Pomo pyytää hygieniapassia

Suorittanut koulussa

Hei! Pomoni pyytää minua toimittamaan kopion hygieniapassistani. Pitääkö minun viedä sille kopio koko todistuksestani :)?

Ymmärtääkseni hygieniapassi sisältyi todistukseeni (valmistuin v.2005). Ainakaan minulla ei ole olemassa mitään erillistä "hygieniapassia"

9

2121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekila

Meillä aineki lukee todistuksen takana että pystyy olee vastaavana hoitajana ja että on riittävä koulutus hygieniosaamisesta tms, sitte tuli sieltä hygieniatsydeemistä (evira? ) se hygieniaosaamiskortti ja todistus paperina... =o

Valmistuin tänä keväänä.

• Ravintola duunari

Kävit koulussa hygieniaosaamis testin? Saitko koulustasi myöhemmin hygieniaosaamiskorttia? Se on sellainen sinertävä pankkikortin kokoinen.Sen pitäis riittää jos siitä ottaa kopion

• niilokas

Missä menee se valmistumisvuoden raja, milloin ei erikseen tarvitse suorittaa sitä passia?

• Meiju2

Kaikkien pitää erikseen suorittaa se, oli valmistunut minä vuonna tahansa. Sen jälkeen saa sen kortin, joka toimii hygieniapassina.

• eräs alalla oleva
        Meiju2 kirjoitti:

Kaikkien pitää erikseen suorittaa se, oli valmistunut minä vuonna tahansa. Sen jälkeen saa sen kortin, joka toimii hygieniapassina.

kaikkien ei tarvitse sitä suorittaa vaan ne joilla on arvosana todistuksessa hygieniasta (ja oliko joku muukin)ja paperit saatu vuoden 1995 jälkeen ei tarvitse suorittaa vaan kopio todistuksesta riittää.
        Näin itsellänikin. Halusin kuitenkin kortin ja sain sen suoraan kun esitin todistukseni testinvastaanottajalle. En siis joutunut testiin uudestaan.

• keittäjätär
        Meiju2 kirjoitti:

juu ei tod tarvii suorittaa 95 vuoden jälkeen uudestaan..niinku myös vastavalmistuneet tarjoilijat ei tarvitse suorittaa alkotentin, se kuuluu niihin juttuihin ku koulussa opetellaan..ja meikällä kelpaa todistus vallan mainiosti kuulemma!

• Alalla oleva
        keittäjätär kirjoitti:

juu ei tod tarvii suorittaa 95 vuoden jälkeen uudestaan..niinku myös vastavalmistuneet tarjoilijat ei tarvitse suorittaa alkotentin, se kuuluu niihin juttuihin ku koulussa opetellaan..ja meikällä kelpaa todistus vallan mainiosti kuulemma!

Uusi elintarvikelaki tuli voimaan 1.3.2006 ja siinä määritetään, että kaikilla tulee olla hygieniaosaamitodistus. Koulutus ei korvaa todistusta oli koulutus suoritettu koska tahansa.

• keittäjätär
        Alalla oleva kirjoitti:

Uusi elintarvikelaki tuli voimaan 1.3.2006 ja siinä määritetään, että kaikilla tulee olla hygieniaosaamitodistus. Koulutus ei korvaa todistusta oli koulutus suoritettu koska tahansa.

on joka ikinen henkilö terveystarkastajaa myöten sanonu että todistus piisaa ku olen valmistunu -99!
        työpaikan omavalvonta kansiossa on mun todistus ja terveystarkastaja on hyväksynyt sen..

eli kaippa sä oot oikeassa??????

• pittää olla
        keittäjätär kirjoitti:

on joka ikinen henkilö terveystarkastajaa myöten sanonu että todistus piisaa ku olen valmistunu -99!
        työpaikan omavalvonta kansiossa on mun todistus ja terveystarkastaja on hyväksynyt sen..

eli kaippa sä oot oikeassa??????

suoritettuna. Eli nykyiseen opetussuunnitelmaan kuuluu kaksi kurssia hygieniaa jolloin saadaan hygieniapassi. Ja siinä tehdään se hygieniaosaamistesti.

Eli siis, oletko opiskelun aikana suorittanut hygieniaosaamistestin?

Ketuttaa kun olen suorittanut ko. passin noin vuosi sitten, valmistuin eikä tuota läpyskää ole vieläkään tullut. Paska ope.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe