..

eli kaippa sä oot oikeassa??????

suoritettuna. Eli nykyiseen opetussuunnitelmaan kuuluu kaksi kurssia hygieniaa jolloin saadaan hygieniapassi. Ja siinä tehdään se hygieniaosaamistesti.

Eli siis, oletko opiskelun aikana suorittanut hygieniaosaamistestin?

Ketuttaa kun olen suorittanut ko. passin noin vuosi sitten, valmistuin eikä tuota läpyskää ole vieläkään tullut. Paska ope.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      45
      3184
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2688
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      86
      1487
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82